sreda 12.11.2008, 18:19
Žerjav: Očitno bo treba razmisliti o vinjetah za krajše obdobje
Letne vinjete bodo na prodaj v prihodnjih dneh
Ljubljana - Družba za avtoceste RS (Dars) je prejšnji konec tedna s strani pogodbenega partnerja, slovensko-češkega konzorcija Riko-Optaglio, prevzela prvo pošiljko letnih vinjet za leto 2009.

Skupno 1,5 milijona letnih vinjet za prihodnje leto za osebna vozila in 80.000 letnih vinjet za motorna kolesa bo na prodaj v prihodnjih dneh.
Žerjav: Ni prav, da pokleknemo, kot smo pred Beogradom
Minister za promet v odhodu Radovan Žerjav je ocenil, da se uvedbi vinjet za krajše časovno obdobje, kar zahteva Evropska unija, najverjetneje ne bo moč izogniti. Kot je dejal za TV Slovenija, bo glede na pritiske "očitno potrebno razmisliti o vinjetah za krajše obdobje".

"Mislim, da ni prav, da takoj pokleknemo pred Evropsko komisijo, tako kot smo v preteklosti vedno znova pokleknili pred Beogradom," je sicer menil minister.
"Krajši čas veljavnosti in nižja cena"
Čeprav je ugibanja o možnih podražitvah obstoječih vinjet Žerjav znova označil za preuranjena, je podprl zahtevo Bruslja, da je treba pri uvedbi krajših vinjet upoštevati načelo sorazmernosti. "Logično je, da se bo potem skrajšal čas veljavnosti in da se bo ustrezno znižala tudi cena," je dejal minister.

EU: Ključna je sorazmernost
Stališče Evropske komisije je, da sistem vinjet v Sloveniji ni skladen z zakonodajo EU, saj diskriminira tuje uporabnike v odnosu do domačih. Slovenska vlada bo morala zagotoviti, da uvaja tudi vinjete za krajše obdobje, in dokler tega ne zagotovi, bo proces potrjevanja projekta prekinjen, poudarjajo v Bruslju. Ob tem pojasnjujejo, da ne bi bilo dovolj, če bi Slovenija uvedla vinjete za krajši čas, cena pa bi ostala nespremenjena, saj je "ključna beseda sorazmernost".
Tajani: Sloveniji predlagam uvedbo vinjet za turiste
Evropski komisar za promet Antonio Tajani je danes v Bruslju poudaril, da ni proti Sloveniji in slovenskim vinjetam, a opozoril, da morajo biti te sorazmerne z uporabo cest - tako glede trajanja kot cene. "Sloveniji predlagam, naj uvede vinjete za turiste," je dejal Tajani v izjavi za slovenske medije v Bruslju.

"To je občutljiva situacija"
Slovenske vinjete niso v skladu z evropskimi pravili, zaradi njih so se pritožili številni evropski državljani, torej je to problem, ki ga je treba rešiti, je dejal komisar ob robu podelitve nagrad za najboljše prakse za varnost na cesti. "To je občutljiva situacija. Upam, da jo bo mogoče kmalu spremeniti, na primer uvesti vinjete za krajši čas in samo za turiste, obiskovalce," je predlagal.
"Zakaj bi moral plačati za eno leto?"
Po Tajanijevem mnenju ni pošteno, da turist, ki pride samo za en dan v Slovenijo, plača za vinjeto toliko kot nekdo, ki se vsak dan vozi po slovenskih avtocestah. "Država, ki jo najbolje poznam, meji na Slovenijo. Če grem na počitnice v Slovenijo za en teden, zakaj bi moral plačati za eno leto," je problem ponazoril komisar, ki prihaja iz Italije.

"Nisem proti Sloveniji, želim le, da bo spoštovala pravila"
"Nisem zadovoljen. Čakali smo na volitve. Zelo spoštujem Slovenijo, a nekaj je treba storiti," je pozval. Ukrepi Evropske komisije po njegovih besedah niso nikoli uperjeni proti državi. "Nisem proti Sloveniji, želim le, da bo spoštovala pravila," je dejal. "Problem seveda lahko rešimo na prijateljski način," je zatrdil.
Vinjete v prodaji pred 1. decembrom
Dars bo omenjene letne vinjete dostavil v skladišča pogodbenih prodajalcev, tako da bodo letne vinjete za leto 2009, ki bodo veljale 14 mesecev (od 1.decembra 2008 do 31. januarja 2010) na prodaj v prihodnjih dneh. Točen datum ta hip še ni določen, vsekakor pa bodo v prodaji pred 1. decembrom, ko začnejo tudi veljati, so sporočili z Darsa.

Šestmesečne vinjete po 15. decembru
Prodaja šestmesečnih vinjet za leto 2009 se bo začela predvidoma po 15. decembru, veljale bodo od 1. januarja 2009. V primeru, da bodo kupljene do vključno 31. decembra, jih bodo prodajalci preluknjali 1. januarja, do konca leta so namreč v prodaji šestmesečne za leto 2008.
Cene ostajajo nespremenjene
Cena letne in polletne vinjete je trenutno določena v veljavni noveli uredbe o cestninskih cestah in cestnini. Letna vinjeta za osebna vozila (oz. vsa vozila do 3500 kilogramov) stane 55 evrov, polletna 35 evrov, za motorna kolesa pa letna 27,5 evra in polletna 17,5 evra.
STA
Foto: STA
- Najnovejše iz kategorije
- Vox populi: Podpora vladi pada
- Log-Dragomer, Slovenj Gradec in Majšperk najvišje med občinami presežkov
- V poklicne srednje šole naj bi se vrnili "cveki"
- NVO opozarjajo na "zatiskanje oči" pred posledicami diskriminacije
- Za pomožnega škofa v argentinskem Buenos Airesu imenovan Slovenec
- Predlog pokojninske reforme naj bi javno predstavili v sredo
- Apostolski nuncij bo daroval mašo ob 50-letnici duhovništva
- Na konferenci na Brdu dogovor o dialogu na Zahodnem Balkanu
- Jelinčič zanika trgovanje pri glasovanju o azbestnem zakonu
- Shod proti "nepravični kazni" za napadalce Blažiča
- Poslanca sprašujeta o zemljiščih v Škocjanskem zatoku
- Kresalova: Ves čas moram dokazovati, da nečesa nisem naredila
- Ustavni sodniki arbitražnemu sporazumu dali zeleno luč
- Tadić ne bo prišel na Brdo
- Rudolf: Najverjetnejša rešitev iz sporazuma Drnovšek-Račan

















Komentarji
Komentarjev: 62
1. Tastar12.11.2008 18:50:09
(-7)

Z nakupom se splača počakati do konca januarja, ker se govori, da se bodo takrat najbrž še pocenile. Večina naj bi vinjete kupila že v decembru, o bodo božičnice in trinajsta plača. Kdo bo pa še kupoval letno vinjeto v februarju? Zato jim bodo, ko mine glavna prodaja, ceno zniižali.
2. Furbo12.11.2008 18:56:21
Kvečjemu podražili zaradi uvedbe vinjet za krajši čas, kar bo povrzočilo izpad dohodka.
3. slepec12.11.2008 18:57:09
(+3)

Tastar, a si ti kaj pokvarjenega pojedu, ali ti je samo ušlo. Ceneje od 55 eur? Pa ja, mogoče dobiš veliko ceneje še kaj, ko bo minila glavna prodaja . . .
4. QuickShot12.11.2008 19:10:48
Tastar kolk si ti naiven, podražili jih bojo !!! ti pa kar čakaj če želiš
5. mustang12.11.2008 19:18:06
(+1)

Tastar jo bo na ebayu kupu!
6. kennedy12.11.2008 19:32:46
(+4)

Ne, Tastar jo sploh ne rabi. On itak drugega ne dela kot visi na Siol-u in brezumno nekaj piše kar Skalarki ne uspe, ko jima popusti tableta se pa ve kaj bruha iz njiju... zato tastar pa res ne rabi vinjete, če sploh ve kaj je to!
7. slepec12.11.2008 19:38:15
(+3)

kennedy, tale s tableto mi je pa všeč.
8. CosSinTgCtg12.11.2008 19:47:07
(+3)

Ena pametna: Opažam, da zjutraj po SiOLu tardeči težite brezdelneži, ki imate po službah očitno preveč časa. Popoldne se pa stanje obrne, ko pride iz služb delovno ljudstvo.
9. CosSinTgCtg12.11.2008 19:48:10
(+1)

Vinjete se splača kupiti še letos, ker bo verjetno nova socialno usmerjena vlada le te podražila.
10. barbar12.11.2008 20:04:06
tastar misli da če kupiš vinjeto da si potem vinjen! če jih bomo dobil po 55 samo hitro kupit!
11. kennedy12.11.2008 20:05:39
(+1)

8-9..vsekakor imaš prav. Namreč tisti za tekočimi trakovi ali drugih delovnih mestih za veliko manjšo plačo si ne morejo privoščiti raznih ,dejavnosti,.Vinjete se bodo pa vsekakor podražile, apetite imajo ogromne. Golubić bi jih najraje ukinil in bi zopet njegov lobij kasiral za kao vzdrževanje ABC čez 3 stare miljarde sit na leto, pri vinjetah to ne more, bo pa lahko pri sat. cestninjenju-je že v igri, tam se bodo obračali težki miljoni; ni on slučajno vzel MNVŠIT resor!!!
12. bicker12.11.2008 20:08:09
(+2)

cena vinjet je še od prejšnje vlade,cena je predvolilna,sigurno se bojo podražile
13. andro12.11.2008 20:09:15
(-3)

Kot sem na to temo že večkrat napisal - eni smo sedaj na slabšem kot pred uvedbo vinjet, ker nam uporabo npr. ljubljanske obvoznice ni bilo treba plačevati, eni pa imajo polletno vinjeto "noter" že v parih dneh. To je krivično, zato podpriam ukrepe iz Bruslja. Tisti (Tastar &company), ki še dobivate 13. plače in božičnice pa si boste nakup vinjete že nekako privoščili.
14. mustang12.11.2008 20:11:00
(+3)

CosSin, si kdaj slišu za mobilni internet? Zlo velik ljudi ga ma in lahko replaja kadar kol & kjerkol, tko da takole posploševanje (#8) je mal zastarelo.
15. kennedy12.11.2008 20:16:58
(-5)

Bicker, kdo ti je pa to povedal. Predvolilna besedičinja Pahorja.: socialna država, svobodni mediji, skrb za upokojence, svoboda govora itn...vse to je že danes pohodil! Celo tako predrzen je bil in smejoče govoril naivnim ,njihovim ,volilcem da kar obljublja veliko od tega ne bo naredil..če je kdaj lagal sedaj mu verjamem da ni...2 meseca že govori, to je dobro, to so dobro naredili, to bomo nadaljevali, se strinjam z Janšo itd...zakaj se potem vlada menja! Zaradi Ljubljankovićev..morda res!!!
16. Mr12.11.2008 20:23:52
(+1)

Ma karkoli naredili vedno nam vzamejo težko zasluženi denar iz žepa...
17. medo12.11.2008 20:29:43
(+2)

In kaj so čvekali ob uvedbi. Vse je usklajeno in dogovorjeno z Brusljem, sedaj pa kar naenkrat od Janše do Žerjava vsi razumejo, da je uvedba krajših vinjet potrebna. Lažnivci niso vredni da sedijo v parlamentu kot poslanci in kritzirajo novo vlado. Janša je ob prevzamu vlade pol leta bluzil in nekaj ugotavljal za nazaj. Pahor je prevelik gospod, se bo že moral navaditi bivšim kaj povedati ne pa pustiti da mu kapljajo na glavo razni Grimseki in ostala tovarišija.
18. kennedy12.11.2008 20:31:47
(-1)

13- in kaj bi ti rad, zastonj AC, 60 mio€, stadione,đamijo in še vrsto privilegij, ostala raja naj pa crkne; a veš koliko ljudi v Slo bi rado plačevalo vinjete pa nimajo AC, še normalnih cest ne, da ne govorimo o ostali infrastrukturi. Vi žabarji hodite pa v te kraje samo svinajt ob vikendih in delat nemir ljudem ki cele dneve garajo za mizerno plačo, zato jim še kako prav pride 13a ali kaj podobnega, ti jo verjetno ne rabiš, si morda kje blizu srbina...
19. slepec12.11.2008 20:39:31
(-1)

kennedy, sedaj pa tudi ti vzami pol tabletke. ne biti tako grob . . .
20. barbar12.11.2008 20:40:10
18. kennedy leskovački čevap alias srbina ti kar šenkam! ne me zmerjat z žabarjem ker sem MOROSTAR! Če kje vidiš svinjo ki svinja pa ga nalomi pa še mene pokliči da ti pomagam! Prav'
21. Gagarin12.11.2008 20:48:07
(+2)

Glupi Žerjav ima dovolj poklekanja. Če je poklekal pred Janšo, pred Evropo že ne bo. Še sreča, da odhaja, čeprav imate večinoma o njem dobro mnenje. Z mencanjem glede vinjet predvsem tratimo čas in zgubljamo ugled. Bolje in učinkoviteje bi se bilo o****ati poklekanju pred tujci na drugih področjih, recimo pri Patrijah.
22. jagrmaister12.11.2008 21:00:08
(+2)

Naj že vržejo ven vinjete za 5 ali 7 dni po 20€ pa mirno. Večina dopustnikov gre pa itak za 10 dni na dopust, pa naj kupijo po 2.
23. kennedy12.11.2008 21:01:05
(-1)

OK. 20-ne ne kar naj ga imajo tisti ki si ga zaslužijo, mi tega bandita ne rabimo.. ja kaj čmo jih pa tepst saj so že sami dovolj tepeni da jih komandira srb in živijo v megli in smoku, pa še smeti naj vozijo nazaj in naj jih deponirajo pri njemu...
24. _andraz_12.11.2008 21:01:59
hitro jih nakupite dok se nebojo podražle:P
25. ytsen12.11.2008 21:16:19
(-1)

slepec ti pa si daj eno ledeno oblogo na glavo, da ti ne zakuha
26. CDROM12.11.2008 21:17:31
(+5)

Naj uvedjo tedensko vinjeto, po mojem mnenju se tujci res odpravijo na dopust za več kot teden in tako bodo morali kupit ali 2 vinjeti ali pa polletno. Volk sit in koza cela. Kaj pa denar, ki bi ga morala dobit Slovenija,kaj se bo pa s tem zgodilo?
27. ytsen12.11.2008 21:21:48
(+2)

gagarin mal zamujaš, patrije niso več aktualne, ti pa še kar čiukaš. A si pozabu da ste se z njimi prpelal na oblast in pika
28. barbar12.11.2008 21:26:12
(+2)

SLOVENIJA pa če ne dobi sredstev naj kot neto vplačnica zadrži razliko sredstev in se pogaja če se ima o čem! Slovencem naj ob ragistraciji uvedejo letne vinjete in znižajo cestnine na račun tega tujcem pa naj še vedno prodajajo polletne vinjete! kdo je potem diskriminiran?
29. slepec12.11.2008 21:26:30
ytsen, ko ti prime tableta, malo razloži, prosim.
30. Slovenec12.11.2008 21:42:23
(+1)

Vstanite Slovenke in Slovenci! 100 x sem že povedal: pokažimo nekdanjim fevdalcem naš, slovenski ponos. Zahtevajmo odškodnino od tujih avtomobilskih klubov in to najmanj 500 mil. EUR zaradi tranzita na Hrvaško, ker tranzitni potniki: onesnažujejo zrak, zemljo, vodo, puščajo smeti, parajo živce domačinom, ki živijo ob cestah in drugim, ki stojimo v kolonah. Kvaliteto življenja si bomo pisali sami in ne evropske direktive nadutih fičfiričastih tujeoblastnikov! Na Slovenskem smo mi gospodar!
31. barbar12.11.2008 21:43:54
(+2)

Bruseljski veleumi so zopet dovolili krive kumare!
32. marius12.11.2008 21:48:19
(+3)

Logika pojanšističnega obdobja je očitno tudi pri Žagarju drugačna, kot je bila v času janšizma. Ali pa je komaz zdaj začela počasi delovati!
33. pohorc12.11.2008 22:04:11
(+2)

SDS mi pride na misel,ravno tako kot v starih železnih časih,kot radi nekateri imenujejo socializem,ko je udbomafija iskala nedolžne ljudi,jih zapirala,delala zdrahe med ljudmi,jih zastraševala,to počnejo zdaj SDS-ovci,kjer je mogoče,narediti prepir in zdraho med ljudmi.Kdaj bo SDS spoznala,da s takšnim ravnanjem škodi sebi,predvsem pa ljudem,ki niso nič krivi.Slovenci bi morali SDS-ovce kaznovati tako,da nikoli nebi bili niti v opoziciji,voditelje kot so JJ pa zapreti,prej ne bo miru!
34. mumbly12.11.2008 22:32:12
Turistične vinjete po 100€, domače slovenske pa po 50€. Potem pa kot pravijo bratje hrvatje- ko voli, nek izvoli. Na govorance EU se mi zdi, da smo slovenci tujce silili, da se vozijo skozi Slovenijo in jim to debeleo zaračunali.
35. japajade12.11.2008 22:49:35
(+1)

Vinjete so velika packarija ki jo je najboljši prometni minister do sedaj zakuhal tej ekipi ki prihaja točno so vedeli da eu ne bo kar tako požrla polletnih vinjet in sedaj se Žerjav reži kot pečen maček in EU primerja z BG mulec sploh ne ve kje je Beograd ali pa je mogoče slišal zanj ko mu je JJ razlagal kako je bilo takrat v CK. očitno ne ve da ni zdravo zadrževati prdcev ker se pomikajo navzgor do možganov in zato mu prihajajo na misel u****e ideje
36. gorenjec12.11.2008 23:12:17
Vinjete so najboljša stvar, kar so naredili v prejšni Jnaševi vladi. Ali se je že kdo vprašal, kako se je onesnaževalo okolje z večjo porabo goriva, zaviranjem in speljevanjem pri plačevanju cestnine. Poleg tega pa še veliko voženj po stranskih cestah namesto po avtocesti, kjer je znanstveno dokazano najmanj nesreč. In kaj je narobe pri letni ceni 55 EUR. Ali se je že kdo vprašal, zakaj uprabniki zavarovalnic ne plačajo samo 10% ali še manj, če v 10 ali 20 letih nimajo škode.
37. gorenjec12.11.2008 23:15:14
(-1)

Razumem pa Ljubljančane in okoličane, ki imajo že tako boljši standard kot ostali državljani in so se lahko brezplačno vozili po avtocesti okoli Ljubljane do vodic, Ivančne gorice in po POLOVIČNI ceni do Vrhnike. Končno so še Prekmurcii dobili avtocesto, da jo še oni lahko izkoristijo. pahor pa bo sedaj naredil avtocesto še na Koroško, kajti Korošci so pa res prikrajšani in oškodovani.
38. annyrp12.11.2008 23:21:54
Kot že kdaj zapisano - meni se vinjete sicer splačajo, ker dam namesto kakšnih 800 Evričev letno zdaj bistveno manj za cestnino, nikakor pa se mi ne zdijo vinjete fer glede na to, koliko AC sploh pri nas je. Pa poglejte zdajle recimo enega tujca, ki prečka Slovenijo. Plača vinjeto, zato da stoji v kolonah in se pomika po polžje z vsemi umazanimi tovornjaki. Enako nefer se je zdelo meni kdaj prej, da moram v koloni čakat kot budalo, da lahko plačam uporabo AC. Po porabi - bi bilo najbolj fer!
39. Tara12.11.2008 23:23:59
(+2)

haha... pred Evropo morate poklent, tako je prav, v Evropi smo! Zkaj ta Evropa ne naredi nič za revnega Slovenskega delavca s 400 € plače? ma waaaaaaaaaaa...
40. roberto12.11.2008 23:28:48
(+3)

Upam, da bo nova vlada lahko odgovorila EU. Ves tovorni transport poteka preko SLO, to vedo vsi v EU (Italija,Španija,Portugal,Francija,Nemčija, države Beneluxa). Če EU ne pašejo vinjete, jih je potrebno zadovoljiti. Uvesti zahtevano, po drugi strani sprejeti ekološke ukrepe v ustreznem zakonu kot Avstrija, udariti nazaj po tovornem prometu, pa naj pojedo, kaj so v bruslju skuhali. Milo za žajfo ;) (argument:ni AC, dnarja zanj tud ne-EU zamznila sredstva, promet gost, varnost slaba. itn.)
41. gorenjec12.11.2008 23:31:49
Naredimo 10dnevno vinjeto in plačilo Trojanskega predora, viadukta Črni kal in še kaj se bo našlo, tako kakor Avstrijci zaračunavajo vse predore. Iz Salzburga do Jesenic na Gorenjskem in nazaj v Salzburg skozi Avstrijo 41 EUR z 10 dnevno vinjeto in plačilo predorev. Dajmo 10 dnevno vinjeto za 28 EUR. Saj je dovolj popusta in bo volk sit in koza cela.
42. stal12.11.2008 23:50:56
(-2)

Žerjav že kleči pred Brusljem z vinjetami ali brez....Kot je prej pred Beogradom....
43. mare13.11.2008 00:44:37
Halo vsi tisti (tudi Slovenec- 30). če še niste tega ugotovili , če poveš resnico ali jo komentiraš , koj dobiš en ali več minusov .Ti komentarji niso za pošteno izjavo , zato jih že dolgo ne komentiram in jih bom vedno manj. !!!! Vinjete so glas vpijočega v puščavi , in kdo bo pa polnil žepe ????......
44. mare13.11.2008 00:50:16
PSsssttt.... Zakaj pa ne komentira Bruselj in navija za naše višje plače tako kot za vinjete. Opala male me je zaneslo. Plačo zaslužimo vinjete pa plačamo in zopet gre denar nazaj v Europo.Ha....ha .
45. futurko13.11.2008 00:53:30
(+2)

Naši odgovorni za vinjete, kot da ne vedo, da obstaja modernejši in boljši način, kot je nalepljena vinjeta na steklo. Pa še maltretiranja voznikov ni; da ne govorimo o stroških. Žerjav, kot da je hodil na univerzo v dobi paličk in ne računalnikov, pa še blizu madžarske je doma, kjer so uporabili sistem vinjet brez nalepk... kar zgnusi se mi, ko gledam kako po nepotrebnem zapravljajo denar za tisknaje vinjet. Za pokapirati mađare, ni potrebno znanje mađarščine... debili.
46. maj13.11.2008 05:42:33
Hvala bogu se "najboljši" minister čez en teden poslavlja! Naredil je cel kup škode. Samo z vinjetami je DARSU naredil cca 50 milijonov minusa, najbogatejšim, ki se veliko vozijo pa vsaj jurja plusa. Edini pošten sistem cestninjenja je CESTNINSKI CENT(po starem bencinski tolar), kjer se plača cestnino pri vsakem litru goriva in tako plača vsak natančno toliko kot se vozi in bolj kot ima uničujoč avto več mu kuri in zato več plača.
47. Nevtralni13.11.2008 07:00:48
(+1)

8. CosSinTgCtg, napačno razmišljanje! Delovni ljudje delamo v tri izmene, pa še doma "šušmarimo" ker drugače ne moremo preživet! Samo dopoldne delajo v glavnem uradniki z dobrimi plačami in imajo popoldan čas za pisanje! ;-)
48. bicker13.11.2008 07:39:46
nič turistične-enostavno enodnevne oz tranzitne,kjer bo obračunana kilometrina od vstopa do izhoda iz slo
49. DOMOLJUB13.11.2008 08:06:54
(+1)

Strinjam se s 40, 41 in 46. Tovorni promet duši Slovenijo, od tega ima korist vsa Evropa, zato naj tudi pomaga vzdrževati naše cestno omrežje. Bencinski tolar je dobra zadeva, le pri tujcih bi ga težko uvedli, če ne bodo kupovali goriva pri nas.
50. thinc13.11.2008 08:08:43
Strinjam se z jagermaistrom, 5 dnevna vinjeta naj stane 15-20€, pa najturisti, k hodjo na morje kupjo po 2. Itak so vse zakuhal hrvatje, s svojim lobiranjem v Bruslju. Mot jih ker njihove "fine gospođe" ne morjo zastonj skoz slovenijo v šoping. Mal za razmislek: od meje (Bregana) do Osjeka in nazaj sem plačal cestnine 41 € (ker mam VW bus, mi paljo še višjo cestnino). Torej za en prehod Hrvaške sem porabu več kot stane pri nas polletna vinjeta.
51. INTERNACIONALA13.11.2008 08:13:23
Ali vas bo vinjeta naredilla tudi kot boljše voznike? Na to raje mislite, ko sedete za volan, ne pa koliko bo stala.
52. Pametnjakovic13.11.2008 08:23:30
Glede na to, da se moramo preveč prilagajati EU in njenim glupim regulativam, predlagam da izstopimo iz EU in ustanovimo Balkansko unijo ( HR, SRB, BIH, MAK, KOSOVO, Albanija...) Tu bomo vsaj nekaj veljali pa mi bomo lahko kakšno regulativo postavili. Balkanski parlament bo pa v Kosovski mitrovici( bomo veliko prišoiarali, ker tja noben senator ne bo hotel na delo)
53. CDROM13.11.2008 08:56:31
DOMOLJUB moram ti sporočit, da imamo ponoven naval italijanov, ki samo natočijo gorivo in potem grejo domov. To pa zato, ker je pri nas res občutno ceneje kot pri sosedih. Te vaše zamisli so zelo dobre, pa še mi vsi bi imeli korist od tega. Pa ta sistem bi bil najcenejši (ni potrebno tiskat nalepk),ampak kaj ko nekateri nebodo zaslužili!
54. miki13.11.2008 09:17:22
JA MENIM DAJE TO PRAV VINETE ZA KRAJŠI CAS PA GOSPOD ŽERJAV AL DIZLICA KAKOR ŽE BOŠ TI POKLEKNO ŠE HUJSEMU NEGO BEOGRADU SAMOSI SLIŠO ZA BEOGRAD
55. saso13.11.2008 09:29:48
(+1)

20 EUR - 7 dnevna vinjeta - tisti, ki gredo čez SLO na dopust na HR ali južneje bodo itak morali kupit dve (če gre na dop. za 7 dni - v sob jo kupi - naslednjo sob je osmi dan - mora kupit novo!) ali pa polletno; lahko pa uvedemo tranzitno - enodnevno, pri čemer jim zaračunamo ekološko takso zaradi onesnaževanja okolja in vse skupaj nekako zaračunamo cca. 17 - 18 EUR. Kar se pa tiče tovornega tranzita pa uvest drage ekološke takse, ki bodo vezane na težo prevoza in motor (koliko je ekološki).
56. vox populi13.11.2008 09:35:07
Neverjetno kako so JA JA & Co. hrabri SAMO z besedami. "Žerjav: Ni prav, da pokleknemo, kot smo pred Beogradom ..." ... mah ne vem ali ste ali se delate ... vsi vemo da Beogradu smo mi dajali, za razliko od Bruslja pa tudi nekaj dobimo (financiranje cest kajne Žerjav). Z drugimi besedami, če pokleknete pred komerkoli je to predvsem zaradi individualnih koristi ne za blagor ljudstva, drugače bi bila Slovenija v svetu znana vsaj kot državica trmastih ljudi s hrbtenico. O vinjetah pa takole: če poznamo sveto trojico, možnost odgovora da, ne, mogoče - pa dajmo tudi letno, polletno in tedensko. V čem je problem?! Človek bo že sam presodil katera mu najbolj odgovarja – saj to je duh demokracije svoboda izbire. In ta razlaga je potrebna stranki, katera ima ravno demo+kracija v imenu!!!!! Vaš vodja pa obtožuje drugih z neko tranzicijo …!!!!!!!!!!!!!!????????
57. tito13.11.2008 09:38:25
v drugih državah ni toga da eno dnevna več dnevna kaj je to je pa se ne pogajajo,smo šli v budinpešto pa smo mogli kupit tedensko pa pride 45€ pa nihšče se ne buni
58. DOMOLJUB13.11.2008 09:58:59
tito, če ste kupili tedensko vinjeto za 45€, vas je pa nekdo pošteno nateg.... Mislim, da štiridnevna stane 8 €.
59. politkomisar13.11.2008 11:08:38
45 E vinjeta , pa napis, ki so ga sami sproducirali : jedem das seine
60. Homer13.11.2008 18:40:32
Vinjeta je najslabša možna varijanta, ki jo je ta vlada lahko izbrala: je diskriminatorna do občasnih uporabnikov avtocest in tujcev, saj ne upošteva sorazmernost uporabe in plačilo. Ker gre za prehodno obdobje do satelitskega cestnjinjenja, bi lahko ostala obstoječa opcija (ABC + plačilo) ali pa uvedba "bencinskega centa". Če bi cena goriv ostala nižja kot pri sosedih bi tudi tujci krepko napolnili blagajno.
61. George16.11.2008 13:59:42
Homer, po svoje imaš prav. Še bolj diskriminatorni so proizvajalci avtomobilov. Za avto plačaš toliko kot drugi, pa če ga voziš ali ne. Povrhu vsega en avto porabi več bencina kot drugi. In peki so tudi krivični. Prodajo ti kilo kruha, pa če ga poješ ali se ti posuši. Ta svet je res poln krivic. Predlagam ti, da se voziš po avtocesta,h kar ti duša da; lahko spiš na počivališčih in spotoma še pogrizljaš ves suh kruh, ki vam doma ostaja, da ne bo splesnel. Tako ne boš nikdar za nič prikrajšan.
62. thinc17.11.2008 17:41:41
Saj glede na to koliko preverjajo, če imamo vozniki vinjete, se tujci brez problema lahko peljejo na morje in nazaj brez le-teh. Sicer pa vinjete sploh niso tak problem - koliko šele plačamo za avtomobilsko zavarovanje vsako leto, pa za bencin (dizel). To so šele pravi stroški. Bog ne daj, da maš potem še kakšno nesrečo.
Prijavi se
Registriraj se!