SiOL.net|Sportal|Olimpizem|Peking 2008|Novice

72

petek 22.08.2008, 12:17

Rovan obžaluje incident

Peking - Skakalec ob palici Jurij Rovan zaradi težav s poškodbo v tekmovalnem smislu v Pekingu ni opozoril nase. Zato pa je poskrbel za incident z novinarjem TV Slovenija.



Jurij Rovan je svoj olimpijski nastop v Pekingu končal na skromnem 31. mestu. Očitno ga je po tekmi bolj kot rezultat 5,30 m motil komentar, ki mu ga je v neposrednem televizijskem prenosu namenil novinar TV Slovenija Andrej Stare.

Rovan ni bil prizanesljiv do komentatorja Andreja Stareta.


Eden najbolj priljubljenih slovenskih televizijskih komentatorjev je Rovanovo nezadovoljstvo na svoji koži občutil že naslednji dan. Med prenosom je namreč skakalec pristopil do Staretovega reporterskega mesta in ga nič hudega slutečega polil z vodo.

Ali si je ob tem za svoje dejanje prislužil znamenito komentatorjevo oznako "barabin", ni znano. Zato pa so se odzvali v atletskih vrstah in v Olimpijskem komiteju Slovenije. Na sestanku vodstva olimpijske delegacije z Rovanom le-ta ni zanikal incidenta in je izrazil obžalovanje. Reporterju Staretu naj bi se tudi opravičil. Kot nedopustno je ravnanje atleta označil tudi prvi mož atletske ekipe na OI 2008 Martin Steiner. OKS pa je sestavil še sporočilo za javnost, v katerem so med drugim zapisali: "Zaradi iskrenega obžalovanja atleta se vodstvo slovenske delegacije ni odločilo za ukrep izključitve iz delegacije. Primer atleta Jurija Rovana bo predan disciplinski komisiji Olimpijskega komiteja Slovenije, ki bo o zadevi odločala na prihodnji seji v Ljubljani. Vodstvo slovenske olimpijske delegacije obžaluje omenjeni incident in ga najostreje obsoja. V imenu celotne olimpijske delegacije se g. Andreju Staretu iskreno opravičujemo."

Martin Pavčnik

Foto: www.alesfevzer.com


  • Oceni Oceni pozitivno Oceni negativno
Dodaj v:
  • Digg
  • Del.icio.us
  • Facebook
  • Reddit
  • Povezava:

Komentarji

Komentarjev: 72

  • 1. squash22.08.2008 12:34:31
    (+3)

    Rovan je navaden turist, ki nima kaj iskati na OI. Če dvakrat podreš letvico na 5.15, nimaš kaj delat na OI. Bolje, da snema reklame za Kekec pašteto al karkoli že dela. Komentaror, tipa Stare, ki je odkomentiral že marsikaj, si lahko privošči tako izjavo, ki je bila za moje pojme preblaga. Kljub opravičilu bi bilo potrebno takega rekreativca izključiti iz naše delegacije. Stare vsaj pove tisto, kar si vsi želimo slišati, oziroma govori brez dlake na jeziku. To pa tudi je naloga novinarja.

  • 2. kingo22.08.2008 12:34:33
    (+1)

    Kako je luštkan - sta luštkana, gay-čka.

  • 3. pir22.08.2008 12:40:03

    squash: se strinjam z napisanim, za olimijado se moraš pripraviti kot pravi športnik. Manekenske piste so druga reč.

  • 4. ropotar22.08.2008 12:41:22
    (+1)

    haha - rovan nej snema reklamo za kekec pašteto

  • 5. niki22.08.2008 12:52:13
    (+2)

    Kakšen pa je bil komentar Stareta?

  • 6. gorbi22.08.2008 12:52:53

    kaj je pa sploh blo, kaj je tazga reku??

  • 7. gorbi22.08.2008 12:53:27

    tud mene zanima zta komentar??

  • 8. coax22.08.2008 12:53:30

    zakaj je sploh šel na Kitajsko? babe lovit al kaj? Bogi Stare....lol

  • 9. coax22.08.2008 12:56:44
    (+3)

    komentator taki ali drugačni; samo treba priznat da Stare strelja v živo prave parodije,jejhata,jejhata je rekel enkrat na hokeju lol

  • 10. el rocco22.08.2008 12:57:29
    (+1)

    Pozdrav ! Tako je !! Bravo squash. Taksni manekeni ki ze 10 let spijo na 5.00 - 5.30 bolje da ne hodijo na OI. Ne vem kako je sploh prisel na igre ??? LP

  • 11. p.Zofka22.08.2008 13:04:39

    Ne bit preveč pametni !!!! Stare je bil žaljiv in ni opravičila za njegovo jezikanje. Kar se pa Rovanove lepote tiče, tak pač je, mati narava ga je obdarila z nečem, o čemer vas lahko večina le sanja. Je odličen športnik, ne pa kot večina vas strokovnjakov iz naslonjačev s steklenico v roki. Glede na pogoje , ki jih ima na treningih je veliko dosegel v svoji športni karieri. Vsi tisti, ki pa ga pošiljate naj gre snemat reklamo za Kekec pašteto se malo zamislite, morda se lahko prijavite sami

  • 12. gorbi22.08.2008 13:06:52

    a se da še komentar dobit, če kdo mogoče ve kakšen je bil???

  • 13. BB22.08.2008 13:11:05
    (-1)

    bravo rovan haha

  • 14. kinetic22.08.2008 13:12:20
    (-2)

    Bravo Đuro! Stare je potreben poštenega tuširanja, ne samo dcl vode na glavo! Njegovo podcenjevalno, že skoraj nesramno komentiranje si zasluži tuširanje s konkretno gasilsko cevjo! Kar se pa tiče vseh udeležencev iger- vsi so izpolnili zahtevne mednarodne norme, tako da izvolite in poizkusite, ter nato komentirajte!!

  • 15. batko22.08.2008 13:17:39
    (-2)

    Mislim, da gre Stare vsakokrat predaleč z njegovimi označbami in negativnimi oznakami in komentarji, ki nikakor ne sodijo na nacionalno Tv. Lahko bi se malo naučil komentiranja od bolj strokovnih kolegov z Eurosporta. Po mojem mnenju je to še malo kar mu je Jurij namenil. Čudi me že, da se do sedaj ni kaj podobnega ali hujšega zgodilo, ker se mi zdi da Stare velikokrat prav namenoma provocira...

  • 16. gogi22.08.2008 13:20:31

    stare je dejansko od vseh komentatorjev na tv slo najslabši. daleč najslabši. včasih imam občutek da se heca kot 10 letni otrok

  • 17. KinderLada22.08.2008 13:30:15
    (+2)

    Gogi ti si bedanc. 30 let že komentira in že velja za pravo "legendo". Tok izkušenj oz. znanja nima skor nobeden k on. Daj daj...a zdej bo pišek kuro učil?

  • 18. b722.08.2008 13:35:06
    (-4)

    Stare bi se lahko zgledoval po napovedovalcih na Eurosportu, ja, posebi glede na to da oni SPOŠTLJIVO govorijo o VSEH športnikih. Ne pa Stare: "jah ta rezultat ni nič posebnega", "povprečen rezultat" itd. Cepec neumen, ko bo on dosegel normo za OI naj pa gobca. Jah AZS bi lahko poslala Poljanca na OI glede na to da je tut dosegel normo, žal je bil Rovan na zadnji tekmi boljši. Ampak očitno res sam pozira tam, bolj kot tekmuje. Upam da gre naslednjič na OI Poljanec.

  • 19. kurirček22.08.2008 13:38:24

    Stare je pač Stare, tale naša bambina pa po mojem že 20 let skače na višinah, na katerih je zdaj tudi Išinbajeva, tko da ideja o spremembi dejavnosti, pa snemanju kekca pa to, sploh ni tolk slaba.

  • 20. Kauko22.08.2008 13:40:14
    (+1)

    Prvi komentar je najbolj pravi. Rovan nima kaj iskat na OI. Stare in Vilfan sta edina komantatorja, ki se lahko kosata po strokovnosti in kvaliteti komentiranja z hrvaškimi in tujimi komentatorji, še kaka izjema se najde na RTVslo. Drugi komantatorji pa ne spadajo niti na tekmovanje za naj komentatorja leta. Najraje gledam atletska tekmovana in smučarske skoke, ko komentira Stare. Se vsaj malo nasmejiš zraven ko izjavi očitno resnico, ki je noben drugi ne upa povedat. Stare je car!

  • 21. Kauko22.08.2008 13:43:48
    (+1)

    Raje poslušam komentatorja, ki pove sočno resnico o vsakem športniku, kot pa nekega Ališiča, ki leze v rit še čistilkam v ferrarijevi ekipi. Vilfan in Stare vsak na svojem področju izjemna komentatorja. Ne vem zakaj bi zaj moral Stare Rovana ujčkati, kot delajo vsi ostali, če ni sposoben preskočiti prve višine na tekmovanju. Ni logike. Največ je vredno, da te nekdo postavi na realna tla, ne pa da celotno kariero živiš v prepričanju da si v nečemer dober.

  • 22. gorbi22.08.2008 13:44:02
    (+1)

    a zaradi "Rovan nima kaj iskat na OI" ga je zalil z vodo, ali je blo še kaj bolj sočnega??

  • 23. coax22.08.2008 13:48:12

    ni opravičila za takšno dejanje....izobčit ga treba iz vrhunskih športnih krogov

  • 24. squash22.08.2008 13:49:43
    (+1)

    Nekaj o Staretu: Stare je leksikon športnih informacij in toliko kot on ve o atletiki (o tekmovalcih in rezultatih), ne ve nihče v Sloveniji!!! Občasno ima kikse, včasih je tudi namerno nesramen, vendar to predvsem zato, ker se vživi v prenos. Še nekaj o Rovanu: fant pač ni primerljiv z najboljšimi skakalci s palico. V svoji karieri je res že ogromno dosegel, predvsem v manekenskih vodah. V skoku s palico pa je najboljši slovenski skakaklec, kar pa je za OI premalo.

  • 25. kurirček22.08.2008 13:50:26

    Rekel je samo, da je Špela med našimi preostalimi olimpijkami daleč najprimernejša, da nosi zastavo na zaključni slovesnosti.

  • 26. gorbi22.08.2008 13:58:39

    po moje je moral bit hujšga, kot samo omenjanje kdo je primeren za nošnjo zastave

  • 27. ozi22.08.2008 14:09:09
    (+1)

    uh, tud starega sem že prevečkrat pretežko poslušal! še ni pravi reporter prišel na sceno, ki bi rekel bobu BOB! ker nihče ne upa!

  • 28. Ivan_Macek22.08.2008 14:10:55
    (+2)

    Zgornja slika bi bila odlična reklama za vazelin :)

  • 29. Conchis22.08.2008 14:11:05

    Stare že zna bit zabaven, problem je, da je strokovno popolnoma neprimeren in ošaben, redno se moti že pri branju izidov, zamuja dogajanje ko prebira prastare zgodovinske fakte, na hokeju pa je ena najbolj legenadrnih njegovih izjav, ki ga dobro opiše ta: "Moderni hokej se igra na dva gola"...

  • 30. Ninja22.08.2008 14:15:07
    (-1)

    Stare je mogoče res leksikon in pravi poznavalec, njegovi komentarji pa so včasih dejansko blesavi. Imel je še srečo, da ga je polil samo z vodo. ... Če dosežeš normo pač greš na Igre in to ni noben turizem. Več turistov je med novinarji, posebej brihtni so tisti, ki imajo na intervjuju prvo vprašanje: "Kako se počutite?"

  • 31. coax22.08.2008 14:18:52

    Conchis pa kaj si ti normaln " strokovno popolnoma neprimeren" rofl.. pravi ris si

  • 32. kurirček22.08.2008 14:20:44
    (+1)

    A kdo sploh ve, kolk ma tip dejansko PB pa SB pri skoku s palico, ko ga že šimfamo?

  • 33. mp22.08.2008 14:36:15
    (+1)

    @Kurirček: sploh nima nobene veze rovanov SB in PB, ker je bil tukaj v Pekingu navaden turist s preskočenih 5,15, kar je naravnost sramotno, ampak Rovanu se to zdi kar primeren dosežek. Če ne prenese kritike, ki je bila še premila, potem naj se sploh ne gre več "skakalca v višino".

  • 34. gorbi22.08.2008 14:53:18
    (+1)

    a pa mogoče kdo ve kakšne so bile kritike na račun Rovana

  • 35. ray22.08.2008 15:10:35
    (-1)

    Vsi ki spremljate atletiko samo iz naslanjačev pred televizijo nimate kaj za kritizirat atletov, ki dajejo vse od sebe, pa čeprav včasih ni zadosti.Stare bi se lahko v vseh teh letih naučil kaj pomeni beseda SPOŠTOVANJE.Nekdo, ki je dosegel OLIMPIJSKO normo, si ga zasluži, saj je prav ta ločnica med turisti in pravimi športniki, ki si zagotovo ne zaslužijo butastih otročjih izjav nekega zakompleksanega stareta ki ni le odkrit ampak odkrito podel.

  • 36. savage22.08.2008 15:11:05
    (+4)

    Ja, stare je reku, da bi bla velika sramota, če ne bi preskoču prve postavljene višine(2x je že podrl prvo višino in bi bil po tretjem neuspelem poiskusu 100% zadnji). Sicer pa se že vrsto let v atletskih krogih in v ostalih bolje obveščenih družbah govori, da je Rovan, kako bi rekel, na drugem polu, in da hodi na tekmovanja samo gledat mične postave njegovih sotekmovalcev in ostalih atletov.

  • 37. ray22.08.2008 15:12:27

    Upam da bo naslednjič poleg vode dobil na glavo tudi kozarec.

  • 38. grdi22.08.2008 17:00:53
    (-1)

    Rovan še malo pa te Išinbajeva prehiti ti že deset let spiš med 5,15, in 5,25.Če je to vrhunski športnik,Stare je legenda,škoda da ga še ni bolj okaral,se bo vsaj dečko malo zamislil

  • 39. bb22.08.2008 17:51:07

    nadebudneži - prijavite se za snemanje Kekec paštete pa boste videli koliko vas bo prišlo v izbor - jejhata, jejhata, pobalinčki bi rekel dr. Stare

  • 40. white_krajna22.08.2008 18:31:57
    (-2)

    kakor vsak pošten državljan plačujem rtv prispevek in Andrej Stare je edina oseba u celi rtv hiši, kateri ne bom nikoli očital da je živel na davkoplačevalski račun in bil zanič novinar oz komentator!

  • 41. rogi22.08.2008 18:44:47

    pol sveta skače 5.15 bravo stare

  • 42. skandi22.08.2008 20:04:10
    (+2)

    STARE vedno komentira največje dogodke kot na primer na olim. igrah večino dogodkov kjer so bili slovenci kandidati za dobre uvrstitve.................. Tekmovalec Rovan pa se ni sam prijavil na OI ,ampak je tja prišel po normi ki mu je dodelil olim.komite.....

  • 43. skandi22.08.2008 20:06:25
    (-1)

    ROGI ;;;;;;;;; poleg posla je še opravljal marsikateri posel naprimer v slov.nogometu in naprimer pri olimpiji

  • 44. skandi22.08.2008 20:09:15
    (+1)

    PA ŠE NEKAJ TUDI bergant ima polno neukusnih šal in žalb v ŽABARSKEM studiju.AMPak mi plačujemo to ****je

  • 45. petersilj22.08.2008 20:18:56
    (-1)

    Men pa Stare čist car ... skos vsi neki hvalte hrvaške poročevalce na HRT, ki pa govorijo enake neumnosti kot Stare ... Kakor koli, Rovan si ne more kaj takega privoščiti. Če pa ne zna prenesti kritike, pa nima v športu nič za iskat. Mogoče je pa to načrtno naredil, da si je naredil reklamo, saj kar se tiče rezultata, se o njem ne bo govorilo praktično nič, tako pa je vsaj v središču pozornosti (vsaka reklama je dobra, pa magari slaba).

  • 46. šumar22.08.2008 20:57:46
    (+1)

    Rovan gor, Stare dol, mislim da ni eden ne drugi opravičil prisotnosti na OI, Peking je bil pač za oba le letošnja poletna destinacija.Dogodka seveda ne odobravam rad bi pa dejal nekaj o Staretu, biblija, leksikon kar koli že ima v glavi vendar čez usta spušča takšne da te mine do športa če poslušaš njegove komentarje.Igre sem gledal na Korčuli in preko satelita poslušal njegova nakladanja večkrat pa enostavno preklopil in poslušal hrvate in navijal za nasprotnike,

  • 47. maremw22.08.2008 22:30:25
    (+3)

    no to da je stare glih priljubljen komentator pa ne bo držalo

  • 48. PjeR22.08.2008 22:49:09
    (+1)

    S veliko pozornostjo spremljam šport, predvsem pa atletiko. Uživam, ko gledam teke na srednje in dolge proge na EP, SP in OI, kajti tukaj se teče brez »zajcev« in zato je še vse bolj zanimivo. Tudi na sedanjih OI sem komaj čakač prvi finalni tek – ženske na 10 km. Fantastična tekma. Gledal sem na SLO 2 in za kazen sem moral poslušati Stareta. Že po prvem km, komentira kot vedno, relativno počasni začetek (3:00/km). Vmes se je potem s »nekim« stavil (na koncu je kar na enkrat na to pozabil, vedno nekaj ugiba, nekdo mu mora povedati, da ne mora gledalcev poznavalce barvati, kajti atletika je merljiva), da ne bodo tekle pod 30 min. In vseskozi v takem stilu. V resnici so kar dve tekle pod 30 min. in tako hitre tekme še ni bilo v zgodovini, razen ene Kitajke v sumljivih okoliščinah. Po komentarjih se vidi tukaj, da je kar veliko za Stareta. To ni nič čudno, kajti najbolj brani česopis pri nas so Slovenske novice in zato so Slovenci navdušeni na reporterje, ki samo serejo in serejo – kritizirajo. Tak je eden tudi Stare, ki nima pojma, kaj je atletika. Vedno gleda le na tablice in če je tudi ena stotinka slabše od SR je že za njega počasi. Pravi komentator že na začetku, ko napove disciplino dvigne pozornost gledalce (na HTV so kar dobri glede tega). Seveda, ne odobravam Rovanovo dejanje, a po drugi strani, pa je nekdo le moral pokazati revolt proti takemu komentatarju, kajti atletom, dela veliko krivico, ljubiteljem atletike, predvsem, pa tistim, ki se tudi na njo spoznajo. Še nekaj o Rovanu. Ker atletiko dokaj potanko spremljam, vem, koliko je moral delati, da je dosegel take rezultate kot jih je. Vsi poznavalci športa točno veste, da se štarta na začetku kariera s različnega nivoja – talenta. In nekdo mora več in bolj zagrizeno delati, recimo za 10 mesto, kot nekdo za medaljo. Jurij je en od tistih, ki je moral veliko – zelo naporno delati v celi karieri za vsak cm.

  • 49. b722.08.2008 23:01:34

    Norma za OI je bla 5.50 al pa 5.55 kokr se spomnem. In na članskem DP se je odločalo kdo gre, Rovan ali Poljanec. In žal je takrat Rovan več skočil, zdej je pa pol metra manj skočil. PjeR, misliš da Kozmus pa ni moral trdo delati za to kar je dosegel? Sam on je dejansko nekaj dosegel, ne pa da se cel čas samo z kvalifikacijsko normo uvršča na Oi in to mu je končni dosežek. Očitno je Rovan še premalo delal, če je tok slabši od ostalih (ostali atleti so bistveno bližje najboljšim).

  • 50. PjeR23.08.2008 00:01:25

    49.b7. Delno se s tabo strinjam, a ne popolno. Nevem od kot tebi pol metra manj (50cm). Na DP je skočil 530 (Poljanec odstopil) isto je skočil na OI. Po tvojem bi moral imeti (130 + 50 ) 180 cm ???. Nivo Rovana in Poljanca je pač tak, letno povprečno okoli 130, mogoče kakšen centi več. Ko sta pa v formi pa je njihov domet okoli B norme. In okoli teh višin imata celo leto bitko. In ponavadi potem na velikem tekmovanju ni več svežine. In za njih je to maksimalni domet in za njiju velik uspeh, a za SLO pač ne. A normo pa imata. Kakšne so pa kv. Na OI, pa vemo. Tudi vsi favoriti za medaljo ne morejo preskočiti niti 545 cm. Primerjava s Kozmusov je pa trenutno res nezahvalna. Kot sem že zapisal njihovo izhodišče je po mojem zelo različno. Pri Primožu se je že po nekaj treningih videlo, da ima možnost za velike domete v kladivu, medtem koliko se spomnim je bil Jurij zelo povprečno hiter kot otrok, a to v discilinah, kot so šprinti, skoki, meti je hitrost osnova. Kdo se na to spozna točno ve, kaj to pomeni. Seveda, tu lahko igra tudi kvalitetna gostota rezultata v svetu, oziroma koliko držav resno dela v disciplini kot je palica, koliko pa kladivo, koliko v šprintu, koliko v srednjih, oziroma dolgih tekih. To pa mislim,da je trenutno brezveze razpravljat. Olimpijski prvak zasluži čestitke in kapo dol do tal.

  • 51. Zipper23.08.2008 02:10:20

    Ves cirkus okrog 5,15? Bubka to preskoči z berglo. Staretu pa tudi ni bilo treba tega povedat naglas. Tisti, ki atletiko spremljamo, to itak vemo. Čez 10 pomembnih tekem bo pa tudi Išimbajeva na tej višini - cm na cm, $ na $, Bubka že ve, kako to gre.

  • 52. lojzek23.08.2008 03:28:32
    (-1)

    rovan je navadna smet,stare pa slovenska legenda in zato se naj rovan malo kontrolira,če ne misli pokasirat kaj.gnoj rovan do amena.bo že videl one svoje.

  • 53. lojzek23.08.2008 03:33:19

    @Zipper...kaj mu ni bilo treba tega povedat na glas,če pa rovan je **** in se štuli nekaj,ko pa bi lahko za ta denar naredili 2 nova olimpijca,ki bi bila vsaj kos nalogi.ne pa da skoči rovan kot ena ****a in ne kot dec.naj se goni nekam ta rovan.boste že videli.rovan bo prenehal s skoki s palico,ko bo spoznal,da je naveden **** in nič druga.gre na OI samo zato,da se kaže,ampak roko na srce še ****e govorijo kako antipatičen je ta človek.ni za nič druga kot za delavca na cesti in mogoče bo takrat

  • 54. lojzek23.08.2008 03:34:55
    (-1)

    spoznal ka pomeni trdo delo. rečem pa še samo to.sram ga naj bo da se takole dela norca iz slovenije.bi mu bilo treba kakšno stisnat okrog kepe in mu povedat kaj pomeni,ko se človek bori za svojo domovino,SLOVENIJO!!!!!!!!!!!!!!!! gnoj!

  • 55. PjeR23.08.2008 08:32:41
    (+1)

    Bergle. Stare se naj zaveda, da zakon bumeranga vedno deluje, prej ali slej. Ne bodimo presenečeni, če ga bomo kmalu vidili, kako so mu bergle potrebne. Lahko kritizira, ampak so tudi tukaj neke meje. V glavnem se samo hvali ali pa žali. To pa večina povprečnem Slovencem godi, se potem sami bolj ugodno počutijo v svoji koži. Pametjakoviči, koliko je pa Slovencev skočilo, do sedaj višje od Rovana. Njegove zmožnosti, pa poznavalci atletike dobro poznamo. Ni pa on kriv, če so take norme in na

  • 56. PjeR23.08.2008 08:41:24
    (+1)

    OI se ni sam prijavil. Da so ga pa prijavili je pa moral izpolnitui neke kriterije. Bubka. Ne strokovno in neumestno ga je premerjati s Bubko, pa čeprav si le novinarska nekontrolirana trcjalka.

  • 57. maxala23.08.2008 08:54:45
    (+1)

    Koliko gneva je v vas in zakaj lepo vas prosim? Rovan je nekajkratni državni prvak in slovenski REKORDER. Tudi letos je izpolnil normo za OI in na državnem prvenstvu je njegov glavni konkurent preskočil O. Kaj je tukaj sedaj nejasnega? V čem je problem? Pravico do nastopa si vsak zasluži sam in valjda je vam debilom jasno, da ne morejo vsi sodelujoči priti nazaj s kolajno?????? Da se pa spuščate na tak nizkoten nivo je pa vaše ogledalo in vaš problem. Verjamem pa, da so vsi naši dali vse od sebe

  • 58. D00m3n23.08.2008 11:14:01

    naši komentatorji so še mili glede izjav in komentiranja...bi mogli poslušat taljane kaj vse izrečejo...

  • 59. petersilj23.08.2008 16:47:40
    (-2)

    Točn to kar pravi DOOm3n ... Rovan bi v kaki tudi državi ob takem dosežku potreboval najmanj cisterno vode, če bi želel politi vse novinarje, ki ga kritizirajo. Pa tudi, ko bi kaj takega naredil, bi sigurno vsi novinarji storili skupaj in ga še bolj skritizirali ... Glavno, da si je "zvezda" v zatonu s tem naredila reklamo ...

  • 60. marius23.08.2008 17:15:51
    (+3)

    Meni se zdi to, da je polil Stareta zelo olajševalna okoliščina. Sam pač nima te možnosti kot mi, da namesto neumnosti delegiranih večnih komentatorjev gledamo kakšen drug kanal. Da imajo komentatorji tipa Stare občinstvo, ni nič čudnega. Tudi tabloidi imajo bralce. In tisti reveži, ki od tujih jezikov poznajo kvečemu srbohrvaščino, pač nimajo dosti izbire.

  • 61. kamarilo23.08.2008 17:20:54
    (-2)

    Tole teslo Rovan se lahko samo še javno zahvali slovenskim davkoplačevalcem, da smo mu plačali zastonj potovanje v Peking. Tako kot 'skače' ob palici namreč ta tipčina, sem z malo sreče sposoben skočit tudi sam, če imam kakšen malo boljši dan in liter domačega v riti. Sramota!

  • 62. maxima23.08.2008 18:27:45
    (+1)

    Kamarilo ti si očitno hraber ko imaš liter v riti, Rovan se pa ne more branit pred žaljivimi reporterji niti pred bedniki kot si ti. Potovanje si je zaslužil s svojimi rezultati, v čem pa ti izstopaš iz povprečja, mogoče v bruhanju?

  • 63. bor23.08.2008 18:57:09
    (-1)

    Rovan ni nobena zvezda, temveč puhla glava domišljava. Če je enkrat skočil pet metrov in pol, je to čisto povprečen rezultat in olimpijskih iger si ziher ni zaslužil, pa ni edini atlet, tudi če kopje vržeš malo čes 70 m in v daljino skočiš malo čez 6m je to za kmečko ligo. Letos je veliko naših športnikov doseglo odlične rezultate, nekateri so pa na žalost bili na počitnicah v Pekingu. Za naslednja prvenstva bo potrebno postavit bolj zahtevne kriterije.

  • 64. maxima23.08.2008 19:16:35
    (+1)

    Bor, danes si si pozabil stisniti mozolj na nosu...

  • 65. PjeR23.08.2008 23:16:13
    (+1)

    Pustimo Rovana, pa poglejmo, kakšne klati v drugih disciplinah in je žaljiv do največjih atletov in atletinj. Dajte res na tuja nacionalne programe Eurošport, HTV pa boste slišili najmanj spoštljivi odnos, do olimpijcev, ki dosežejo normo za OI. V atletiki je to 15 do 20 let 2 do tri treninge na dan. Škoda vsake besede za takega klovna od reportarja kot je Stare. Slovenske novice in on isti nivo. Za povprečenega zafrustriranega Slovenca domače branje in uživanje v žaljenju pravih ambasadorje

  • 66. nad24.08.2008 08:50:14
    (+1)

    Že večkrat sem mislil poslati na športno uredništvo svoje mnenje o prenosih reporterja Stareta pa tega nisem storil. Po njegovih prenosih iz Pekinga pa je tudi meni prekipelo. Ne da je samo nesramen, je popolnima nesposoben za ta poklic. V resni televizijski hiši, ki kaj da na svoje dobro ime, bi ga že zdavnnaj nagnali. Človek ima pomanjkljiv besedni zaklad, se neprestano moti, komentiranje je polno nelogičnih sklepanj in neumestnih primerjav,skratka morilec prve vrste.

  • 67. Mr.x25.08.2008 15:57:22
    (-1)

    1. Rovan je car! 2. Stare je gej z majehno cevko ki nima pojma ka govori upam da ga bojo čim prej ***nal iz rtv-ja!

  • 68. el rocco25.08.2008 18:01:10

    Ma nehajte že s tem Staretom. Kot komentator je prav zabaven, če pa spusti kakšno sočno je to toliko bolj za popestritev. Čudno da nobeden ne napiše, da zna tudi pohvaliti. Pri Kozmusu se je pomoje kar zavekal ko je osvojil zlato medaljo. Brez veze čez nikogar ne pljuva..... Kar pa se tiče Rovana, imamo v Sloveniji hvalabogu toliko vrhunskih športnikov da je Jurijeva (ne)kvaliteta evidentna. Kam se pride z trdim in kvalitetnim delom, je vidno npr. pri Čopu, Majdičevi, Bukovčevi.........

  • 69. el rocco25.08.2008 18:04:23

    Verjamem, da je tudi Jurij v dobri veri treniral, ampak očitno daleč premalo in se je bolj posvečal drugim radostim življenja. Pa saj mu nisem nevoščljiv, ampak naj ne poliva z vodo nekoga ki ga pač malo pokritizira. LP El Rocco

  • 70. PjeR26.08.2008 00:24:10

    el rocco, če bi materijo vsaj malo bolj poznal, namreč, kako in koliko na dan in koliko časa (let) je Rovan trdo reniral za take dosežke kot jih je v svoji karieri dosegel, bi najmanj bil tiho. Je pa res njegov štartni talent bil na nižjem nivoju. Prepričan pa sem, da bi v druje Kaj se pa tiče so pa Hrvaški reporterji pokažejo navdušenje za slovenske atlete in skoraj vedno najdejo bol spodbudne besede kot naš predragi Stare. Tudi pri Kozmusu se je samo drl kot ponavadi brez nekaj večjih čustev.

  • 71. bor27.08.2008 08:22:52

    Pa vtaknite si tega Rovana nekam. Poslušajte in glejte njegove komentarje. Samovšečni lepotanar je nič drugega. Je kdaj kje zmagal na kašnem boljšem tekmovanju. Stare res zna bit piker a ima prav, je legenda z dolgoletnimi iskušnjami in ne puhla glava. Pa tudi Peter Vilfan je fenomenalen, tako kot je bil na igrišču, z vsemi svojimi izpadi, a občutek za hvalo in grajanje imata oba in od niju ne slišiš komentarjev "nevarno je" in posiljen južnoameriški goooooool, kot na POP TV se ve od koga.

  • 72. ropotar01.09.2008 21:20:06

    Sej je useen. Mr.x je gej. LEJ KAK SI GRDI!

Če želite komentirati, morate biti prijavljeni v MojSiOL.

Prijavi se
Registriraj se!