četrtek 05.06.2008, 17:01
Vizjak zgrožen nad netočnim poročanjem novinarjev o Neku
Hrvati užaljeni zaradi poznega obvestila o Nek
Ljubljana - Sredino dogajanje v Nuklearni elektrarni Krško (Nek) močno odmeva tudi na Hrvaškem. Avstrijski minister Pröll pa je dejal, da je Slovenija hudo omajala zaupanje v sistem obveščanja.

Vodilni hrvaški mediji o dogodku obširneje poročajo, v nekaterih časnikih pa so kritike predvsem na račun Hrvaškega elektrogospodarstva (HEP), hrvaškega solastnika Neka, da je hrvaška javnost za incident izvedela zadnja. Nuklearna elektrana Krško se trenutno ohlaja, vzroki okvare še niso znani. Minister za notranje zadeve je dejal, da se ni zgodilo nič problematičnega in da okolje ni onesnaženo.

HEP tri ure zadrževal informacije
Tako je časnik Večernji list na današnji naslovnici obtožil HEP zadrževanja informacije o sredinem dogajanju v Neku. Zaradi molka hrvaškega solastnika Neka je hrvaška javnost o okvari v Neku izvedela zadnja. Dodali so, da je slovenska stran HEP o incidentu obvestila ob 16. uri, medtem ko so hrvaški mediji prvo informacijo objavili nekaj po 19. uri.
Jutarnji list je danes med drugim pisal, da strokovnjaki na Hrvaškem in v Sloveniji niso ugotovili zvišane radioaktivnosti. Ostali mediji so večinoma povzemali mnenja pristojnih oseb iz Slovenije ter odzive EU. Hrvaški pristojni viri pa so zagotavljali, da zaradi incidenta v Neku ne bo težav v oskrbi državljanov z električno energijo.

Hrvaška televizija je, denimo, v sredo zvečer oddajo Otvoreno posvetila dogajanju v Neku. V neposrednem prenosu pogovarjali s predsednikom uprave in direktorjem Neka Stanetom Rožmanom. V poznih večernih oddajah pa se je predvsem osredotočila na izjave ljudi, da ni razlogov za preplah, ker ni prišlo do onesnaženja okolja.
Evropska komisija pohvalila ravnanje Slovenije ob dogodku v Neku
Evropska komisija je pohvalila ravnanje slovenskih oblasti ob sredini okvari v Nuklearni elektrarni Krško (Nek). "To je bil dober primer transparentnosti v primeru jedrskega dogodka," je dejal tiskovni predstavnik evropskega komisarja za energijo Andrisa Piebalgsa.
"Zelo smo zadovoljni z načinom ravnanja slovenskih oblasti," je še poudaril tiskovni predstavnik Evropske komisije in dodal, da so bile informacije slovenskih oblasti zelo natančne in pravočasne.
Pričakujemo, da bodo slovenske oblasti pripravile poročilo o okvari in obvestile Bruselj, kaj se je zgodilo, je dejal tiskovni predstavnik na vprašanje, kaj naj bi se zgodilo po incidentu. Zaenkrat pa se komisija po njegovih besedah še ni odločila za napotitev svojih strokovnjakov v Krško.

Andris Piebalgs
Komisija naj ne bi prispevala k paniki
Na očitke, da je komisija s svojo politiko obveščanja prispevala k paniki v Evropi, pa je tiskovni predstavnik komisije odvrnil, da je bilo že iz prvega sporočila jasno razvidno, da dogodek ni škodoval okolju, prav tako ni bilo nikjer navedeno, da gre za hujšo nesrečo.

Andrej Vizjak
Vizjak: Ni bilo razloga za alarmantne vesti glede Neka
Odgovorni na Upravi RS za jedrsko varnost in Nuklearni elektrarni Krško (Nek) so o okvari v elektrarni v sredo korektno obveščali, pravi minister za gospodarstvo Andrej Vizjak. "Ni bilo nikakršnega razloga za špekulacije, ugibanja in alarmantne podatke ali vesti," je dejal na današnji novinarski konferenci po seji vlade.
Vizjak sicer pravi, da je prav, da je evropska in slovenska javnost pozorna, vendar pa je, "če nekdo zmanipulira in napihne vse skupaj, to nedopustno".
Zgrožen nad nekorektnim in netočnim poročanjem novinarja
"Narobe je nekorektno, alarmantno obveščanje javnosti o zadevah, ki niso takšne in za katere imate s strani pristojnih povsem drugačne informacije," je minister dejal novinarjem na vladni novinarski konferenci. Dodal je, da se je danes ob poslušanju neke radijske postaje "zgražal nad nekorektnim, netočnim poročanjem novinarja, ki se je norčeval iz zelo pomembne teme in dogodka, ki je po mednarodni klasifikaciji neobičajen dogodek".

Podobnik: Le manjši iztek vode
Nobenega incidenta ni bilo, le manjši iztek vode, vse je popolnoma pod nadzorom, je glede dogodka v Nek povedal minister Janez Podobnik. Nemški kolega Sigmar Gabriel je dejal, da ima raje več nepotrebnih alarmov, kot enega resničnega, avstrijski minister Josef Pröll pa zahteva pojasnila.
Avstrijski minister bo zahteval celovito pojasnilo
Pröll je poudaril to, kar je že prej napovedal: da bo na današnjem Svetu EU za okolje od Slovenije zahteval celovito pojasnilo. Avstrijski nadzorni organ za jedrsko varnost je namreč od svojih slovenskih kolegov prejel sporočilo, da gre pri incidentu v Nuklearni elektrarni Krško (Nek) v primarnem delu reaktorja za vajo, medtem ko je bil istočasno preko sistema izmenjave nujnih informacij o radioloških ali jedrskih zadevah EU, imenovanem ECURIE, objavljen vseevropski alarm.

Josef Pröll
"Slovenija hudo omajala zaupanje v sistem obveščanja"
"Tudi če ni prišlo do uhajanja radioaktivnosti, kot je bilo objavljeno, je Slovenija hudo omajala zaupanje v sistem obveščanja," je v sredo izjavil Pröll. Avstrijski okoljski minister je tudi napovedal, da bo danes na ministrskem svetu EU za okolje v Luxemburgu vložil protest in od slovenskih oblasti zahteval celovito pojasnilo.
Neposredne sosede obveščene o vaji, EU o incidentu
Ne more biti, da Slovenija svoje neposredne sosede obvesti o vaji, celotna EU pa je obveščena o incidentu, je danes poudaril Pröll. Situacijo moramo razjasniti, a vendar se je bolje odzvati pretirano kot premalo, je na vprašanje, ali se je Evropska komisija v sredo premočno odzvala, saj je javnost o dogajanjih v dveh urah obvestila kar trikrat.

Janez Podobnik
Kot pozitivno je avstrijski minister ocenil dejstvo, da v primeru Nek ni prišlo do povečanega sevanja, in tudi to, da konec koncev ni bilo sproženega pravega evropskega alarma, saj napaka ni bila tako velika.

Sigmar Gabriel
IAEA pozorno spremlja Nek
Obvestilo o vaji so iz Nek poslali na IAEA, od tam pa so obvestilo poslali sosednjim državam, torej Avstriji, Hrvaški, Madžarski in Italiji. IAEA danes pozorno spremlja dogajanje v zvezi z Nekom.
"Vse je pod nadzorom"
Podobnik je sicer poudaril, da je vse pod nadzorom in da ni bilo nobenega škodljivega vpliva na okolje. Pojasnil je, da je ves čas v stiku z Upravo RS za jedrsko varnost in o tem je tudi obvestil vse svoje kolege in komisarja za okolje Stavrosa Dimasa. V primeru Avstrije je res prišlo do napake, je priznal in dodal, da se je Slovenija svoji sosedi opravičila, ta pa je opravičilo tudi sprejela. Napaka je bila po njegovih besedah odpravljena zelo hitro, v nekaj minutah.

Gabriel: Ni razloga, da slovenskim oblastem ne bi verjel
Nemški minister Gabriel pa je poudaril, da nima razloga, da slovenskim oblastem ne bi verjel, ko pravijo, da je situacija pod nadzorom. Raje imam nepotreben alarm, kot pa kaj resnega, je dejal. Ob tem je večkrat jasno povedal, da pravzaprav ne gre za evropski sistem alarmiranja, ampak za sistem obveščanja. Dejal je tudi, da je transparentnost v tem primeru ključna in če do obvestila glede Nek ne bi prišlo, bi se javnost spraševala, zakaj so oblasti napako zamolčale.

Andrej Stritar
"Prva uporaba sistema Ecurie
Evropska komisija je v sredo, po tem, ko je prejela opozorilo o okvari v Nek, obvestila vse države članice EU. V roku dveh ur je poslala kar tri sporočila za javnost, šlo pa je tudi za prvi tovrstni primer uporabe sistema ECURIE, so za STA pojasnili v komisiji.
Pričakovati je pestro razpravo
Glede na to, da nekatere države jedrski energiji niso najbolj naklonjene - med njimi je v ospredju Avstrija, ter glede na to, da druge zagovarjajo njeno uporabo, ki lahko pomembno prispeva k ciljem boja proti podnebnim spremembam, je pričakovati še pestro razpravo o vlogi jedrske energije v Evropi.
IAEA pozorno spremlja Nek
Iz IAEA, v kateri danes pozorno spremljajo dogajanje v zvezi z Nekom, so nato obvestilo poslali sosednjim državam, torej Avstriji, Hrvaški, Madžarski in Italiji.

Dragutin Mate
Avstrijski Zeleni: Okvara ni nedolžen dogodek
Avstrijski Zeleni so v sredo od Prölla zahtevali takojšnje pojasnilo o okvari v NE Krško. "Okvara hladilnega sistema v primarnem krogotoku reaktorja ni nedolžen dogodek, kar kaže tudi vseevropsko opozorilo, ki ga je objavila Evropska komisija," je v sredo zvečer povedala predstavnica Zelenih Eva Glawischnig.

Greenpeace pogosto protestira proti jedrskim elektrarnam
Organizacija Greenpeace opozarja na dogodek v Krškem
V okoljevarstveni organizaciji Greenpeace pričakujejo neodvisno potrditev, da je položaj v krški nuklearki pod nadzorom, ter da v sredo ob izpustu hladilne tekočine ni prišlo do onesnaženja okolja.
Nobenega primera, ki vodi v opozorilo Evropske komisije vsem 27 državam članicam glede morebitnih posledic jedrske nesreče, ni mogoče obravnavati kot nekaj, o čemer ni treba skrbeti, je v sporočilu za javnost zapisal Jan Beranek iz organizacije Greenpeace International.

"Vse jedrske naprave so nevarnost za prebivalce in okolje"
"Glede tega dogodka upamo, da bo neodvisna preiskava potrdila, da je položaj pod nadzorom, ter da ni prišlo do onesnaženja okolja," so zapisali v okoljevarstveni organizaciji. Kot dodajajo, vse jedrske naprave v Evropi predstavljajo nevarnost za prebivalce in okolje. Tisti, ki načrtujejo gradnjo še več jedrskih reaktorjev, se morajo zavedati te nevarnosti in se odpovedati jedrski tehnologiji, menijo v organizaciji Greenpeace.
Mate: Situacija je stabilna
Po informacijah, ki jih imam od danes zjutraj, se v Nek ni zgodilo nič problematičnega, okolje ni onesnaženo in vse je v redu, je pojasnil notranji minister Dragutin Mate.

"Situacija je stabilna," je poudaril minister. "Če bi bilo kaj narobe, če bi se v okolju kaj zgodilo, bi se odzvali in sledili zakonom, ki jih imamo," je dodal.

Evropska komisija za transparentnost
Po zadnjih informacijah od pristojnih slovenskih oblasti so razmere v Neku popolnoma pod nadzorom, je v sredo pozno zvečer v Bruslju sporočila Evropska komisija, ki je o okvari takoj obvestila vse članice EU.

"Članice v intervalih obveščajo komisijo o stopnji radioaktivnosti"
Po prvem nujnem obvestilu o okvari morajo vse države članice Evropsko komisijo v ustreznih intervalih obveščati o ukrepih, ki jih sprejemajo, in stopnji radioaktivnosti, ki jo merijo, so sporočili v komisiji.

Generalni direktor NE Krško Stane Rožman
Polovico proizvedene energije pošljejo na Hrvaško
Nek letno proizvede nad pet milijard kWh električne energije, kar predstavlja približno 40 odstotkov skupne proizvedene električne energije v Sloveniji. Nek sicer polovico proizvedene elektrike pošlje na sosednjo Hrvaško, tako da slovenska polovica elektrike iz neka pokrije okrog 20 odstotkov slovenskih potreb po elektriki.
STA
Foto: STA, Reuters, BOBO
- Vsi članki iz kategorije
- Prejšnji članek: Infond Holding 23 odstotkov Mercatorja prodal Avstrijcem
- Naslednji članek: Na Hrvaško bodo lahko hrano prinašali državljani EU
- Najnovejše iz kategorije
- V NLB se pripravljajo na izdajo obveznice
- Austrian Airlines bo v letu dni ukinil tisoč delovnih mest
- Kitajska lani največja proizvajalka jekla na svetu
- Gospodarstvo, občina in turizem Kranjske Gore družno proti posledicam krize
- Predsednik uprave NKBM Kovačič o državnem lastništvu bank
- V Sloveniji lani namakali 4000 hektarjev zemljišč
- Tudi bogataški Manhattan čuti posledice recesije
- Predsednik Türk opravil častni skok čez kožo
- Medvešek Pušnik, Poteza in Publikum pred združitvijo
- Nadzornike NLB bo vodila Stanislava Zadravec Caprirolo
- V nemškem parlamentu podpora ustanovitvi slabih bank
- Laščani: Sklepi majske "spontane skupščine" nični
- Indeksa na Ljubljanski borzi skoraj nespremenjena
- Mura nujno potrebuje pet milijonov evrov
- Hitova uprava in nadzorniki brez razrešnice
















Komentarji
Komentarjev: 88
1. tintar05.06.2008 07:46:21
Kaj imate v elektrarni nepismene ljudi ki ne vejo brati glave obrazcev.
2. angelc05.06.2008 07:59:09
(+4)

Ma to je gasilska vaja. Da bodo Buškota lahko peljali malo na ogled v Krško.
3. rodin05.06.2008 08:01:20
(+5)

he,he, nekdo je hotel zadevo skriti pod preprogo, pa se je zajebal. Naj frči perje.
4. seatleon05.06.2008 08:01:51
(+12)

Kaj pa slovenska javnost. A mi pa nismo VREDNI opozorila, da je nekaj narobe v JE Krško. Evropska unija je bila obveščena preko opozorilnega sistema in sprožen je bil vseevropski alarm, "Slovenija" pa je o tem molčala. SRAMOTA!!! Zanima me, kakšen opozorilni sistem sploh imamo v Sloveniji. A mogoče tako: "KO VAS BO ZADELO, BOSTE ŽE VEDELI", ali kako že?
5. nekdo2405.06.2008 08:08:07
(+31)

Uf groza.... En beden ventilček malo pušča, mediji pa delajo paniko, kot da bo zadevo vsak trenutek razneslo... Naslovi bi se morali glasiti: "Slovenija mora zaradi zaustavitve NEK kupovati drago elektriko iz tujine. Drugi blok nujen?"
6. kuronja05.06.2008 08:14:31
(-4)

tintar05.06.2008 07:46:21 se vidi da bereš samo na pol ,,,,angelc05.06.2008 07:59:09 ja se strinjam s tabo,,,,,,seatleon05.06.2008 08:01:51 Vprašaj na RUJV (Republiška Uprava za Jedersko Varnost), oni so zadolženi za to......,,,,,,,,
7. angelc05.06.2008 08:20:11
(+4)

Nekdo na rtvslo je pa ful alergičn na moje pripombe. Skoz mi dokazuje da svoboda pisane resnice nepriljubljena in nezaželena v RS. A bodo kmal volitve, da jih dol pomečejo to bando zajedalsko.
8. bananaa05.06.2008 08:31:26
(-5)

ANGELC NEKDO,primer ljudi kateri v glavi nimajo čisto nič,in so samo zguba zase in vse nas. O JORASU celi romani,o zadevi katera nas in vse naše pokonča v spanju! pa izjave ,ventilček gor ventilček dol Pa debili ni vam v pouk ČERNOBIL Jaz sem novico zassledil na nemških poročilih ob 18
9. sven05.06.2008 08:36:02
(+14)

SVINJARIJA, HRVATSKA JAVNOST JE BILA OBVEŠČENA 3 URE PREJ KOT NAŠA.
10. nekdo2405.06.2008 08:37:17
(-3)

bananaa@ O stvareh o katerih nimaš kaj dosti pojma bodi raje tiho. Resno to mislim...
11. vox populi05.06.2008 08:38:22
(+2)

Še ta incident nam je manjkal za potrditev slovenske integritete. še dobro da predsedovanje EU gre proti koncu.
12. Anonymous05.06.2008 08:44:37
(+1)

bananaa, res misliš da bi blo boljše, da bi zagnali paniko? nekaj tipa "SLOVENIJA NA PRAGU UNIČENJA" ali pa "UŽIVAJTE ŠE MINUTE, KI VAM JIH PODARJA NUKLEARKA, KMALU GRE VSE V 3PM" Če že bo kdaj poknilo, bo itak vseeno, kr večina ne bo vedela, kaj jih je zadelo, da bi pa zaradi takšne minimalne napake ob vseh varnostnih ukrepih zganjali preplah je pa neumnost. Sploh pa, če bi vedeli, kaj bi pa naredili? tekli v socialistična zaklonišča?
13. bananaa05.06.2008 08:47:22
(-3)

NEKDO če želiš repliko,dvigni roko in čakaj v vrsti,to resno mislim,za tko resne in pametne kot si ti
14. seatleon05.06.2008 08:54:43
(+20)

Mislim, da imamo pravico prvi izvedeti za napake, ne pa da se poskuša stvari pospraviti pod preprogo, kot je to v navadi v Sloveniji! Ni nujno, da novinarji o tem poročajo pompozno, menim pa, da si javnost obveščenost zasluži.
15. George05.06.2008 08:58:37
(+4)

Poslušal sem tega gospoda po radiu, potem ko je ob 8h tako kot vsak dan prišel v pisarno in si najbrž še otresal dežnik pred vrati. Imajo nek računalnik in v obrazce nekaj naklikajo ter pošljejo na Dunaj. Pomotoma so odprli obrazec za vajo (Excersise) in ga poslali, nakar je zavladala panika. Obvestili so tudi EU, kjer je spet nek uradniček v duhu velepomembnosti nakvasil alarmantno vest, da bo komisija v pripravljenosti i itd.. Šofer, ki ima za hrbtom naloženih 25 ton, ima do dela boljši odnos.
16. George05.06.2008 09:00:52
(+2)

Da ne bo pomote. gre za gospoda z Uprave za jedsrko varnost, ne iz JEK.
17. marius05.06.2008 09:07:16
(+5)

Ena blamaža več, pa kaj! Bolj me zanima, kako hitro bodo "uredniki" umaknili to vest. Tako kot so tisto o protikorupcijski seji in več kot ustrezni primerjavi ASK ter JJ? Ja, če se @Kaukoti, @Kuronje, @Anounimosi &co. ne bodo dovolj pridno oglašali, ali vsaj klikakli, ne bo dolgo gor.
18. tej05.06.2008 09:08:51
(+10)

KAJ SE PA GREJO TI BEDNI AVSTRICI. NIKJER NI TOLIKO NESREČ KOT V AVSTRIJI. KAPRUN, TAUER AUOTOBAN, PEDOFILSKE SVINJARIJE ITD. ŠE CELO SAMEGA HITLERJA SO DALI, SICER PA KOT NAROD SAM NE OBSTOJAJO. VSAKDO NAJ NAJPREJ POMETE PRED SVOJIM PRAGOM
19. mumbley05.06.2008 09:17:15
Ti jodlarski kmetavzarji nam zavidajo ker smo sposobni voditi jedersko elektrarno, medtem ko oni niti s hidroelektrarnami ne znajo upravljati.
20. kekec05.06.2008 09:21:01
(-2)

austrijci kot tako samoopevan narod niti nimajo svojega jezika! so si ga morali sposodit
21. luka05.06.2008 09:21:56
(-1)

IZGLEDA , DA NAM NEKDO TUDI NA TEM PODROČJU ZAVIJA NOVICE V CELOFAN , SEVEDA PRAVI VZROK JE SPET DENAR , DENAR , DENAR... ps. pa POLITIKA seveda , brez nje ni sveta!!!!!
22. Kauko05.06.2008 09:33:08
(+6)

Jao, nekateri pa res delate paniko. Dajte se malo umirit, ker to kar se je včeraj zgodilo je bolj ali manj malenkost. V letih delovanja JE Krško so se podobne oz. tudi hujše zadeve zgodile že večkrat, pa ni noben tako jamral. Zaj pa so seveda Avstrijci glasni, ki samo čakajo kaj bo kje narobe v Sloveniji, da bi lahko omajali našo integriteto in prenesli pozornost javnosti iz njih na nas, ker oni pa imajo toliko ****a pri sebi da je že kriza. Nesreče, ugrabitve,... Naj bojo samo tiho.
23. hinko05.06.2008 09:37:24
Če v tako resnih zadevah ni v elektrarni in agenciji " pismenega " človeka, ki bi znal prebrati kaj piše v obrazcu , potem teško zahtevajo zaupanje. Končno je bilo celo v zvezi z Černobiom jasno šele po cca 14 dneh kaj je res. Torej vedno obstoja možnost prikrivanja, denar šteje, ljudi se naredi druge, pa še luštno je. Bravo država res imamo same strokovnjake. LP
24. qwertzu05.06.2008 09:40:58
(-3)

Verjetno bi bilo dobro vedeti še za druge podobne dogodke po evropskih jedrskih elektrarnah, ki so verjetno zamolčani, pa se nihče ne vznemirja. Dobro pa bi bilo izvedeti, kdo je za ta dogodek neposredno odgovoren. Upam, da nima zaradi tega kakšnega bančnega računa na kakšnih otokih malo bolj polnega.
25. Switch05.06.2008 09:43:25
(+11)

Funkcionalna pismenost v Sloveniji je hudič.
26. nekdo2405.06.2008 09:45:39
(+4)

27. nekdo2405.06.2008 09:47:37
(-1)

Drek, tukej ne prikaže povezav... No v glavnem, v začetku leta so imeli manjše razlitje hladilne tekočine v neki jederski Angliji, pa se ni delalo nobene panike, kot se zaradi nas.
28. luki05.06.2008 09:51:32
(+2)

Nemudoma (že danes) zamenjati vse odgovorne pri obveščanju.
29. seatleon05.06.2008 09:52:54
(+9)

"nekdo24" Eno je panika, ki jo tudi jaz ne odobravam, drugo pa je obveščenost! Slovenci in seveda Slovenke smo upravičeni do prve informacije iz slovenskih "logov", ne pa, da o tem poročajo tuje TV prej kot naši mediji! PRAVICA DO OBVEŠČENOSTI JAVNOSTI! Samo to želim.
30. seatleon05.06.2008 09:54:24
(+2)

"luki" Tako zelo hudo pa tudi ni, da bi bilo potrebno menjati kar vse odgovorne pri obveščanju - samo NESPOSOBNE!
31. primorec05.06.2008 09:57:22
(+5)

No kaj pa zdaj? Danes nič o Hrvatih, danes so glavna tema Avstrijci!Meni se zdi, da je zadeva precej napihnjena in da so naši tokrat delovali čisto normalno ,seveda pa je tukaj dosti prostora za špekuliranje.Če bi se to recimo zgodilo na Hrvaškem, si lahko predstavljamo kakšni odzivi bi bili pri nas.Navsezadnje pa tudi Avstrijce razumem saj jedrska elektrarna pa res ni zajebancija...UMIRIMO SE!
32. lizzard05.06.2008 09:57:47
(+18)

Normalno, da so Avstrijci in Hrvatje takoj v luftu, ker jih je sama fovšarija in samo čakajo, da nam mečejo polena zaradi NEK. Najbolje bi bilo, da sprožijo alarm v NEK, če bo nekdo v elektrarni fino prdnil in bo malo čudno smrdelo!! Najprej bojo Avstrijci in Hrvatje zavohal, da je čuden vonj. NEK ni popolna in se zgodijo (in so se dogajale) napake v funkcioniranju, ampak verjamem, da je od vseh elektrarn ravno Krška že nekaj časa najbolj na očeh javnosti, ravno zaradi tega je ena najvarnejših!
33. laik05.06.2008 10:00:33
(-1)

Čas je, da tudi Slovenija prispeva svoj delež h klimatskim spremembam...
34. lizzard05.06.2008 10:01:53
(-2)

Sicer pa še nekaj! Če bi se že slučajno kdaj kaj zgodilo (V KAR RESNIČNO DVOMIM, ampak zmeraj ostaja možnost) je čisto vseeno, kdo zve prvi. Važno je da se izve!!! Avstrijci, Hrvatje, Slovenci......Madžari, Italijani, Nemci, Čehi, Bosanci, Srbi....vsi bomo čutili.
35. lizzard05.06.2008 10:13:36
(+2)

Pa še podatek, da polovico proizvedene energije gre na Hrvaško!!! Malo bi jim blo treba pipco zapret!!! Pa raje pri nas zmanjšati ceno elektrike!!!!! Tisti del solastništva, ki ga imajo pa naj jim naši zaračunajo v jedrskih odpadkih, KI JIH HRVATI NOČEJO SKLADIŠČITI!!! Naj jih pa odplačajo!!! Mislim da če bi bilo tako, da bi bili Hrvatje nam dolžni nekaj denarja, ne pa KAO mi njim!
36. uporabnik05.06.2008 10:21:09
(+8)

Me prav zanima kdo je tisti uradnik, ki ne zna izbrati pravilnega formularja... in kdo ga je nastavil
37. kuronja05.06.2008 10:38:46
(-1)

uporabnik05.06.2008 10:21:09 dežurni na RUJV
38. kuronja05.06.2008 10:42:21
(+4)

Za to "napako" pri obveščanj bi morale leteti glave, pod ministrom. Zdaj imajo Austrijci idealno možnost za zajebat nekoga, ali RUJV ali JEK...........
39. lizzard05.06.2008 10:42:27
(+7)

Mislim, kot da je pomembno, na kakšen formular je kdo kaj napisal. Zaradi mene lahko napišejo tudi na WC papir!!! Glavno je da o stvari obvestijo, oz. da povedo, da nekaj ni v redu !!! Zdaj se bojo Avstrijci hvatali na vrsto formularja!!! Kakšne formularje so pa oni izpolnjevali, da je Fritzl lahko posvojil otroke?? Naj živi birokracija!!!
40. kamarilo05.06.2008 11:00:25
(+3)

Blesavi jodlarji in vsi drugi, pa kaj so nepismeni ali kaj? Če jim človek stokrat ponovi, da nevarnosti ni in da je ziher vse pod nadzorom, kaj je treba še filozofirati???
41. Xm@05.06.2008 11:11:55
(+1)

Da so pomotoma poslal napacen obrazec je laz. Ce so informacije, ki so sledile tocne se nimamo cesa bati. Naj poslejo komisijo in naj jo tudi placajo. Zamerim to, da niso cisto nic sporocili slovenski javnosti, niti cenzuriranega sporocila (npr. da so nasl v blizini crknjenega ptica, pa da raziskujejo zakaj ali kaj podobnega).... to bi pa nas moralo skrbeti...
42. qwertzu05.06.2008 11:13:55
(+2)

Bi se morali naši malce naučiti, kako se zažene vik in krik za prazen nič. Mi pa imamo razloge za proteste, zahteve in še kaj do skoraj vseh sosedov. Učite se, kako se dela zunanja politika. Predvsem pa poiščite krivca in naročnika, če ste sposobni. Takšnim rečem se reče "MI" + ena številka.
43. mario105.06.2008 11:14:48
(+1)

takoj zamenjati predsednika mednarodne agencije za "atomsko varnost" in nasega predsednika vlade, ker sta objektivno odgovorna, da se je na dolocenem delovnem mestu nahajal nepismen oziroma nekoliko zaspam uradnik.. ha,ha,ha...
44. hinko05.06.2008 11:40:39
(+2)

Zanimivo, kup bedarji objektivno pa zadeve skoraj nihče ne jemlje. OK vse je v redu, lepo, kaj pa ČE ne bi bilo pa bi poročilo navajalo neke vaje?? Pri toliko resni in potencialno lahko nevarni zadevi kot je nuklearka žal ni prostora za površnosti pa čeprav najmanjše. Vsi, ki zadevo jemljejo z izrazito " balkansko " miselnostjo , da je vse vredu dokler ni narobe bi se nad takimi napakicami morali resno zamislit. Če bi ali če bo kdaj res "počilo" bo prepozno za celo EU , in temu se ****i smejite?
45. nekdo2405.06.2008 12:01:39
Xm@ Obvestilo je bilo takoj na domači strani od JEK. Počasnost naših medijev je pa druga stvar...
46. pilatus05.06.2008 12:16:12
Ma, Avstrijci se ne morejo sprijazniti, da niso več v Avstroogrski in mislijo, da lahko za vsako najmanjšo mapako vsakemu, ki je južno od njih, serjejo po glavi. Je pa Stritar lepo pojasnil, kaj se je zgodilo. Če tega ne razumejo, je to njihov problem.
47. Janez5305.06.2008 12:22:18
(+6)

Če minister MATE zagotovi, da "je situacija stabilna in da bi se v nasprotnem primeru držali zakonov", pa - glede na izkušnje - lahko jemljemo z rahlo rezervo. Kot se ta verodostojni minister drži zakonov v zvezi s suverenostjo naše države!
48. had05.06.2008 12:34:24
(+6)

sej če se avstriciji tako bojijo sevanja, naj se skrijejo pri fritzlu, sej ima sedaj proste kapacitete na razpolago..
49. had05.06.2008 12:35:42
(+1)

sicer pa se avstricem ni treba bati sevanja, saj so že degeni ala fritzl
50. JEKO05.06.2008 12:43:29
Iz prispevka je razbrati, da je večji problem v informiranju, kot pa, da bi se nekdo resno spraševal kaj dejansko se godi v JEK.
51. lizzard05.06.2008 12:54:12
(+10)

Ma ja! Tudi če bi točno povedali, kje je napaka in kaj je narobe, bi vsi Slovenci vedeli zakaj gre, ker se vsi spoznamo na vse in smo dovolj pametni, da točno vemo, kako je sestavljena NEK in bi točno vedeli povedati kaj storiti, ker se vsi poznamo na delovanje NEK in atomsko fiziko. Mislim da je čisto dovolj, da so obvestili, da je prišlo do napake in da ni nevarnosti za okolje!! Kaj točno je narobe, bodo pa vedeli tisti, ki so za to odgovorni in ne novinarji in ostala javnost!!!
52. Tara05.06.2008 13:42:43
(+8)

pa smo tam... tamali Podobnik se bojuje na južni meji... starejši se spozna na jedrsko sevanje... verjetno bo razneslo samo korita in rampo:)))))))))))))
53. michael05.06.2008 16:37:10
(+1)

Kot sem zapisal včeraj: Moj fičo dolgo je trokiral,dokler ni explodiral
54. qwertzu05.06.2008 16:38:36
(+3)

Jodlarje na naši severni meji pa vprašajte, če oni kaj vedo o Avstrijski državni pogodbi. Kaj bo on zahteval, itak je vsem jasno, da ni sevanja v okolju, p...mu m.... Več so oni svinjarije dol pošiljal in še pošiljajo, kot jo je v tisti luži vode iz JEK, ki pa itak pri nas ostane.
55. Andrej05.06.2008 17:03:19
(-1)

Tudi Greenpeace se spet buni v prazno. Kaj pravi recimo na to, da je vse polno plastičnih vrečk? A se tukaj ne gre za varvanje okolja?
56. nekdo2405.06.2008 17:10:16
(+1)

No ko smo že pri obveščanju. Jodlarji so dobili pravo obvestilo pribljižno 5minut!! po napačnem o vaji. In zaradi teh 5min sedaj delajo zgago...
57. bananaa05.06.2008 17:36:28
(+1)

HINKO,z tabo se strinjam 101%,(in peščica ostalih) ostali,ma škoda besed. Cenzurist ti je šenko pa 5+???
58. Tastar05.06.2008 18:00:32
(+2)

Pametnjakoviči, tudi tisti, ki so poročilo brali naj bi bili funkcionalno pismeni. Pa očitno niso, ker niso znali iz celotne vsebine razbrati, da ne gre za vaje in ker ni bila prečrtana beseda exercise, jim ni bilo nič jasno! Tako poročilo je šlo prvič v EU sistem obveščanja in se je verjetno v naglici izpustil en križec. Verjemite, da bi pri kaki resnejši napaki v NEK, obrazec trikrat preverili, preden bi ga kam poslali in bi tudi sicer takoj razglasili alarmno stanje.
59. Tastar05.06.2008 18:06:27
(+1)

Sicer pa drugje po Evropi podobne manjše okvare največkrat kar zatajijo. A to je pa v redu??? Ne vem kaj je tukaj sploh potrebno diskutirati. Na komisijo EU je bilo poslano brezhibno poročilo. Če so pa Avstrijci v skrbeh, ker ni šlo za vajo ampak je puščal nek ventilček, naj se pa poskrijejo na severno stran Alp, Fritzla naj pa pustijo tam kjer je!!!
60. Tastar05.06.2008 18:15:27
(+1)

In še tole: po celi Sloveniji je vzpostavljena mreža detektorjev radioaktivnega sevanja, ki avtomatsko sprožijo alarm pri vsakem povečanju nad določen nivo sevanja naravnega ozadja, ki se seveda tudi nekoliko spreminja in ni konstantno. Če v Avstriji in Italiji tega še nimajo, naj si zgradijo! Sicer pa naše severne sosede NEK moti že odkar obstaja!!!
61. primorec05.06.2008 18:20:02
(+1)

Tastar pa ti si definitivno eden najbolj informiranih zemljanov!Da zataijo manjše okvare na jedrskih elektrarnah? HALO!
62. Kauko05.06.2008 18:22:45
(+2)

Vse je bilo tako kot more, je tudi evropska komisija to potrdila, avstrijci pa samo preusmerjajo pozornost iz svojih problemov na nas. Tak da se nehajte sekirat.
63. Zupo05.06.2008 19:10:31
Sramota smo za celo Evropo!!! Najvišjo inflacijo v Evropi imamo, sporov s Hrvati ne znamo rešit, največ samomorov v Evropi imamo, procentualno največ mrtvih na cestah, itd., zdaj še NEK! Pri vsej nadutosti tega naroda, samozagledanosti, odnosov med ljudmi, prepirljivosti, zavisti, neolikanosti in neuvidevnosti na vseh ravneh družbenega življenja, zakompleksanosti in večinoma totalne zaplankanosti Slovencev to niti ni čudno. Celo prav je tako! Pri teh politikih in takih ljudeh bo tudi vedno tako!
64. Jugana05.06.2008 19:14:10
(+3)

Lekcija - zdaj bodo končno vsi po svetu vedeli, da smo SLOVENIJA in ne Slovaška.
65. maj05.06.2008 19:17:52
@Jugana, da bi bilo to kar praviš res bi se moralo v Krškem zgoditi kaj hujšega.
66. Kauko05.06.2008 19:45:15
Nekega se skregata Bush in Drnovšek.Drnovšek v Slovenijo naroči slovenski vojski naj napade New York.Letala odletijo in ga zbombardirajo.Drnovšek čaka, da bo Bush kaj rekel...Čaka tri dni, a ni odgovora.Pošlje še enkrat letala, tokrat na Chicago.Letala zbombardirajo, pridejo nazaj, a Bushovega odgovora ni.Pošlje še enkrat letala, tokrat na Washington.Spet nič odgovora. Drnovšek se razjezi, pokliče Busha in,...in ga vpraša zakaj nič ne napade, saj mu ja on sesul tri glavna mesta.
67. Kauko05.06.2008 19:45:26
(-1)

Ta mu odgovori: "A je pri vas na Slovaškem sploh še kdo živ?"
68. angelc05.06.2008 20:09:59
(+3)

Ha, ha... Iznašli smo način, kako se rešit sosedov. Naj se pa malo bolj stran odselijo od Krškega.
69. boyan6405.06.2008 20:20:16
(+1)

naj nekdo sporoči jodlarjem in hrčkom, da so danes v NUK na stežaj odprli vrata. Ven je ušlo nekaj zraka!!! Takoj je potrebna evakuacija vseh "blesavkovtov" v sosedstvu. aja kje je pa Hajder? A se je že u hlače usrav?
70. Rupelj, sm05.06.2008 20:26:46
(+7)

Jaz sem za termo, skurite grinpisovce. Če vidim kakega zelenčka, da prižge luč, ga bom utopil v Savi.
71. Rupelj, sm05.06.2008 20:27:31
(+7)

Tudi mene so pohvalili, ker mi ne uhaja.
72. vox populi05.06.2008 21:24:29
(+9)

No končno bodo Evropejci vedeli kdo jim predceduje. Zdaj pa res ne bo izgovora, da Slovenije ne poznajo.
73. Rupelj, sm05.06.2008 21:30:34
(+5)

Seveda je pohvalila. Še nikoli ni tako lepo razneslo elektrarne, še zlasti ne nuklearne. Moj dedek je bil zidar/vzdrževalec v nuklearki - umrl star 52, stric kontrolor, umrl star 48 (v Nemčiji, deželi široke vsevednosti in pameti). Čista in zdrava energija, predvsem na Marsu, kot trdi NASA.
74. marius05.06.2008 21:37:46
(+4)

Kdo pa drug? Novinarji, jodlarji, Ićići, rdeči, liberalci, ... Prava mednarodna zarota! Vsi proti nam in mi proti vsem! Pa še proti sebi, mimogrede. Bravo gospod Vizjak. Vrhunsko razumniško razmišljanje.
75. tej05.06.2008 23:08:37
(+1)

AVSTRIJCI, JODLARJI NAJ SE RAJŠI UKVARJAJO S SVOJIMI PEDOFILI. NOBENA NUKLEARKA NE BO NIKDAR POVZROČILA TOLIKO GORJA KOT NJIHOV HITLER
76. ck05.06.2008 23:28:50
sam res... na hrvaškem se strelajo k med vojno, v avstrijien bolan škandal za drugim, pol jih pa skrbi k pride do okvare na naši elektrarni?? glede obveščanja v sloveniji: povsod (radio,tv) so povedal kaj je blo.. sam očitno bi eni radi sms dobil..
77. Tastar05.06.2008 23:51:24
(+3)

Recimo, da bi poročila o okvari NEK bila poslana iz Slovenije še hitreje in brez najmanjše napake. To bi bila pa katastrofa za vse, ki imate velik problem kam z velikim viškom časa. Ali pa tudi ne . Verjetno bi pisali o tem kakšna šlamparija je to, da sploh pride do okvare itd. itd. V elektrarno naj pa pošljejo razumniškega velikana mariusa in bodo imeli vse "pošlihtano" v nekaj urah, ne pa da mečkajo cel teden!!!
78. marius06.06.2008 00:11:56
@Tastar: KJE v tem poročilu pa najdeš, da je še kdo razen polkovnika, brata poštenjaka in tebe pohvalil Slovenijo? Pa ti? Bi poizkusil z domačim eksperimentom? Trikrat napiši besedo ZAJEBAVANJE, potem pa enkrat izčrtaj zlog ZA, drugič pa JE. Mogoče se ti bo odkrila skrivnost nezakompleksanega življenja. Še Viagra - če ni že prepozno ….
79. Tastar06.06.2008 01:13:46
(+5)

Marius, KJE v mojem komentarju si videl, da hvalim Slovenijo? Blagor tistim, ki imajo preveč časa, samo to sem hotel povedati.In ker je že toliko časa na razpolago, je treba iz vsakega pasjega ****a na cesti narediti katastrofo. Za katero je seveda obvezno in izključno kriva vlada. Ne trdim, da so tam sami angelčki, a si niti najmanj ne želim, da bi državo dobili v roke že preizkušeni nesposobneži!
80. polux06.06.2008 05:39:05
(+3)

Pravkar sem prečital komentarje na N24.de. Res se samo Avstrijci grejo dlakocepstvo in seveda zeleni vsepovsod. Da je bila informacija popravljena v nekaj minutah ne vem zakaj zganja A zunanji minister paniko. Tisti, ki zahtevate zamenjavo uslužbenca, kateri je naredil napako, seveda obvladate Angleščino perfektno, javite se mogoče pridete v poštev. Za zupota in ostale kateri smatrate, da je naša država sramotna, pa se preselite v Saharo, tam nimajo AKW-ja in obveščanja.
81. draš06.06.2008 07:12:36
(+1)

Menim, da ne gre toliko za obvestiti ali ne. Gre za to, da vemo, da imamo tudi v Sloveniji potencialno atomsko bombo, s katero je potrebno zelo pazljivo ravnati in jo negovati. Daje nam prepotrebne kilovate energije (ki jo potem drago prodajamo) in na žalost brez Krškega ne gre več. Smo pa Slovenci stari kontrabantarji in skrivači, zato so tudi sedaj hoteli malo prikriti in prilagoditi stvari v poročilu. V času svetovnega nadzora to ne gre več. Ali bo Bush vseeno prišel (kontaminacija)?
82. rofiz06.06.2008 07:41:43
(+1)

Potencialna atomska bomba? Pa kaj še, ta če hočeš naredit gobo moraš imeti še kaj več kot pa samo nekaj 50 kilogramov urana. Sicer pa si pa nevedneži malo prečitajte strokovno literaturo o tem. Če ste sploh vi pismeni :)
83. kekec06.06.2008 09:00:32
(+2)

najvecjo paniko zazenete itak novinarji! V Nemciji so celo primerjali kot moznost ponovitve Cernobila! Primerjava da iz muhe delate slona je slaba-vse skupaj bi dal se na dvomestno potenco! Kaksno stalo ste naredili iz enega defekta da crknes! -ze sedaj letajo vsi politiki kot kure brez glave-vse skupaj je samo da si serjete po glavah.
84. Ivan_Macek06.06.2008 09:33:34
(+2)

Hmmm...ja Kaj pa pomaga opozorilo , kaj pa bi naredili ce bi primarna voda puhnila v zrak in naredila oblak podoben Černobilskemu, nič se ne da narediti lepo bi pocakali da dez spere radioaktivni Jod, Cezij in ostale radioaktivne izotope in to je to. Greenpeace pa je organizacija ki jo podpirajo naftni lobiji za boj proti jedrski energiji, ker je nažalost le ta edina možna alternativa za pridobivanje energije v količinah kot jo potrebujemo.
85. Nejc06.06.2008 10:14:55
ja, kaj če bi zgradili še par termoelekrtrarn ker jih ocitno greenpeace ne sovrazi tak fejst kot nuklearne... bomo pol vsaj v bolj cistem okolju ziveli, kao...
86. rofiz06.06.2008 10:23:26
V premogu je tud precej radioadtivnih snovi, nek so primerjave da elektrarna na premog da stokrat večji radioakntivni odmerek kot pa jedrska.
87. Kauko06.06.2008 10:32:29
(+3)

Greenpeace je izgubil svojo avtoriteto že zdavnaj. Ljudje so hitro spoznali, da imajo samo dolge jezike naredijo pa nič. Glede tujih medijev pa to, naredili so tako novico, kot da bi pol Slovenije že bilo uničene. To pa se seveda lahko zahvalimo tistim, prikritim med nami, ki čakajo na najmanjšo napako, da bi jo z čim večjo hitrostjo in z čim večjim pompom izstrelili v svet in s tem postavili na klin vlado in vse državljane. Sicer pa, koga vsak najraje komentira? Soseda.
88. rukola09.06.2008 15:11:55
Hrvatje so pa itak zmeraj užaljeni, najbolj pa takrat, ko je treba kaj plačati ali prevzeti del odpadkov.
Prijavi se
Registriraj se!