Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Matic Tomšič

Sreda,
2. 10. 2013,
11.39

Osveženo pred

8 let

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3

Natisni članek

Sreda, 2. 10. 2013, 11.39

8 let

Valve bo blagovno znamko Half-Life 3 registriral v Evropi

Matic Tomšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3
Urad za usklajevanje na notranjem trgu, ki v EU upravlja z blagovnimi znamkami in modeli skupnosti, je v nedeljo zabeležil prejem vloge za zaščito imena Half-Life 3.

Mar to pomeni, da bo dolgo, dolgo pričakovana igra, ki je Valve še ni izrecno omenil, a se o njej po napovedi konzole Steam Machine, na kateri bo tekel na Linuxu zasnovani operacijski sistem SteamOS, po spletnih forumih razpravlja kot še nikoli, nazadnje vendarle ugledala luč sveta? Mnogi sklepajo, da bo Valve tretje polnopravno poglavje v seriji Half-Life poslal na trg skupaj s konzolo, saj bi ji tako zagotovil pravzaprav brezmejne prodajne številke. V te sicer ne dvomimo niti, če se izkaže, da bomo na HL3 še malo počakali, saj je možnost gladkega igranja vseh naslovov iz Steamove knjižice na domačem TV-zaslonu mnogim preprosto preveč privlačna.

Vlogo za registracijo blagovne znamke Half-Life 3 je na OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market oziroma UUNT/Urad za Usklajevanje na Notranjem Trgu) v imenu podjetja Valve Corporation poslala zasebna patentna agencija Casalonga&Partners. Opis aplikacije ime Half-Life 3 uvršča v kategorijeračunalniška igra, računalniška igra, namenjena prenosu prek globalnega in brezžičnega omrežja, in preostale dobrine in storitve. Baza podatkov ameriškega patentnega urada tovrstnega vnosa še nima.

Se zgodovina ponavlja? Valve je pred skoraj desetimi leti praktično sočasno prvič aktiviral polno delujočo različico Steama in izdal odlični Half-Life 2, ki je besedo o platformi za digitalno distribucijo iger skupaj Counter Strikom: Source ponesel v sleherni omrežen zaselek. Bomo ob prihodu Steamove konzole na trg priča nečemu podobnemu?

Ne spreglejte