četrtek 29.05.2008, 16:49
Janša: Spremembe so velikanske
Ljubljana - Premier Janez Janša je ob 20. obletnici procesa proti četverici dejal, da so spremembe velikanske.

Janša je na srečanju dejal, da si v času procesa "nihče ni predstavljal, da bo razvoj dogodkov v Sloveniji takšen, kot je dejansko bil." Po njegovih besedah si nihče ni predstavljal, da bo Slovenija čez dvajset let članica, ne samo EU, ampak tudi njenega jedra in da bo to unijo celo vodila.

"Občutki so neprimerljivi"
"Skratka, spremembe so velikanske in verjetno večje, kot pa jih je možno razumeti s pogleda ene generacije," je poudaril. Dejal je, da so njegovi občutki ob obletnici neprimerljivi s tistimi, kar je bilo pred dvajsetimi leti.

David Tasič in Ivan Borštner
"Simbol pretvorbe vojaškega zapora v najboljši hostel na svetu"
Po njegovih besedah že dejstvo, da je nekdanji vojaški zapor danes najboljši mladinski hotel na svetu, na simbolni ravni kaže na spremembe, ki jih je Slovenija doživela v tem času. "Nisem si niti v sanjah predstavljal, da bom dvajset let pozneje v politiki in da bom imel na ramenih najbolj odgovorno funkcijo, ki jo je kakšen Slovenec opravljal v zgodovini," je dejal.

Janša, Zavrl, Tasič in Borštner
Zaradi aktivnosti ga ne bo na seji odbora za gospodarstvo
Na novinarsko vprašanje, zakaj je opravičil svojo odsotnost s seje odbora DZ za gospodarstvo, je premier pojasnil, da je v teh dneh veliko aktivnosti in tudi zaradi tega se je četverica dobila danes, saj se ponavadi dobijo na natančno obletnico, 31. maja.

Hvaležen vsem, ki so prišli na Roško
Janša je dejal, da je hvaležen vsem, "ki so prišli na Roško, ki so bili člani kolegija ali pa razširjenega Odbora za človekove pravice, vključno z Igorjem Bavčarjem, ki je bil prvi človek tega Odbora". "Moja in mislim da tudi naša skupna hvaležnost ostaja do vseh, ne glede na to, na katere strani političnega spektra so danes," je še dodal predsednik vlade.

Tasič: Mogoče nismo dovolj sproščeni
David Tasič, poleg Janše, Ivana Borštnerja in Francija Zavrla eden od štirih obsojencev na vojaškem procesu v Ljubljani leta 1988, je v izjavi za medije na srečanju dejal, da je Slovenija v državotvornem smislu dosegla vse cilje in da smo izpolnili sanje, ki smo jih gojili Slovenci. Dodal je, da mogoče kot narod nismo dovolj sproščeni.

Ne preseneča ga, da je Bavčar med najbogatejšimi
Po Tasičevem mnenju je Janša dober premier. Dodal je, da ni lahko časovno obvladati vsa dogajanja, še zlasti v času predsedovanja EU. Glede Bavčarja je Tasič dejal, da je sposoben človek, kar je pokazal že takrat, ko je ustanovil Odbor. Zato ga ne čudi, da je postal eden od najbogatejših Slovencev. Ob tem je še dejal, da je način, kako je Bavčar prišel do bogastva, stvar preiskovalnih organov.

"Ni mi vseeno, a če je legalno, ne morem biti proti"
"Pravzaprav tudi meni kot državljanu ni vseeno, da neka peščica tranzicijskih direktorjev na nek način prisvoji celo premoženje celih generacij. To je na nek način sporno, če pa je zakonsko dovoljeno, potem jaz kot vsi ostali državljani ne morem biti proti nečemu, kar je legalno pridobljeno," je poudaril. Dodal je, da to traja že dvajset let. "Janša je samo štiri leta predsednik vlade," je dejal in dodal, da je bilo pred tem dolgo obdobje vladanja Janeza Drnovška, "ki je postavljal temelje temu sistemu".

Zavrl: Vedno bomo razočarani
Zavrl je medijem je dejal, da bodo tisti, ki so se borili pred 20 leti vedno razočarani. "Tisti, ki smo bili v prvih vrstah nekoč in smo imeli vijolice v očeh in nam je bilo toplo od pomladi in smo doživeli tisto zgostitev, bomo vedno razočarani, kar je čisto normalno," je pojasnil. Po Zavrlovih besedah pa smo lahko veseli, da živimo v sistemu, kjer lahko gremo na volitve in lahko svobodno govorimo in se ne strinjamo. "To je velik dosežek," je prepričan.

"Nismo pa prijatelji, ki bi hodili drug drugemu na obiske"
Povedal je, da so četverica soborci, "ki smo v določenim obdobju delali, čustvovali in se borili skupaj". Nismo pa prijatelji, ki bi hodili drug drugemu na obiske, je dodal.

"Čestitke, da lahko znova prinese WD-40"
Na novinarsko vprašanje glede boja proti korupciji je Zavrl dejal, da skušajo vse politične stranke "izrabljati vse fenomene v svojo korist in to počne tudi Janša". "To, kar je delal z WD 40 pred štirimi leti, bo očitno še uspešno naredil sedaj, ko je na poziciji. Zato mu gredo vse čestitke, da lahko nekdo, ki je na vladi, prinese WD 40 in 'počisti' napake opozicije pred petimi leti," je še povedal in dodal, da je to dobra poteza. Ivan Borštner pa ni dajal izjav.

Po izjavah za medije so si Janša, Borštner, Tasič in Zavrl ogledali prostore mladinskega hotela Hostel Celica na Metelkovi, kjer je bil v času procesa proti četverici zapor jugoslovanske vojske. Četverica si je ogledala nekdanje celice, ki so danes preurejene v sobe za popotnike, ter se vpisala v knjigo gostov hostla, nato pa srečanje nadaljevala z neformalnim kosilom.
STA
Foto: STA, BOBO
- Vsi članki iz kategorije
- Prejšnji članek: ZK želela s pomočjo vojaškega sodnega mlina odstraniti Janšo
- Naslednji članek: Svetovni dan brez tobaka letos posvečen osveščanju mladih
- Najnovejše iz kategorije
- V Šmarjeških Toplicah 16. Tabor Slovencev po svetu
- Minevata dve leti od pogreba Alojzija Šuštarja
- Hrvaški portal index.hr v osebnosti tedna o premieru Pahorju
- Oman za Reporter: Pahor se je osmešil, ker ni razrešil Golobiča
- NSKS praznuje 60 let delovanja
- Zalarju je predvsem odleglo
- Pahor za Delo: Nisem človek trde roke
- Na dan policije se policisti spominjajo osamosvojitvenih bojev
- 26. junij - mednarodni dan podpore žrtvam mučenja
- Slovenija praznuje 18 let samostojnosti
- Počitnice so tu!
- 25. junij - dan državnosti
- Ne dopustite, da vam driska pokvari počitnice
- Svetovni dan beguncev
- Začenja se leto duhovništva

















Komentarji
Komentarjev: 60
1. jurko29.05.2008 18:01:36
(-2)

Bivši komunist,ki so ga vrgli iz partije.Človek poven maščevanja.Misli,da je heroj,je pa navadeno g...o.
2. alojzij29.05.2008 18:09:33
(-6)

Res je,bivši kumunist toda še danes socialen človek,ključna oseba v vsej zgodovini Slovenije da imamo svojo državo,predsednik Evropske unije,predsednik Slovenske vlade.......skratka za Slovenijo do sedaj najbolj zaslužen mož.
3. skalarka29.05.2008 18:11:37
(+1)

Ja fantje…danes mi je žal za vsaki korak – za vsako besedo, ki sem jo takrat naredila za VAS!!!!!
4. mario129.05.2008 18:19:27
(-2)

jurko in skalarka, ali vaju ni sram tega kar sta napisala ? ker je ocitno da vaju ni, se vprasam, kaj se isceta v tej tako slabi sredini - nasi lepi in ponosni Sloveniji. Vsi, ki smo veliko naredili in izpostavljali svoja zivljenja za to kar imamo, se vas sramujemo !!!
5. jurko29.05.2008 18:28:36
(+2)

mario1 vse kar je resnično ni sramotno.Če si ponosen na Slovenijo prav,sem tudi jaz.Nisem pa tudi nikoli ne bom na ljudi,ki imajo dva obraza .takšen je tvoj prijatelj.Ne si zatiskat oči.koliko si star mario1 slovenec.
6. skalarka29.05.2008 18:36:11
(-2)

MENE RESNICE NAPISATI NIKOLI NI SRAM!!!!!!TO KAR NAPIŠEM ZATEM TUDI STOJIM!!!!
7. alojzij29.05.2008 18:45:12
(+3)

Resnično bi rad slišal od vas, kateri Janšo sovražite iz dna duše in ga predvidevam osebno ne poznate ,v čem je poanta tega sovraštva.Namreč v teh letih še nisem razumnega argumenta za to.Če gdo zmore "razumno"obrazložiti -prosim!?
8. pjerebi129.05.2008 18:48:51
(+1)

mojega jutranjega komentarja pa od nikjer zato ga ponanavljam-približno---------kar se mene tiče,določeno osebo niso rabili izpustit-----prepustite se domišljiji kdo je to
9. biz29.05.2008 18:54:20
(+9)

alojzij - tvoj prijatelj naš sedanji premier, je samo na račun nas, ki smo se izpostavili množično lahko to kar danes je in namesto da bi nam vrnil sedaj ko ima to možnost pa vrača samo izbranim, zaupanje pa si je zapravil že zdavnaj in tisti ki mu sledite ste slepci, ki ne vidite niti resnice če bi jo vam na čelo vklesali, ampak ne se potem jokat. JJ je imel vse v rokah ampak je vse zapravil, za njega bi bilo boljše če se odseli iz države tja kjer je že njegov denar.
10. apokalipsa29.05.2008 18:56:08
(+1)

Pa nihče ni mislil,da bodo ustvarili miljon siromakov to je bolj pomembno kot bahanje na račun že povedanih.
11. skalarka29.05.2008 18:58:19
(+2)

alojzij...pa kdo ga sovraži????saj ivek ti sam sebi najhujši sovražnik!!!!!
12. bravo7129.05.2008 19:01:52
(-5)

jurko g....o si ti,samo da nisi navadno ampak tisto,ki smrdi in to že več kot 50 let.
13. jurko29.05.2008 19:05:49
(+1)

alojzij poanta sovraštva,ni v njegovi lepoti,oblačenju ,pač pa v njegovem obnašanju, ciničnem nasmehu pometanju z vsemi ljudmi,ki niso simpatizerji njegovega načina dela,predusem pa kot sem že napisal človek z več obrazi.Je človek,ki naj bi bil premier vseh Slovencev,ne pa vladne koalicije.Glede osebnega poznanstva,me ne zanima.
14. skalarka29.05.2008 19:12:15
(+1)

zanimivo...zanimivo, gledam -pop- kako zavrl komentira TAJKUNE--kako ga ni sram...mene zanima kako je prišel do podjetja v ROMUNIJI, KI ZAPOSLUJE 600 ZAPOSLENIH??????
15. drej29.05.2008 19:13:06
(+2)

Alojzij - če je nekdo dobro plačan za to, da serje po določenih ljudeh, ne potrebuje argumentov, zadostuje, da je skrit za nadimkom, dovolj primitiven in brez moralnih vrednot! če bi se predstavil s pravim imenom bi videl, da je en navaden ****etek... skalarka zate pa ne vem zakaj se dereš? lp
16. alojzij29.05.2008 19:15:01
(-2)

biz,jurko.Tudi sam v JJ ne vidim lepote,vendar a niso vsi politiki ciniki,z več obrazi....ne vidim razlike med njimi.Vendar me čudi to globoko sovraštvo "zakaj""odgovora ni!?Vidva pa spet samo nakladata neke ideološke gostilniške teorije.
17. jurko29.05.2008 19:21:08
(+1)

alojzij ni nam potrebno biti ideologi.posebno, kot praviš v gostilni.Vsi znamo brati.poslušati spremljati in sklepati in razmišlati tako,da je tvoj komentar o tem odveč.
18. Tastar29.05.2008 20:25:27
Ne, ne znate!!!!!!!
19. bess29.05.2008 20:28:13
(-2)

Pač niso vsi enako uspešno vnovčili svojih zaslug in "trpljenja."Moti pa me, komunistom očitajo poplačilo zaslug, sami pa niso nič boljši.
20. Tastar29.05.2008 20:45:14
(+11)

Levičarski pevski zbor, saj kar lepo prepevate, samo intonacija šepa in pesem je ves čas ene in ista. Do zadnje note in besede! Preberite si članek na isto temo z naslovom:"ZK želela s pomočjo sodnega mlina odstraniti Janšo" in še tam komentirajte. Ali pa vsaj preberite komentarje, ki so že tam. Pa veliko sreče pri mukotrpnem prebijanju skozi tekst, polpismeni!
21. jazzi129.05.2008 20:50:35
(+2)

Tastar BRAVO, SE POPOLNOMA STRINJAM ! ! !
22. Tastar29.05.2008 20:51:06
Ti, mario1 se pa spelji že enkrat od tu, ali pa vsaj pokaži pravo barvo!!!!! Mi je bolj všeč. Taka lepa rdeča!In kot kaže si spregledal moj nasvet glede šumnikov! Škoda!
23. ich29.05.2008 20:52:56
(+3)

ta zbor res fuša ja, ker je brez zborovodje od leta 1980
24. mario129.05.2008 20:57:32
(+1)

Tastar, ocitno nisi prebral mojega komentarja pri drugem clanku. Prosim preberi, ker je napisan zate ! Ce ne najdes naj ti zagotovim, da nimam nic s "kameleonom" niti z rdecimi ! Sem le delaven Slovenec, ki dela po raznih koncih sveta in ob vecerih rad pogleda na internet da vidi, kaj se dogaja doma! Posebej me zanima kaj komentirate. Zadnjih nekaj dni poskusam tudi sam kaj dodati.
25. mario129.05.2008 21:03:19
(+2)

Tastar, poglej pod clanek "o zapornici " ob Dragonji
26. Tastar29.05.2008 21:32:35
(-2)

Mario, dobro veš, da mene ne boš nafarbal. Na vse kriplje si pa prizadevaš, da bi ostale. Pojdi zvečer raje u "lajf", boš imel več od tega!
27. Tastar29.05.2008 21:36:33
(-1)

Pa ne, da je pevski zbor umolknil? Škoda, zdaj ko so kosi zunaj že utihnili, bi se kaka pesmica kar prilegla. Pa čeprav že desettisočkrat slišana!
28. nodi29.05.2008 21:53:19
razglašen zbor, ki se mora po protokolu držati skupaj
29. Resa29.05.2008 21:54:14
(-8)

Kako sem takrat 100%, da so imeli prav (mislimna na četverico) in kako mi je danes žal, da ga takrt (mislim na JJ) ni " uzela magla"!
30. mario129.05.2008 22:00:35
Skoda, da JJ ni bil dalj casa v ZKJ, saj bi se naucil na fini nacin utisati take nesramneze....
31. kuronja29.05.2008 22:00:42
(-2)

Tastar29.05.2008 20:45:14 Tako pametnega in razgledanega človeka, res, še nism srečal v celi Sloveniji! Črta, ki loči genija od norca je zelo tanka. Ti si jo prestopil, zdavnaj.........
32. mario129.05.2008 22:03:06
(-1)

Tastar, tvoj problem je kaj verjames. Ce bom imel naslednje dni se cas, bos mogoce, na osnovi mojih komentarjev locil zrnje od plev...
33. sandar29.05.2008 22:08:37
(-2)

Le zakaj borštner ne daje izjav?Se boji,da ga ne bi kdo spet zaprl?
34. kuronja29.05.2008 22:11:18
(-1)

Tatar, se ti vidi da si z juga doma. Taki kot Ti rabijo ikono, in zate je J.J. ikona ...................
35. kuronja29.05.2008 22:13:39
(-1)

Ne moreš vseh ljudi predalčkat ..........
36. laik29.05.2008 23:06:59
(+5)

...Ivan Borštner pa ni dajal izjav....Menim, da je to najbolj razočaran član famozne četverice. Človek, ki je ukradel tajni dokumment vojski, ki je dejansko riskiral 20 let zapora za krajo dokumenta, je danes brez besed. Bavčar tajkun, Janša bogataš, ki se bori proti tajkunom, Zavrl pa še danes govori med vrsticami ( wd 40!!) kot v svinčenih časih. Borštner pa zagrenjeno molči, ker ve, da se ne da ničesar spremeniti....
37. illcanonone29.05.2008 23:23:39
Kako naj se obrne satan proti satanu ali tajkun proti tajkunu............
38. bess29.05.2008 23:31:57
(-1)

Bravo Laik.
39. Tastar29.05.2008 23:37:25
(-2)

Glej, glej, zborček se je spet oglasil. A moram priznat, da sem spet razočaran. Tole, kar prepevate bi sam lahko napisal za cel mesec vnaprej! Pojdite raje na enga laškega. Aja ne bo šlo, je tajkunski! Glede Borštnerja bi se pa morda celo strinjal!!! Vprašanje je samo KOGA, se še vedno boji?!
40. illcanonone29.05.2008 23:47:43
(-1)

Soborca se boji.....
41. markoj29.05.2008 23:48:36
Ali še pomnite tovariši, kako je nekaj tistih najbolj gorečnih zagovorcev Janša in njegove politike in kateri so se najbolj izpostavljali, da se je Janša lahko skrival neomadeževan za njimi, po določenem obdobju čudno izpuhtelo iz Janševe stranke. In če jih danes vprašaš, zakaj so bili takrat tako goreči privrženci, jih je eno samo razočaranje. Sigurno iz silnega navdušenja v popolno odsotnost do stranke in njenega liderja, ni povzročila nagrada, ampak je moralo biti kaj veliko hujšega!!
42. illcanonone29.05.2008 23:59:00
Znate ono o Gedi koji je sve spisko...
43. Tastar30.05.2008 00:16:41
(-2)

Ilcanonone, še enkrat: KOGA se boji? Tvoj odgovor nima nobene logike!
44. Tastar30.05.2008 00:22:16
(-4)

Levičarski pevski zbor je danes užival red bull, ker je tako vztrajen!!! Mogoče boste pa še kaj zaslužili za to reklamo!!
45. giocondos30.05.2008 08:10:38
(-2)

Tastar, ma si ti kaj zaljubljen v JJ ?? Prav, ljubiš ga. Več, kot ikono. A, ga mogoče kaj vržeš na roko, ko stojiš pred njegovo sliko ?!
46. giocondos30.05.2008 08:13:02
(+1)

Sicer, si navaden *****. Oziroma, papiga, kot bi ti izjavil za ostale, ki ne govorijo, kar ti rad slišiš.
47. giocondos30.05.2008 08:32:02
MArkoj, to kar si povedal, je le eden "argument" za sovraštvo, ki ta tako vneto išče tisti Alojzij. Če povem drugače, to je le en košček mozaika, zakaj ljudje ne marajo "osvoboditelja". Če ne bi bil toliko zvit in se skrival zad raznoraznimi Grimsi, Tankoti, in pod., ter se izvijal, kot riba iz roke, še več ljudi ga ne bi maralo in že dosti prej. Ko "odslužijo" svoje, tudi oni bodo odpadli in bodo prišli novi psi, ki bodo lajali in grizli, namesto JJ. Vse za JJ. Kult osebnosti ?! Neeeee..
48. pjerebi130.05.2008 09:09:18
DOBIL SEM MINUS -NEKDO NIMA DOMIŠLJIJE
49. obmejni30.05.2008 10:02:18
(+5)

A o Kučanu pa niti besede? Pa je tudi imel pomembno vlogo pri vsem. Ampak vam je ostal tako priljubljen, ker je bil "dober in se ni z nikomer skregal". Kaj pa je on vse počel v ozadju, to se rajši vprašajte'! Zakaj pa je moral umreti g. Kramberger? Ali je tudi tukaj odzadaj Janša? Malo razmislite!
50. PjeR30.05.2008 10:03:51
(+2)

Sandar, res le zakaj ? Nemci so močno podpirali Hitlerja, Rusi Stalina, Jugoslovani Tita, Srbi Miloševiča, Slovenci Kučana. Dragi Sander to dela STRAH, ne pa razum. Danes je še vedno nekatere strah. Tovariši osvobodite se. Danes lahko rečete kaj hočete, pišite kaj hočete, pa čeprav so večina le laži in sprenevedanja, nič se vam ne zgodi. Sprostite se. Edino Tastar vas vsakih toliko časa opozori na resnico.
51. Tastar30.05.2008 10:42:56
(+1)

Ni čudno, da je levičarski pevski zbor nekoliko razglašen. Eni pojejo v slovenščini, drugi (kot npr. giocondos) pa nekje med slo in yu. Pri tem pa še kažejo svoj izjemno visok nivo kulture in obnašanja!
52. kuronja30.05.2008 10:47:45
(-4)

obmejni30.05.2008 10:02:18 Ali pa Ti, kaj kvasiš tule- Sicer Tastar Ti sodiš ljudi po sebi..... ( Ti si tisti ki ima več aliasev tukaj )........
53. kuronja30.05.2008 10:51:22
(-4)

kuronja30.05.2008 10:47:45 Ko ti pa zmanjka " argumentov " pa na klasiko . Slovenščina in slovnica,,,,,,,, je že zguljeno,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Obično takvi kao TI prvi izdaju svoju državu - dosta više seljačino bre
54. nichiren30.05.2008 10:58:42
(-2)

kdorkoli bo špilal prvo violino,se narodu isto piše.ni vse samo črno niti vse samo belo.narod ki plačuje vsako od teh vlad mora dobiti več moči da lahko uveljavi svojo voljo.imeli smo toliko butastih referendumov,malo pa tistih katere bi res bilo potrebno razpisati (izbrisani,vrnitev premoženja cerkvi,število pokrajin).še janša je pozabil več kot 40.000 potpisov katere je zbiral (izbirajmo človeka,ne stranko)
55. obmejni30.05.2008 11:26:25
Kuronja kaj želiš povedati?
56. knap30.05.2008 11:31:08
(+4)

Si tam pa tam kaj zapišemIn po tihem upam,da bo zmagalBORČI.Bomo potem šteli reveže.Je napovedal toliko reform,ko Edi.Vsake štiri leta je zdravil kravo.Mu je crknila idej je pa še toliko imel.Bojim se le ,kdo in kako bo potem vse te ideje popravljal.Upam ,da bom še živ.samo malo komentatorjev bo ostalo.
57. piroman30.05.2008 12:39:48
Vidim tri tajkune in enega, ki jim je s svojo potezo to trasiral.
58. kuronja30.05.2008 12:50:26
(-1)

obmejni30.05.2008 11:26:25 Pri tebi samo ena beseda -Kučan- nič drugega...... sam razmisli kaj si zinil
59. Tastar30.05.2008 13:17:58
(+2)

Kuronja, imam komaj dovolj časa, da se kdaj oglasim z enim vzdevkom. Ne vem zakaj bi jih imel več, saj to je vendar otročje. Nimam nič proti komerkoli, ki ni Slovenec. Ne prenesem pa takih, ki niso Slovenci pa hočejo narediti vtis, kot da so ne vem kako zavedni in že od pamtiveka tukaj. Take izda slovnica, sicer me pa napake ne motijo. Tudi sam najbrž ne pišem vedno 100% v redu. In nobene pravice nimaš presojati kdo bi prvi izdal državo. Da slučajno ne sodiš po sebi?
60. embe186507.06.2008 08:53:54
(-5)

Ko pa sedaj nekdo spravi v javnost dokument, kjer se jasno vidi izdajalstvo vladajoče klike s prečastitim Ruplom kot zunanjim ministrom pa naredijo pravo čistko. Se vidi kaj so. Takrat bi morali izginiti in končati nekje v globeli pa bi bil danes mir.
Prijavi se
Registriraj se!