SiOL.net|Slovenija|Novice

104

ponedeljek 18.08.2008, 16:11

SDS: Drnovškovi nasledniki ne hodijo po njegovi poti

Katarina Kresal in Gregor Golobič: Janša je zlorabil spomin na Drnovška

Ljubljana - Janez Drnovšek je bil povezovalec, a sedanjemu predsedniku vlade Janezu Janši njegovo povezovanje nikoli ni bilo všeč, je dejal Gregor Golobič.


Predsednik Zares se je tako odzval na na govor predsednika SDS Janeza Janše na festivalu SDS v Šentvidu pri Stični. Predsednica LDS Katarina Kresal pa je dejala, da je bil v Janševem govoru spomin na pokojnega premiera Janeza Drnovška "nedostojno in grobo zlorabljen".

V SDS pa so se odzvali na izjave Katarine Kresal in Gregorja Golobiča." Žal ugotavljamo, da nasledniki Janeza Drnovška ne hodijo po poti, ki jo je sam začrtal, saj se dnevno poslužujejo izključevanja. Tako v svojih napovedih o sodelovanju pri sestavi prihodnje vlade, kot v svojih odzivih na izraženo stališče drugih strank," so v odzivu na izjave Katarine Kresal in Gregorja Golobiča zapisali v SDS.


"Drnovšek ni bil predstavnik nobene politične opcije"


Kot je navedel Golobič, je Janša dejal, da je "želel dati neko priznanje tudi človeku, ki je bil predstavnik nasprotne politične opcije". A Drnovšek po njegovem nikoli ni bil predstavnik nobene politične opcije in ni bil "zagovornik opcionaštva na političnem prizorišču", ampak je bil človek, ki je vso svojo kariero gradil na tem, da obstaja nekaj tretjega, da so ne le dopustne, ampak nujne neodvisne, nadzorne institucije, ki skrbijo za to, da se oblast ne "povampiri".


"Janša ponareja in zlorablja Drnovška"


Golobič Janši očita, da skuša "ponarediti in zlorabiti" pokojnega Janeza Drnovška. Ko Janša razglaša Drnovška za povezovalca, bi bila njegova izjava po Golobičevem mnenju kredibilna, če bi se Janša v zgodovini zmogel pozitivno odzvati na to povezovalnost. Drnovšek je namreč po vsakih volitvah ponujal roko za sodelovanje tudi Janši, a jo je ta vztrajno zavračal, je dejal Golobič.

"Tudi če bi prejel vabilo, se odkritja spomenika ne bi udeležil"


Golobič je ob tem kot ključno slabo potezo te vlade označil nedopuščanje tega, da kdo ne bi bil v delitvi "naši - vaši". Sam vabila na odprtje spomenika ni prejel, a tudi če bi ga, se ga ne bi udeležil, saj se mu zdi prav, da se spoštuje željo svojcev in razmisli o primernejši obliki počastitve spomina in dediščine Drnovška.

Pahor: Z Drnovškom sem dobro sodeloval


Predsednik SD Borut Pahor pa je dejal odkritja spomenika pokojnega Janeza Drnovška v Zagorju ni udeležil, saj meni, da je bilo glede na željo svojcev pokojnega Drnovška morda prehitro. Sam je z Drnovškom dobro in uspešno sodeloval, nanj ima najboljše spomine. "Vsekakor je v mnogih ozirih lahko vzor za dobrega predsednika vlade in če mi bo dana možnost, da bom dobil mandat za sestavo vlade, bom poskušal pokazati, da lahko Slovenija uspešneje napreduje, kot to počne sedaj, ravno pod pogojem, če ima na čelu nekoga, ki je sposoben voditi zelo širok javni dialog o majhnih, zlasti pa velikih spremembah, ki so za to državo neizogibne," je dejal predsednik SD.


Kresal: Janša nedostojno in gorbo zlorabil spomin na Drnovška


Katarina Kresal je v odzivu na Janšev govor zapisala, da je jasno, da je bil spomin na pokojnega premiera Janeza Drnovška "nedostojno in grobo zlorabljen".

"Janša predpisuje, kako ohranjati spomin na Drnovška"


Kresalova meni, da Janša skuša v svojih poskusih discipliniranja sedanjosti nekdanjim sodelavcem in kolegom Drnovška predpisovati, kako naj ohranjajo spomin na pokojnega predsednika. Poleg tega se, kot je prepričana, "samo-razglaša za naslednika njegove politike ne-izključevanja in evropske usmeritve".

Spoštljivost vseh sodelavcev in sorodnikov, sopotnikov in prijateljev, se kaže prav v tem, da ne zlorabljajo trajne Drnovškove dediščine strpnega iskanja soglasja v aktualno političnih sporih - predsednik vlade pa počne prav to, dodaja Kresalova.


"Drnovšek je bil upravičeno kritičen do Janše"


Po njenem mnenju slovenska javnost ne bo pozabila, da je bil pokojni predsednik države v zadnjem obdobju svojega mandata upravičeno kritičen do kršitev človekovih pravic in političnih napak vlade Janeza Janše. Zaradi poskusov, da bi ga finančno izsiljevali in medijsko diskreditirali, je Drnovšek v nekem trenutku Janšo slikovito označil kot "poveljnika zlobnežev", ki mu "očitno ni nič sveto, ne država, ne morala". "Samo on je pomemben in njegov položaj. Za vsako ceno. Kakšna pa sploh je cena lastne duše? Očitno premajhna," je Drnovškovo izjavo povzela Kresalova.

"SDS je pripravljena priznati zasluge"


Kot so v odzivu na Kresalovo in Golobiča zapisali v SDS, je skušal Janez Janša v sobotnem nagovoru izpostaviti, da gre za to, kar je Slovenija dosegla v času od osamosvojitve do danes, zasluga mnogim, tudi ljudem, ki niso člani SDS. Pri tem je, kot navajajo, poudaril, da je stranka te zasluge pripravljena priznati, ne glede na to, ali se z nosilci zaslug politično strinja ali ne.

"Nikoli ni bil politik izključevanja"


"Predsednik je nadaljeval," tako v SDS, "da gre zasluga tudi enemu od ljudi, ki je v omenjenem času opravljal ključne funkcije, Janezu Drnovšku". Pri tem je komentiral, da je Drnovšek v času svojega aktivnega političnega mandata vztrajal na tem, da je njegov politični tabor zagovarjal evropsko perspektivo Slovenije ter da mu je treba priznati, da nikoli ni bil politik izključevanja".

"Drnovškovi nasledniki se poslužujejo politike izključevanja"


V SDS ob tem "žal ugotavljamo, da danes Drnovškovi nasledniki ne hodijo po poti, ki jo je sam začrtal, saj se dnevno poslužujejo izključevanja. Tako v svojih napovedih o sodelovanju pri sestavi prihodnje vlade, kot v svojih odzivih na izraženo stališče drugih strank," so zapisali v stranki in dodali, da ne Kresalova, ne Golobič v svojih izjavah nista navedla niti ene same konkretne navedbe, "ki naj bi bila po njunem mnenju neresnična".

"K sodelovanju smo povabili tudi opozicijo"


V SDS so prepričani, da "takšno ravnanje in izključevanje v sodobnem času ni primerno". "Prepričani smo, da je potrebno pri ustvarjanju pogojev za dobrobit vseh združiti vse sile in najboljše potenciale. V SDS smo to dokazali tudi že v iztekajočem se mandatu, ko smo k sodelovanju povabili tudi opozicijo. Prepričani smo, da smo tudi zaradi tega številne projekte dobro izpeljali," so zapisali v stranki.


"Kresalova je bojkotirala slovesnost"


Glede očitka Kresalove na udeležbo predsednika SDS Janeza Janšo ob postavitvi spomenika Drnovšku pa so v SDS še odgovorili, da si je Kresalova na svoje očitke odgovorila sama in "sicer tako, da je bojkotirala slovesnost ob postavitvi spomenika, čeprav je bil pobudnik in organizator slovesnosti poslanec in kandidat LDS". "V času, ko je LDS vodil Janez Drnovšek, do takšne splošne zmede v tej stranki ni nikoli prihajalo," so še zapisali.


Golobič s primerom ponazoril delitev "naši - vaši"


Golobič kot ključno slabo potezo vlade vidi nedopuščanje tega, da kdo ne bi bil v delitvi "naši - vaši". Kot primer je navedel izbiranje novega generalnega direktorja Onkološkega inštituta, ko je bil med predlaganimi tudi Borut Miklavčič, nekdanji direktor Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS). "Odgovor, ki je bil posredovan v medijih, je bil, da je politično neprimeren, da bi opravljal to delo, češ da je rdeč direktor". Pri tem pa, je poudaril Golobič, je Miklavičič rdeč direktor morda v tem, da je ZZZS spravil iz rdečih številk in iz dolgoletne izgube.


"Delitev se vidi v medijih"


V delitvi na "bodisi naše bodisi sovražne" so se po besedah predsednika Zares znašle tudi javnomnenjske agencije. Kot je dejal, so se v zadnjem letu pojavile neke neznane agencije, ki so dobile privilegirano možnost objavljanja svojih izidov. Ob tem je ugotavljal, da so zadnji rezultati ene teh agencij "imenitno ilustrirali govor predsednika vlade v Stični - kakšno naključje, kot da je isti kreator napisal njemu govor in izide te ankete".

Prav tako se po Golobičevih besedah skuša tiskane medije uravnotežiti tudi z javnimi sredstvi, z ustanavljanjem brezplačnikov, katerih namen je izključno diskreditacija političnih konkurentov in nadzornih institucij. "Dovolj je pogledati na koga ti mediji ne lajajo, pa je jasno, kdo jih financira, kdo jih je ustanovil, kdo jih vzdržuje," je dejal Golobič in dodal, da je to stranka SDS.

STA

Foto: STA

  • Oceni Oceni pozitivno Oceni negativno

  • Oceni Oceni pozitivno Oceni negativno
Dodaj v:
  • Digg
  • Del.icio.us
  • Facebook
  • Reddit
  • Povezava:

Komentarji

Komentarjev: 104

  • 1. marius18.08.2008 13:04:19
    (+2)

    Ko bi le bil spomin na Drnovška edino, kar naš kaplar zlorablja! Res so krokodilje solze, ki jih toči za smrtnim sovražnikom neokusne, a pri volilcih, kakršne ima za svojo stranko, je okus poleg spomina zadnje, kar šteje!

  • 2. luki18.08.2008 13:11:16
    (+5)

    Veselim se odziva K. K. na Janševe izjave v zvezi s pokojnim J. Drnovškom. Takšne osebe, kot je J. J., Slovenija ne bi smela podpirati, žal pa so nekateri "slepi" in mu še vedno verjamejo, saj je Janša (to mu moramo priznati) spreten retorik, ki ima karizmo, vendar svojo energijo po mojem mnenju napačno usmerja. Takšni, kot je J. J., se ne bi smeli ukvarjati s politiko; morali bi se zadrževati bolj na samem, vstran od množice, kajti potem ne bi mogli z njo manipulirati.

  • 3. mario118.08.2008 13:21:43

    Jaz imam pa iz LDS - sodelavec Drnovska - drugacne informacije; Lds se je Drnovska hotela znebiti, zato ga je predlagala za predsednika drzave ! Kar pa sedaj pravi kresalova, je le iskanje izgovora, ker je ni bilo na slovesnosti, je bila namrec na privatnem izletu, do katerega ima pravico, toda naj to tudi prizna !

  • 4. luki18.08.2008 13:31:09
    (-5)

    mario1 - Raje si preberi stvari o Janši!

  • 5. igra18.08.2008 13:38:49
    (-2)

    luki: v katerem časopisu? Šrotovima Delu ali Večeru, Petanovemu Dnevniku ali Golobićevemu Magu? Uh, saj so vsi časopisi v rokah Kučanovih tajkunov. In ti še vedno vse verjameš? Si pa še bolj čudaški, kot to veš sam. Tako je to, ja! Kar se pa Kresalove tiče: z blodnjami skuša popraviti feler, ki ge je naredila. In, spoštovana gospa K., kje imate kompas? Aha, pri Šrotu ste ga pozabili. Prav vam je, volilci bomo dokazali, da niste zreli. Infantilnosti je bilo dovolj!

  • 6. kleno1118.08.2008 13:51:51
    (+1)

    Moram reči, da se meni JJ ne zdi karizmatičen... Se mi je pa KK zdela karizmatična, vendar s takimi izjavami vedno manj. Kdo pa je ona, da lahko kritizira zlorabo spomina na nekoga? Vsak se Drnovška spominja po svoje in zaenkrat je to še pravica vsakega. Jaz mislim, da je JJ sam sebi naredil medvedjo uslugo. KK bi se mu morala pa smejat in kozle kazat, ne pa da sedaj to podpihuje, s takimi slaboumnimi izjavami, samo sebi na zgubo.

  • 7. luki18.08.2008 14:06:23
    (-2)

    igra (5.) - Kje pa živiš?! A veš, da naklada vseh časopisov, ki jih navajaš, ne presega naklade vladinega Slovenskega tednika, Ekspresa itd.? Ne vem, kako to, da nič ne vidiš! Ne morem razumeti naivnežev, kot si ti! Saj si nisi sam(a) kriv(a)! MOGOČE BOŠ SPREGLEDAL(a), KO BO ŽE PREPOZNO

  • 8. GUSTI18.08.2008 14:09:30

    MEDIJI.....:):)......Mladina 20.300,Finance 16.000,Većer 51.000, Dnevnik 59.000, Delo 72.000, ....torej če seštejem le te kvazi levo usmerjene dnevnike je skupno število 218.000 izvodov, katere je potrebno PLAČATI in jih iti iskat v trgovino...in kaj naj bi bilo na drugi strani, to je DESNI.......Družina 50.000, pa npr. Žurnal 103.000 in pa kar nekaj BREZPLAČNIH časnikov ki jih ne bom našteval/ 3x po cca 300.000 /....so pa vsi desni in takorekoč ima vsak naklado 300.000.....ki ti jih prenesejo na dom in ki so v veliki meri financirani s strani davkoplačevalskega denarja....tortej en sam brezplačnik ima pol večjo naklado kot vsi ostali kvazi levi........torej že samo iz tega podatka se vidi, kdo ima večji vpliv na narod.......da pa seveda spet ne omenim RTV ....in pa sevad še nekaj.....ne sme se pozabiti da je takorekoč v vsaki vasi pastir / beri župnik / ki z prižnice nagovarja vsak dan svoje ovce....in verjetno jih ne nagovarja naj volijo leve:)).....in za konec, tudi tale Siol je v DESNIH rokah / današnja 100% cenzura vseh komentarjev na članek o JJ /........kajti namestitev uprave je izvršil stroj SDS, večinski delničar Telekoma v kateri sestavi je siol pa je tudi država .....kdo jo pa vodi se pa ve:))).....

  • 9. jože18.08.2008 14:10:22
    (-1)

    Cinizem brez primere! Seveda se je JJ odzval na uadno povabilo Švagana,da je potem spomin na pokojnika izrabil za predvolilne igrice! Kdo mu verjame,da je izkren!?

  • 10. GUSTI18.08.2008 14:11:42
    (-2)

    Luki upam, da nisi pozabil, da je ga. pri 72 letih plačana oseba iz štaba SDS..............:):):).../ PA/

  • 11. tonči18.08.2008 14:18:08

    Bravo Katarina, pravilno si to zapisala ! Tudi sam sem mnenja, da je bil Janšev govor in pa nasploh njegove poteze in dejanja v zadnjem času do preminulega predsednika, HINAVŠČINA BREZ PRIMERE, kakršne v samostojni Sloveniji še nismo videli. Ne morem verjet, kako je lahko Janša tako pokvarjen v dno duše, da hoče potvarjati dejstva in relacije, ki jih je imel do pokojnega predsednika, kateremu je prav ON SKRAJŠAL VELIKO LET ŽIVLJENJA. Še enkrat bom napisal : HINAVŠČINA IN SRAMOTA BREZ PRIMERE IN POKVARJENOST V DNO DUŠE S STRANI JANEZA JANŠE !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 12. tonči18.08.2008 14:18:43
    (+4)

    Katarina je dobro napisala, mnogim pa se gnusi tako očitno spreobračanje in žaljenje pokojnih kot je to, da se »samo-razglaša za naslednika njegove politike ne-izključevanja in evropske usmeritve« Vendar to takim falotom kot je Janša ne pomeni nič. Če pogledamo njegovo politično pot, lahko torej konstituíramo,da je Janša en največjih konvertitov v slovenski politiki. Pripravljen je menjati svoja stališča toliko časa, moledovati za članstvo v strankah (npr. v Partiji), izdajati najožje sodelavce (Tasiča, Boršnarja), oz. tiste, za katere se mu zdi, da ga ogrožajo, oz. jih ne rabi več (npr. Peterle v Demosu, Pučnika v SDSS), dokler ne doseže edinega, kar mu res nekaj pomeni - oblasti!

  • 13. jože18.08.2008 14:26:36
    (+1)

    .

  • 14. lg18.08.2008 14:34:47
    (+2)

    Pa Janša nima vseb niti mal morale!! Ta pacijent, boljš da priimek Drnovšek ne izgovvarja!! Ko, je bil revež bolan, je pa špuku čez njega!!! BRUH!!

  • 15. GUSTI18.08.2008 14:39:00
    (+3)

    Ja ena največjih sprevrženost JJ je vsekakor ta, da najprej sproži afero za nekaj tisoč € ki so jih namenili za zdravljenje bolanega J Drnovška, ko je vsem jasno, da se bolan človek oklepa vsake bilke da bi podaljšal svoje življenje in sedaj se pa dela še junaka, da je bil na otvoritvi spomenika........podlo, ni kaj? Če bi hotel JJ pokazati svojo veličino, bi takrat dal pobudo, da se pokojnemu JD nudi najboljša oskrba in priskrbijo najboljši zdravniki..........saj tako delajo v vseh normalnih državah. In da ne bo kakega nerazumevanja, da to velja samo za predsednike, moje mnenje je, da bi morali VSAKEMU človeku nuditi max. možnosti pri zdravljenju, ne pa koliko si pomemben, kolko imaš sorodnikov in koliko imaš denarja........

  • 16. dominhio18.08.2008 15:00:40
    (-2)

    gusti pozabljaš slovenski tednik z naklado 350000 izvodov, ki ga dobiš hočeš ali nočeš v nabiralnik. sem danes ravno klical da bi se pozanimal kak nedobivat tega pa ni možnosti razen da prosiš poštarja. mislim debili črni.

  • 17. edi18.08.2008 15:10:28
    (-2)

    Najbolj prav ima Jože,ki je prav pogruntal,da je to bila ena izmed Janševih predvolilnih potez,vsepopvsod po medijih se zdaj kaže na velikoJJ,da lahko ljudje pozitivno mislijo o njem.Za ljudi,ki so v vasi Gozd pri Kamniku utrpeli strašno katastrofo,iz vlade obljubljenega denarja še zmeraj ni,tu je že druga ujma in Janša spet hodi naokol in obljublja denar,katerega pa nikoli ne bo,ljudje pa kar verjamejo,kako je to dober človek.Čim prej iz vlade in nikoli nebi smel biti nikjer,kjer je politika!

  • 18. GUSTI18.08.2008 15:10:29
    (-2)

    Ne, ne nisem pozabil, sem ga zajel pod tisto...3x 300.000 samo glede na izdelek, ni vredno da ga imenujem in ga tudi nisem:):):).........saj bi mu s tem delal reklamo tule.........podn od podna.....pa saj je 70% prepisano iz spletne strani es de esa /beri SDS in ne SS /:):):....in kaki so lastniki......učitelj telovadbe:))))))..so pa res prevaranti, da se ne upajo se pokazat pa tudi enega imena novinarja ki piše take neumnosti....

  • 19. Duko18.08.2008 15:13:11
    (-6)

    Ste prav zabavni, protijanševci. Seveda je JJ politik in izrabi tudi tako možnost za samopromocijo, kot se mu je ponudila z odkritjem spomenika. Ampak bil je tam, medtem ko so bili politikantj(k)e, ki Drnovška kujejo v zvezde, pri pomembnejših opravkih. Morda, na primer, po nakupih v Milanu. Zdaj so seveda ogorčeni in šokirani, ker jih je Janša spet dal v koš. Me zanima, kaj je zdaj na sporedu. Mimogrede: Drnovška nimam za nikakršnega polboga, kot njegovi zanesenjaki. Spomenik je odveč.

  • 20. zajcek18.08.2008 15:17:05
    (+2)

    ...Lahko bi prenehali z vsakrsnim natolcavanjem in tako ohranili spomin na se ne dolgo preminulega pokojnika. Kdar koli se tega sedaj oprijema ni nic drugacen kot belcek iz Grosuplja. Spostujmo spomin!

  • 21. Gremlin18.08.2008 15:24:30
    (-2)

    V nečem dam prav Duku. Politiki nasprotnega pola bi morali biti bolj agresivni pri izpostavljanju Janšinih laži, pretvarjanja, potvarjanja in vseh ostalih barabij, katerih glavni nosilec je. Spomin in tudi zmožnost samostojnega razumevanja je pri povprečnem slovenskem volilcu, ki bo na koncu odločil o zmagi, zelo zelo majhna. JJ je to pravilno ocenil in z uporabo Goebels-ove metode (ponavljaj laž in bo postala resnica) zelo uspešno napreduje.

  • 22. jjaros18.08.2008 15:27:03
    (+2)

    Mater kako uživam v tem branju. Komentarji tu gor so res super

  • 23. Gremlin18.08.2008 15:31:08
    (-4)

    Strategi nasprotnega pola bi morali mnogo bolj agresivno izpostavljati vse napake in slabosti JJ. Še dosti bolje bi bilo da bi to opravil za njih kdo drug, da bi lahko oni ostali čisti, tako kot je to delal JJ pri prejšnih volitvah. Vsak dan bi morala od nekje pasti izjava tipa "JJ je umirajočega Drnovška mučil " ali "JJ je naredil Tajkune". Pa če je to res ali ne, bi počasi povprečni Slovenec le dobil za JJ-a v glavi predznak negativno.

  • 24. gizmo18.08.2008 15:36:51
    (-1)

    janša je oportunist!

  • 25. edi18.08.2008 15:52:08
    (-2)

    Meni je Kresalova veliko bolj všeč kotJJ,Kresalovo bi si pripeljal domov,JJ pa še na sekret ne!

  • 26. mario118.08.2008 15:53:25
    (-1)

    Lahko moj zapis zasujete z minusi, toda dejstvo, da se je LDS na vsak nacin hotela otresti Drnovska OSTAJA ! In vi, ki podpirate LDS to prav tako dobro veste, kot moj prijatelj, ki je bil dolgoletni "visoki " clan LDS ! Pritlehno od Kresalove - naslednice Drnovska - pa je, da skusa vnovciti svojo neopravicljivo odsotnost na proslavi njemu v cast ! Pojavila bi se in TAM povedala JJ kar mu je mislila, ne preko medijev !!!

  • 27. Gremlin18.08.2008 16:06:26

    Mario1 je primer tipičnega razmišljanja SDS propagandista. Ako ti najdejo kako napako moraš v primeru da je resnična hitro spraviti nasprotnika na svoj nivo. Se pravi, da po koncu spopada povprečen slovenski butelj misli ,da so vsi isti.

  • 28. mario118.08.2008 16:13:42
    (+3)

    Gremlin, ti si ocitno iz marsa kot tvoj nik, ali pa nic ne ves o zgodovini LDS ! Ce mi lahko navedes kaksen protidokaz, da se Drnovska niso hoteli znabiti, ga prosim navedi ! Ce imas utemeljeno opravicilo, da se proslave Kresalova ni udelezila ga prosim navedi ! Glede propagandista; sem uspesen podjetnik na dopustu na costa blanci in NIKOLI CLAN, niti bodoci , nobene stranke, vedno pa ZA VLADO, ki bo kaj naredila za SLOVENCE !

  • 29. Gremlin18.08.2008 16:17:12
    (-5)

    Ja mario1. Od tetine sestrične prijateljica je imela enga prijatelja zelo blizu vrha LDS. Pa zdej vse vem tko kot ti.

  • 30. mario118.08.2008 16:23:09

    Marsovcek Gremlin, s svojim odgovorom, si dokazal, da si eden tistih Slovebcev, ki jih omenjas na koncu komentarja st. 27 !!! Pa srecno !

  • 31. Klemenko18.08.2008 16:24:03
    (+6)

    Po mojem ne gre tu toliko za Janšo. tu so svojci, ki so nasprotovali in pa krajani, ki so hoteli postavit spomenik. ne vem, zakaj naj bi bil zdaj Janša zdaj za to odgovoren, ne glede na to, ali bi prišel tja, ali ne bi, je problem isti. Krajani in pa župan se morajo najbolj vprašat, zakaj so se za odločili za postavitev spomenika, če kdo tu zlorablja kaj, je to Kresalova, ki zlorablja odločitev krajanov za kritiko Janše.

  • 32. Rok18.08.2008 16:32:52
    (-1)

    Mater si bogi Mario1 - na dopustu pa pod vsemi članki te je polno. Sej se mi skor smiliš. Če si že res na dopustu - odpočij se malo, pa zaplavaj in daj mal možgane na off. Pa kakšno pivo si odpri, pa bo takoj boljš.

  • 33. OBLAK18.08.2008 16:33:22

    31. Klemenko --repplika --- ti si tolk pmeten ,da celo v temi **** zavohaš.....

  • 34. Klemenko18.08.2008 16:35:49

    Oblak, voham te že na daleč, ne samo v temi.

  • 35. apokalipsa18.08.2008 16:36:35

    Klemenko-- ti si tolk pameten,da v lahko celo v temi **** zavohaš.

  • 36. OBLAK18.08.2008 16:38:06

    Klemenko a si njegov??? al od sove:)

  • 37. knap18.08.2008 16:46:40
    (-1)

    No ja namrsto ,da bi levica soočala svoj program ,pa mlati z nekimi neukusnimi ugotovitvami.Pahor pa po sodelovanju 300 strokovnjakov plus 1000 dodatno angažiranih ,pravi da je povdarek njihovega programa na spremembi načina vladanja.Verjamem.Najprej ,pa je treba do vlade priti.Na ta način dvomim.Po enem tednu tišine so tole danes scoprali.Vsaka jim čast.

  • 38. Tomaz18.08.2008 16:54:18
    (-5)

    Jansa je proti Golobicu in Kresalovki GOSPOD. Kljub temu, da je bil Drni na drugi strani, se je JJ poklonil njegovemu spominu. Proti Kresalki in Golobicu je JJ POVEZOVALEC. ko so Golobica vprasali glede koalicije, je absolutno izkljucil koalicijo z SDS-om. Jansa je rekel, da ne izkljucuje nicesar. Nobene stranke. Torej?

  • 39. knap18.08.2008 17:01:47
    (-1)

    Kar se pa okusa tiče,pa menim,da bi bilo zelo neokusno vabilu se ne odzvati.Zelo neokusno je pa manipulirati in obujati davno presežene nesporazume med vlado in predsedniškim kabinetom predsednika,posebno kdor je poznal njegove svetovalce,in si kao s tem nabirati politične točke.Pri ekzaktnih stvareh so pa tako bogi.Števike jih pa po glavi tepejo.

  • 40. dominhio18.08.2008 17:02:12
    (-1)

    torej ej janša lažnivec... al kak se to dopolni tomaž?

  • 41. apokalipsa18.08.2008 17:07:36
    (-2)

    enostavno -dominhio enostavno če se nisi ****e videl se v ogledalo poglej...

  • 42. apokalipsa18.08.2008 17:08:58

    XXL

  • 43. surikata118.08.2008 17:14:21
    (+4)

    Z vsem, na kar opozarja Kresalova, se strinjam in prav je, da se je oglasila. Od kdaj, za božjo voljo, so pa Drnovšek in njegove ideje tako blizu Janši, da ta kar hodi na odkritje njegovega spomenika. Sramota in čista predvolilna poteza. Pa kaj misli, da smo Slovenci *******i...no, vsi le nismo! Da ne omenjam nespoštovanja želje sorodnikov, kar ponovno potrdi tezo o samovoljnem obnašanju Janše.Pa saj nam je vsem jasno, kako se je obnašal do Drnovška - vsekakor ne "povezovalno"!!! Bravo Katarina!

  • 44. laik18.08.2008 17:22:51
    (-5)

    @26. mario118.08.2008 15:53:25 Začel si krepko pretiravati. Ti je spet zmanjkalo tablet, ti bebček? Tudi ča bi bilo res, kar pišeš, kdo bi bebčku mariu1 zaupal take informacije?! Zato nehaj nakladati, obišči rajši strička v beli halji, da ti napiše nov recept...

  • 45. woodd18.08.2008 17:24:30
    (-4)

    GOLOBIČ...NAJBOLJ TI ZLORABLAŠ g.DRNOVŠKA. KJE IMAŠ SPOŠTOVANJE DO POKOJNEGA,DO TVOJEGA MENTORJA....NAJBRŽ SE TI KISAJO MOŽGANI POD TO BLOND FRIZURO!!!! nisem pristaš levice,se pa spominjam g.Drnovška z vsem spošrovanjem....

  • 46. kartako18.08.2008 17:37:16
    (-5)

    Kaj je golobček, ali ti je zmanjkalo idej kako ljudi šponat ???

  • 47. laik18.08.2008 17:39:44
    (+1)

    15. novembra 2007 je v londonskem Timesu izšel članek z naslovom All hail the mystic President - nekako tako kot “Vsi pozdravljajo mističnega predsednika”. Daljši prispevek, ki naklonjeno opisuje življenjsko pot predsednika republike in hkrati nedavno zgodovino države, ki jo je dolgo vodil tudi kot premier, je bil, kot pravijo, napisan na podlagi dveurnega intervjuja z njim. V njem je Janez Drnovšek Janeza Janšo opisal kot princa teme.

  • 48. dita18.08.2008 17:48:06
    (+3)

    Dragi kolegi in kolegice! Presenečena sem, da se sploh obmetavamo s tako nekonstruktivnimi izrazi kot so naši in vaši, pa tajkuni in rdeči ter beli.. :( Se lahko KONČNO osredotočimo na vsebino in pogledamo, kaj je dobro za Slovenijo! Jasno je, da bo Janša, tako kot vselej, skušal manipulirati z zgodovino in se z nami igrati od zadaj... Moja podpora gre seveda opoziciji, še posebej Kresalova se kaže dobro. Oh, skoraj bi pozabila - je mar kdo spregledal zadnjo Janševo laž v današnjih Financah?

  • 49. Tino18.08.2008 17:49:33
    (+1)

    32. Rok18.08.2008 16:32:52 - BRAVO!!!

  • 50. Vidko18.08.2008 17:50:23
    (+1)

    Ker imate že take hude debate, bom pa še jest mal povedu. Jeb.e.š KRESALOVO dobesedno, v glavo v rit, sam za politiko mi je pa ta baba čisto zgrešena že gleda hinavsko, kdor zna človeka prebrati bi lahko tisti ki jo zagovarjate že dolgo govorili proti njej. Janša je pa isti ****. Moje mnenje je, da bi mogli vse politike zamenjat od A do Ž.

  • 51. dita18.08.2008 17:50:50
    (+1)

    In še tole... Razočarana sem, da Janša uporablja iste prijeme, kot jih pri njemu poznamo že vse od njegovih začetkov. Polresnice, laži in poskusi diskreditacije = Janša.

  • 52. dita18.08.2008 17:51:39

    Vidko, si že sestavil vlado v senci? :)

  • 53. maremw18.08.2008 18:14:13

    res ni lepo kaj vse janša izkoristi da bi se priliznu

  • 54. Vidko18.08.2008 18:15:55
    (-2)

    @dita: he he , imaš prav najboljš, da naredim čisto novo, a boš potem volila Vidkota-mlajšega za predsednika. Vidkota še mlajšega pa za v parlament.

  • 55. divjak18.08.2008 18:32:24
    (+2)

    Drni je imel nepozabno svetsko geslo: najboljši voditelj je tisti, ki noče biti voditelj (prosto po Prešernu, a bistvo je isto). Bolj si nekdo želi oblast in bolj se trudi, da bi prišel na prestol, manj je dejansko sposoben. Noben pameten kmet ne bo predal kmetije sinu, ki si želi krone, pač pa sinu ki je dokazal da je dober gospodar. Zato pri odločanju na volitvah bodite pozorni tudi na to - skromnejši je več vreden, napihovalec manj. Lastna hvala cena mala. A ko se duvajo vsi, smo pa v riti.

  • 56. daut18.08.2008 18:50:45
    (-4)

    Golobiču in Kresalovi očitno gre očitno že pošteno za nohte! Človek bi pričakoval nek resen program, če se že predstavljata kot neka alternativa JJ pa ni nič od tega. Namesto tega pa javno nakladata o neki "zlorabi spomina na pokojnega predsednika" . Kot da sem to že slišal v JNA npr. rušenje bratstva i jedinstva i tekovina naše revolucije, lika druga Tita in podobno ****je... A je to neka alternativa? Bojim se da bolj kilava!

  • 57. lozak18.08.2008 18:51:59
    (+2)

    Divjak - to kar si napisal se je najbolj pokazalo pri zadnjih predsedniških volitvah. Kako si je samo Peterle prizadeval, da bi zasedel položaj, medtem, ko je Türk mirno sprejel kandidaturo, ki so mu jo, ponudili in dostojanstveno sodeloval v volilni kampanji.

  • 58. miha197718.08.2008 19:07:58
    (-4)

    Golobić, pejt nazaj v Stalinovo pionirsko šolo, Katarinca ti pa nazaj v Milano... kaj že počne v Milanu... nakupuje ...ali prodaja (svoje usluge, he he) Sej za v posteljo si dobra, za narod vodit pa, joj, še Satan bi bil boljši

  • 59. miha197718.08.2008 19:13:46
    (-5)

    edi18.08.2008 15:52:08: Edi, super da si hetero (to je redka lastnost pionirčkov). Sej jest bi Kresalko tud domov prpelov pa jo mal tkole, ampak glej, tole je politika in za politiko rabiš možgane. Janša deluje spravljivo in je prišel na odkritje spomenika svojemu "ideološkemu nasprotniku", medtem ko je Kresalka v Milanu šopingirala - kaj - erotično perilo, vibratorje, viagro???

  • 60. pismonoša18.08.2008 19:34:38
    (+6)

    Kako si drzne Janez Janša Drnovška uporabljati za svoje predvolilne spletke S R A M O T A! Drnovšek se v grobu obrača in Kresalova ima prav, Drnovšek je bil proti vsemu kar je počel Janša in Janša ga je resno žalil in to ne samo predsednika države (če pogledamo iz formalne plati) tudi kot na smrt bolnega človeka! Takrat mu je bilo vseeno kako in kaj, takrat bi lahko po človeško mu stopil nasproti pa mu je celo pregovarjal vrača, ki ga je prišel zdravit!!!! NAJ SE GRE SOLIT!

  • 61. izod18.08.2008 19:36:40

    Fantje ( in punce seveda) kampanja se še začela ni, pa je tudi vam že zmanjalo. Že kar čakam ko bo kdo od politikov kaj resnega povedal. Če boste tisto sploh razumeli.

  • 62. connel18.08.2008 19:37:45
    (+3)

    saj veste tisto, ko tolikokrat in tolikokrat poveš laž postane kmalu resnica ;) btw, pa kaj vam gre sedaj toliko v nos kdo je kam šel nakupovat, ko smo večina hodili ven je bilo pa v redu a kaj, res ste zahojeni. BTW revnega človeka nikoli ne nastavit na vodilne položaje, zakaj? - ker si bo najprej svoje žepe napolnil, 4 leta je pa bolj malo časa da bi si na pošten način ;) rajš vidim da je bogat na položaju kot pa cerkvena miš

  • 63. Heldarion18.08.2008 20:01:55
    (-1)

    z vsem tem rompompomom ki ga zganjate ste naredili samo reklamo Janezu Janši, pa vas je še enkrat hahahaha

  • 64. skalarka18.08.2008 21:06:52
    (+3)

    duat...to gre tvojem iveku iz grasuplega za nohte, da celo izrablja svojega mrtvega nasprotnika...a po njem je pljuval in pljuval...za njega je bil nehigieničen, vidiš kakšen je vaš primitivni vodja ivek, ki mu ni mar za pieteto, brez vsakega čuta in dostojanstva...grasupelska ameba---griža!!!!!!samo obsojam zagorčane, da ga niso nagnali, ko je prišel na otvoritev spomenika...sramota!!!!

  • 65. surikata118.08.2008 21:09:57
    (+11)

    Kakorkoli že, ne glede na vse napisano, ne glede na sprevržna pojasnila SDS oziroma Janše, dejstvo ostaja, da ko je bil Drnovšek še živ, Janša ni rekel ene lepe o njem ali njegovem udejstvovanju, tako da lahko sedaj zavijajo, ovijajo in brusijo pr-ovske izjave kolikor hočejo. Janša je zlorabil spomin na Drnovška in je celo smešno, da se pa zdaj tik pred volitvami kar naenkrat opirajo na izjave v bistvu politično popolnoma drugače orientiranega človeka. Torej so res jadni.

  • 66. SLOostržek18.08.2008 23:38:59
    (+2)

    Mislim, da je bila prejšnja opozicija, danes vlda, dober učitelj, kako delati z NENAŠIMI. Pač balkanske navade se rade zakoreninijo in pokažejo, da odgovorni za državo nimajo trohice več pameti, kot učitelji. Žal.

  • 67. warp18.08.2008 23:58:45
    (-2)

    39. knap Tebe in vse recimo "desne" sprašujem a je bil J.J. na pogrebu J.Drnovška in ZAKAJ ne! V odgovoru mate RAZLOG za vse tiste *****e ki so bili na odkritju spomenika in za tiste ki se niso udeležili tega dogodka! Župan ZAgorja je pa en veliki ***** in si je naredil Kravjo uslugo s tem spomenikom!!

  • 68. pildek19.08.2008 00:32:56

    Samo ta primitivec Janša lahko na tak način zlorabi ime pokojnega predsednika, ki je bil do Janševega vodenje države odkrito kritičen in se z Janšinim ravnanjem ni nikoli strinjal. Noro je, da si en politik v naši državi sploh lahko dopusti vsem nam, ki smo videli Drnovška v najlepši luči, tako žaliti spomin nanj. Kaj, če bi levičarji zlorabljali ime njihovih pokojnikov?

  • 69. zajcek19.08.2008 03:04:49

    Pamet na paso, a vam se ni jasno, da je "Gospod Janez Jansa" pripravljen vsakemu mrtvemu nasprotniku postaviti spomenik in ga pocastiti z govorom...........

  • 70. fazan19.08.2008 08:04:28

    Vedelo se je da bodo v predvolilni tekmi nizki udarci vendar da pa stranka katero je včasih vodil g.Drnovšek in pa njegov učenec golobič zlorabljata njegovo ime s tem,da poskušata besednjačiti proti g.Janši je pa nedopustno oziroma samo podtikanja in izsiljevanje.Zakaj pa ne bi smel reči nič kakorkoli verjetno je izrazil pozitivne misli ampak lds in zares vračata nizke udarce nazaj češ samo mi lahko govorimo take reči.

  • 71. pildek19.08.2008 10:10:35

    Fazan, pa kaj govoriš? On ni izražal nikakršnih pozitivnih misli, ampak se je z dr. Drnovškom PRIMERJAL!! Človeka, za katerega Janša ni našel lepih besed za časa njegovega življenja, je zlorabil po smrti zato, da bi ga povezovali z dr. Drnovškom. Dokler je bil dr. Drnovšek doktor ekonomskih znanosti, ki je tekoče obvladal šest tujih jezikov in je užival izjemno zaupanje med Slovenci, pa janša dlje od obramboslovja, naravnost smešne angleščine in kupa neizpolnjenih obljub ni naredil ničesar!

  • 72. mir19.08.2008 11:01:04

    Dovolje je g.premier, pustite mrtvega človeka naj v miru počiva, sram vas je lahko. Njenu očitno ni nič sveto, če se samo spomnim kako ga je blatil in nespošoval, zdaj pa njegovo ime izkorišča v predvolilne namene, dovolj je bilo štirih let vladavine samovsečneža. Upam, da boste volilci odprli oči in tako preprečili še nadaljno vladavino ljudem, ki jim ni nič več sveto. Svoboda Sloveniji !!!!

  • 73. igra19.08.2008 11:14:07
    (+1)

    mir-če si res za MIR, potem se umiri ti. Dobro veš, da je Drnovšek bil na začetku OK, potem se je pa moral spremeniti na zahtevo tovarišije. In dobro veš tudi, da je dolgo podpiral Janšo, vse dokler je smel. Ker se ni smel zameriti tivarišem, se je umaknil in začel sem ter tja pikati vlado. Samo za javnost, v resnici pa se je brigal samo še zase. In ti, podmladek bi rad solil pamet nam, ki pač razmišljamo s svojo glavo in beremo tudi druge časopise in gledamo druge TV postaje. MIR!!!

  • 74. mir19.08.2008 12:20:41
    (-3)

    Igra ! Da ne bo pomote, kot sem napisal sem Janšo volil, zaradi obljub, ki jih je dal nam volilvcem SDS. Glede pokojnega predsednika, pa ponovno pravim, da ga naj pustijo pri miru, tudi Janša je bil v partiji in v vojaški uniformi JLA in prav je tako, da razmišljaš s svojo glavo, jaz počnem enako. Pa še to, ni pikal vlade, ampak jim je povedal javno kar jim gre, sicer pa je danes tako, da če spregovoriš proti vladi si takoj odpisan, letos bo zapihal nov veter.

  • 75. floki19.08.2008 12:36:41

    Rok 18.08.2008 16:32:52 -"Mater si bogi Mario1 - na dopustu pa pod vsemi članki te je polno. Sej se mi skor smiliš", A si ti opazil Rok, da je takih, ki so stalno "gor" in to "vaših" še več? Ste pa res - KOT BI REKEL "vaš" Borut - NESPROŠČENI, no! ;D

  • 76. floki19.08.2008 12:39:54
    (-6)

    In fantje moji, JJ ni edini, ki Drnovška (naj počiva v miru) "zlorablja" v predvolilnem času. Meni osebno se zdi, da sta ga Golobček in Katarina veliko bolj zlorabila - če sem prav dojel, je Golobič sklical celo tiskovko na to temo. In verjetno ne zaradi JJ. Najbrž je Drnovšek dobra tema za nakladače tipa Golobič. Sramota! (pa brez zamere)

  • 77. floki19.08.2008 12:42:08
    (+5)

    edi 18.08.2008 15:52:08 "Meni je Kresalova veliko bolj všeč kotJJ,Kresalovo bi si pripeljal domov,JJ pa še na sekret ne!" Edi, mi je že jasno - ti boš volil Kresalovo al pa Pahorja, ne? ;D Sej res dobro zgledata, a ne?

  • 78. floki19.08.2008 12:47:07
    (-3)

    luki 18.08.2008 14:06:23 -"igra (5.)-Kje pa živiš?! A veš, da naklada vseh časopisov, ki jih navajaš, ne presega naklade vladinega Slovenskega tednika, Ekspresa itd.?" Luki, ampak naklada vseh "levih" skupaj vendarle presega "desne", kaj meniš? Ali imaš ti drugačne podatke? In smešno se mi zdi, kakšna predvolilna tema je postal ta "Slovenski tednik". Se ga bojite!? Al je pa druzga pametnega premalo za povedat. Ne vem. Sicer pa, malice bo kmalu konec. Je treba delat... L.p. vsem-levim in desnim!

  • 79. knap19.08.2008 12:51:42
    (-1)

    67 warp,tudi jaz nisem šel.se mi zdi neokusno če želi družina pogreb v ožjem družinskem krogu.Na odkritje sem pa bil povabljen.Pokazal sem samo pieteto ,ki jo zaslužžijo mrtvi.Kar se pa odnosov tiče.Če vas spomin ne vara je bil Drnovšek precej precej ostrejši.Tisti pa ki trdite in se zgovarjate na njegovo bolezen,pozabljate da nas je prepričeval,kako je z njegovim zdravje vse v najlepšem redu.

  • 80. rozamunda19.08.2008 13:01:30
    (+2)

    Glede izključevanja bi rekla, da je eno načelno drugo pa dejansko, če JJ pravi, da nikogar ne izključuje, je to tako, kot da bi lisica vabila kokoš v brlog, potem pa se čudila, če noče in ji očitala, da ni za sodelovanje!! golobič vsaj odkrito pove, da ne bi šel z JJ v vlado in to je pošteno tudi do volilcev, ker vedo, kaj lahko pričakujejo. Obenem pa dokazuje, da jim ni za vstop v kakršno koli koalicijo.

  • 81. laik19.08.2008 13:03:35
    (-6)

    Imam občutek, da tudi s tvojim psihičnim zdravjem ni vse OK. Ampak, nikogar nimam namena prepričevati, še najmanj tebe...

  • 82. laik19.08.2008 13:05:32
    (-3)

    Namenjeno knapu, ki pravi...Na odkritje sem pa bil povabljen....

  • 83. blue19.08.2008 13:15:49

    luki bi se moral za izbrisane brigat al pa za buzije ne pa zA JJ ker od njega nikoli nebo dobu!

  • 84. knap19.08.2008 13:16:26

    (1 laik--Ko boš zrastel (v duhu mislim) potem poiskušaj zopet komunicirati z menoj.VABILO ŽUPANA ŠVAGANA JE BILO POSLANO 13 000 občanom.Javi se ko ne boš več laik.

  • 85. žaba19.08.2008 14:10:47
    (+6)

    floki19.08.2008 12:47:07: naj ti povem kaj večino moti na Slov. tedniku, Ekspresu...3 x sem od izdajatelja zahteval, da mi ga ne dostavljajo, na nabiralnik sem dal list, da ga nočem videti, pa je še vedno tam. Če to ni nasilje! Si kdaj bral članke v teh skrpucalih. Če odmislim obupno slovnico moram izpostaviti hudo potvarjanje, povdarjanje nepomembnosti (legalen nakup Ropovega avta, pot Kresalove za svoj denar) in pljuvanje po nadsprotnikih kar tako. Nevedni pa to verjamejo. In to je goljufija.

  • 86. laik19.08.2008 14:10:54
    (-4)

    Kaj blebetaš bedaček, se je vabilu odzvalao 13 000 občanov?! Ne! Samo *****i, ki pravijo da so s tem pokazali pieteto!?? Ko se svojci ne udeležijo odkritja spomenika, se ga princ teme in *****i ala knap. Drnovšek si tega resnično ni zaslužil!!

  • 87. mario119.08.2008 16:03:52
    (-3)

    knap, dober dan, namesto sieste sem se na kratko prokljucil, toda vedno isti, ki te posiljajo k zdravniku,( ce poves nekaj na kar nimajo odgovora) pa bi sami nujno potrebovali resnicno pomoc psihiatra ! Glede Drnovska, zadnja leta se je res spreobrnil; vsaka mu cast ! Spoznal je , da svet le ni samo materija, kot so ga ucili v ZK ! Naj ga ljudje ohranijo v spominu takega kot je bil zadnja leta ! Po moje je veliko trpel ob SPOZNANJU in mislih na to, kaj vse je delal prej !

  • 88. slovenec19.08.2008 16:09:30
    (+4)

    namesto da se politiki med sabo kregajo, kdo je kaj zlorabil, naj pričnejo z dejanji slediti Dr.Janezu Drnovšku.

  • 89. mario119.08.2008 16:26:50
    (-5)

    32.Rok, hvala za skrb, vendar je odvec ! Ves mene so naucili starsi delati. Tu, kjer sem na dopustu, pa je popoldan zunaj prevroce in ljudje - domacini imajo siesto. Jaz obicajno opravim le prvi del sieste, potem pa v miru pregledam E-posto, odgovorim na sporocila, kontaktiram s sodelavci in ce ostane cas z veseljem pogledam, kaj se godi v moji Sloveniji ! Vcasih tudi kaj pripomnim, toda opazam prevec sovraznosti in neutemeljenih-pavsalnih obtozb ! L.P.

  • 90. floki19.08.2008 16:29:21
    (-3)

    86. žaba: Glede dostave se obrneš na dostavljavce in ne na izdajatelja. Se mi zdi, da bi to (skoraj) moral vedet. No ja, kakor kdo. ---------------- Glede poudarjanja nepomembnosti in pljuvanja po nadsprotnikih kar tako - kot pišeš - pa mi prosim razloži razliko v navedenem med tem časopisom in večino ostalih. Ker vem, da se boš potrudil (pa če bo stvar verodostojna ali ne), že vnaprej hvala in lep pozdrav!

  • 91. miha197719.08.2008 17:13:12
    (-5)

    luki18.08.2008 13:11:16 ... Luki, a ti boš govoril, kdo se lahko ukvarja s politiko? In po čudežu se bojo lahko s politiko potem ukvarjali samo "vrli" lumpenproletarci. Mali Milanček bo dosmrtni predsednik, Josip B. bo novi bog itd. Golobić bo minister za homoseksualce, pospeševanje rodnosti Romov ter za zakrivanje pobojev političnih nasprotnikov. Kresalova pa bo ministrica za prostitucijo, splav, šopingiranje in kič. Brave New World.

  • 92. knap19.08.2008 17:34:22
    (-4)

    87-laik preberi odgovor pod ŠVaganovim odgovoru,pa boš videl da nisi samo bebček,ampak velik *****.

  • 93. knap19.08.2008 17:43:40
    (-4)

    Veselo še naprej pišite,da je JJ lažnivec,Golubiču pa le verjemite ,da ni prejel vabila.

  • 94. kennedy19.08.2008 23:18:23
    (-5)

    Ko je Golubić vsa leta izkoriščal JD se ni tako sprenevedal kot se sedaj ko nima več koristi od njega, ta ***** bi še svojo mater zatajil samo da bi prišel na oblast in zopet lomastil po državnih jaslih kot je to počel dolga leta pod vladavino komunistov; letos se mu na njegovo žalost račun ne bo izšel, tako da bosta lahko z keš bebo Kresalko še naprej mlatila prazno slamo kot do sedaj!!!

  • 95. žaba20.08.2008 09:31:34
    (+5)

    floki19.08.:če bi dobro prebral kar sem napisal, bi uganil, da sem se obrnil tudi na dostavljalce, da nebi dostavljali tistih časpisnih jajc. Kar pa se tiče pljuvanja po nadsprotniku, pa bi moral vedeti, da je sedanja vladajoča klika z JJ prilezla na oblast samo s kritiko tistih, ki so vladali in ne z boljšo ponudbo in urejenostjo. Je pa bilo treba Ropa zamenjati-to se strinjam, a ne samohvalnim in ciničnim tipom. Dokler bo tako, ne bo šlo, pa če nekateri še tako navijate za JJ z Urškico vred.

  • 96. knap20.08.2008 10:15:48
    (-3)

    Žaba-bi morala zamenjati.sem že trikrat poštarju rekel naj mi tednik prinese,pa moram še kar k sosedu hoditi(največ zaradi receptov.So zelo enostavni pa dobri.)Kar se pa cinizma tiče mi je pa bolj všeč ekzaktna govorica podprta z dokazi,kot levičarsko samoupravno in populistično nakladanje.Aroganco,ki jo mečejo na to vlado pa naj pri sebi pogledajo,ne pa da dejstva sprevračajo,za kar so mojstri.

  • 97. žaba20.08.2008 11:53:55
    (+4)

    knap20.08.:veliko sreče pri uporabi receptov iz Sl.tednika-v SLO jih dobiš le pri njih??(ha, ha). Tujka "ekzaktna"je primerna prav za JJ (o,Marija pomagaj!!). Strinjala se bova le ob trditvi, da levičarsko samoupravno in populistično nakladanje ni kaj prida. Tudi JJ se ga je močno priučil, ko je bil eden od njih. Tudi jaz jih ne maram in zato tudi vašega velikega vodje ne. Slabo se nam piše, če ne bomo znali izbrati novih.Kandidatne liste kažejo kot, da bodo v glavnem ostali isti. Hudič!!

  • 98. amfora20.08.2008 17:22:12
    (+1)

    Licemerstvo brez primere, svojim očem nisem mogla verjeti, ko je govoril pred spomenikom, prej pa ni vedel, kje bi ga lahko poniževal, ignoriral in diskreditiral. In to človeka, ki ga spoštuje ves svet in ki nam je zagotovil MIR, kot navečjo vrednota. Ali res misli JJ, da smo vsi ****i, brez spomina.Zanj velja rek, da trikrat izrečena laž postane resnica.

  • 99. eney20.08.2008 20:40:08

    kresalka in golobič: pejta spat, mrhovinarja brezvezna

  • 100. pildek21.08.2008 15:08:06

    Naj gre že spat JJ k svoji Urški, nas pa naj pusti na miru, da nam ne zafura države še bolj kot nam jo je! Kresalova in Golobič imata vso pravico in dolžnost, da nasprotujeta tej nesramni laži, ki jo je poskušal širiti Janša. Pes ferdaman. Saj ni našel ene lepe besede za Drnovška, koje bil še živ!

  • 101. kennedy21.08.2008 23:56:51

    ..vodo si pozabu potegnt..

  • 102. PjeR22.08.2008 21:53:52

    pildek, ne se sprenevedati. Če bi okoli 1990 zmagal Drnovšekova opcija bi ti sedaj moral pisati v cirilici, a sreči smo mi Slovenci podprli Janšovo opcijo - osamosvojitev.

  • 103. kennedy22.08.2008 23:28:48

    PJER-oprosti ker te moram popraviti; namreč večni komunist POTRČ in njegov učitelj KUČAN sta bila najbolj proti osamosvojitvi SLO! Še dober teden pred 1mi slo volitvami je tov. POTRČ na vprašanje novinarke v BG izrecno potrdil da ZKS današnja SD NIKOLI NI IMELA ambicij oz. njihova prioriteta nikoli ni bila osamosvojitev SLO! O tem obstajajo dokazi-zapiski,tako da to ni moje mnenje kot to trdi njihov GUSTI in George! In danes naj bi ta garnitura vodila državo,oni bodo sedaj govorili o sociali..

  • 104. jože23.08.2008 18:14:22

    Presenečeni na moj prvi komentar!? Resnici je tžko uporekati!

Če želite komentirati, morate biti prijavljeni v MojSiOL.

Prijavi se
Registriraj se!