SiOL.net|Slovenija|Novice

59

torek 09.02.2010, 14:45

Odbor za okolje predstavitev Žarnića ocenil kot ustrezno

Ljubljana - Podporo so kandidatu napovedale vse poslanske skupine z izjemo SNS, ki je ponovno izpostavila, da kandidat z dvojnim državljanstvom ni primeren za to mesto.

Odbor za okolje predstavitev Žarnića ocenil kot ustrezno

Žarnić je poslankam in poslancem pojasnil, da pri usklajevanju različnih politik zadev ne bo postavljal na glavo. "Najprej se moram seznaniti z zadevami. V prvih dneh bom skušal pogledati probleme in soočiti nosilce različnih mnenj na ministrstvu. Zlasti me zanima relacija občina in država," je pojasnil.

Žarnić: Lahko imate idealne zakone in slab nadzor


Kot problem je izpostavil izvajanje predpisov in ob tem poudaril, da bo ena izmed njegovih prvih nalog tudi izboljšanje dela inšpekcijskih služb. "Lahko imate idealne zakone in slab nadzor," je ob tem dejal.


Žarnićeve prioritete


Roko Žarnić je odboru DZ za okolje in prostor predstavil prioritete, s katerimi se bo spopadel ob morebitni zasedbi mesta ministra za okolje in prostor. Omenil je zniževanje kadrov na ministrstvu, kar pa bo po njegovem mnenju težko, saj je ministrstvo za okolje med najbolj obremenjenimi glede uvajanja evropskega pravnega reda v slovenski pravni red. Prepričan je, da je treba povečati učinkovitost organiziranosti ministrstva in načrtovanja sredstev, ki so mu na razpolago.

Izziv mu bo ravnanje z (ne)komunalnimi odpadki
Kot izziv je izpostavil ravnanje s komunalnimi in nekomunalnimi odpadki, izvajanje sanacij kakovosti zunanjega zraka, priprava načrtov upravljanja z vodami, in program izgradnje javne vodne infrastrukture do leta 2020, intenzivno izvajanje kohezijskih projektov za področje okolja ob proaktivnem sodelovanju z lokalnimi skupnostmi. Izpostavil je tudi pomen izvedbe popravljalnih ukrepov revizij računskega sodišča. Kot je pojasnil, bi rad do leta 2012 rešil problematiko odpadkov in vodnih virov. Pokazal je tudi na trajnostni turizem, ki je po njegovem mnenju velik potencial v Sloveniji.

"Želim, da bi Zoran Kus nadaljeval svoje delo"
Dosedanji državni sekretar ministrstva za okolje Zoran Kus je po Žarnićevem mnenju kakovosten strokovnjak. "Moja želja bi bila, da pristane na nadaljnjo sodelovanje, slišal pa sem, da ima želje nekje drugje," je dejal Žarnić.


"Dobro je, da kot raziskovalec vzdržujem stike s kolegi"


Pri vseh ukrepih pa je po Žarnićevem mnenju bistvena povratna informacija. Na očitek, da bo minister le 80-odstotno, je odgovoril, da je dobro, da kot raziskovalec vzdržuje stike s kolegi.

Opozicija: Preveč opozoril, da se mora s situacijo še seznaniti


Večina poslanskih skupin je predstavitev kandidata ocenila kot ustrezno, opozicijski poslanci pa so med drugim opozorili, da je v odgovorih prevečkrat pojasnil, da se mora z določeno problematiko še seznaniti. Spomnili so ga, da prihaja na mesto ministra sredi mandata, ter da časa nima veliko. Pri navedbah, da je predvsem strokovnjak in ne politik, pa je izpostavil pričakovanje, da bo prav odbor DZ za okolje in prostor osnovni upravljalec njegovega dela.


Znotraj rednih nalog ministrstva je Žarnić kot prioritete izpostavil tudi zakon o Triglavskem narodnem parku (TNP), opozorila računskega sodišča in nove tožbe Evropske komisije. Danijel Krivec (SDS), ki je predstavitev ocenil kot dobro, ga je opozoril na razvojni vidik novega zakona o TNP. Pri edinem narodnem parku in problematiki območji Nature 2000 je Žarnić kot možnost razvoja izpostavil tudi trajnostni turizem, v katerem skupaj s kulturno dediščino vidi velik, še neizkoriščen potencial.

"Z zastavljenimi aktivnostmi o terminalih je treba nadaljevati"


Na vprašanje Francija Keka (Zares) o gradnji plinskih terminalov v Tržaškem zalivu je Žarnić odgovoril, da je odgovor več ali manj samoumeven, saj so v teku aktivnosti, ki jih je treba nadaljevati. "Zaenkrat je treba slediti in vztrajati na obvezah, ki smo jih sprejeli v parlamentu," je dodal.


"Moje mnenje je, da je voda javno dobro"


Kandidat za okoljskega ministra je pokazal na problem vodnih virov in njihovega onesnaževanja. "Moje mnenje je, da je voda javno dobro," je poudaril in dodal, da spoštuje ekonomski vidik izkoriščanja vode, vendar pa mora biti odločanje v rokah tega odbora. "Odbor je osnovni upravljalec mojega dela. Tu vas bom dostikrat prosil za pomoč," je dejal.

"Kaj pomeni dorečenost, bom še izvedel"


Po podatkih, ki jih ima, je zaenkrat deset dorečenih regijskih centrov za ravnanje z odpadki, ki pokrivajo okoli 68 odstotkov prebivalstva. "Kaj pomeni dorečenost, ne vem točno, bom še izvedel," je pojasnil. Dva centra, ki pokrivata še devet odstotkov prebivalstva, sta po njegovih besedah še nedorečena. "Če bi vse to obveljalo, bi ostalo nepokritega še 23 odstotkov prebivalstva," je še povedal.


O reševanju vprašanja onesnaževanja s prometom je pojasnil, da se bosta morala z ministrom za promet Patrickom Vlačičem o tem pogovarjati. "Bojim pa se, da je ta problem zelo evropski," je menil.

"Pokrajine so lahko dober inštrument za odziv na delo ministrstva"


Pokrajine so po Žarnićevem mnenju lahko dober inštrument odziva na delo ministrstva za okolje. Prepričan pa je, da inšpekcija samo s strani države ni dovolj in da je zelo dobrodošlo lokalno organiziranje nadzora.


"Nisem noben speči agent"


Žarnić se ob predstavitvi na odboru za okolje ni mogel izogniti vprašanju o dvojnem državljanstvu. "Nisem noben speči agent. Mislim, da sem lahko lojalen svojemu osnovnemu državljanstvu." Glede dvojnega državljanstva je pojasnil, da se je v popisih prebivalstva vedno opredelil za Slovenca, po osamosvojitvi je dobil slovensko državljanstvo, leta 1998 pa je na željo pokojnega očeta prevzel tudi hrvaško.

Od leta 1969 živi v Sloveniji


Kandidat za okoljskega ministra je dodal, da je bila njegova mati Notranjka, njegov oče pa iz Makarske. Rojen je bil v Ljubljani, v Zagrebu je živel med 5. in 19. letom starosti, od leta 1969 pa živi v Sloveniji.


Silven Majhenič (SNS) je navkljub pojasnilu poudaril, da sicer Žarnića ocenjuje sprejemljivega kot ministra, vendar ta zaradi dvojnega državljanstva ne bo dobil ne njegovega glasu ne glasu SNS.

V LDS in SD zavračajo očitke na račun dvojnega državljanstva


Anton Anderlič (LDS) je Žarnićevo predstavitev ocenil kot ustrezno ter obsodil ocene o neustreznosti zaradi dvojnega državljanstva. "To ne sodi v neko demokratično državo," je dejal.

"V SD bomo podprli Žarnića kot kandidata. Prepričani smo, da bo dober minister, in bomo tudi ostro protestirali proti izjavam, da je neprimeren kandidat zaradi dvojnega državljanstva," je dejal Mirko Brulc.

Za ogled potrebujete Flash Player.

STA

Foto: STA, Bor Slana/Bobo

Video: Info TV


  • Oceni Oceni pozitivno Oceni negativno
Dodaj v:
  • Digg
  • Del.icio.us
  • Facebook
  • Reddit
  • Povezava:

Komentarji

Komentarjev: 59

  • 1. veteran195309.02.2010 08:58:17
    (+8)

    Borat bo moral pohiteti sicer mu bo zmanjkalo ministrov. Pa tudi sam bi se moral zamislti nad odsodbo največje avtoritete v yamejstvu -to je staroste Pahorja,da je on Borut skupaj y celotno vlado en velikcygavec in copata.To je ya Bučarjem že dsrga velika avtoriteta, ki yelo negativno ocenjuje Pahorja in aktualno vlado In_ Nič Kaj nam pa morejo !

  • 2. Homer09.02.2010 09:29:21

    1. veteran1953 Veš, starosta Pahor je malo pozabil s kom ima opravka v Rimu ...... Če bi bilo tako kot on misli, bi že zdavnaj, pa če ne drugo, pa za časa Tita, ko je Juga še imela neko mednarodno politično moč, bili vsi problemi z Rimom rešeni. Pa niso, ker nobena obljuba Rima ne drži. Pri njih velja: "Faremo di tutto per non fare niente" (naredili bomo vse, da ne naredimo nič). In četudi bi si tisto "copato" sezul in tolkel z njo v Rimu po mizi ne bi pomagalo nič!

  • 3. JulijCezar09.02.2010 09:33:39
    (+10)

    Borut kakšnem razmerju sta bila prijateljm z Barićevićem, ki sploh ni bil moški, ampak je bila ženska. Ob njemu so našli 10cm velik dildo s katerim naj bi se izživljal-a nad nesrečnimi psi.. In taka politika vodi Slovenijo s pahorjem, Kresalko in Šenico na čelu ! ADIJO PAMET!

  • 4. avrikelj09.02.2010 09:37:07
    (+1)

    Cezar! V Novicah je pisalo 30 - 40 cm!!!!

  • 5. rien09.02.2010 09:44:13
    (+1)

    ..hud časopis..novice..:))))))))))))))))) ..pa je to res..s tem zlorabam..ali je rekla kazala...:???????

  • 6. Homer09.02.2010 09:49:13
    (+1)

    3. JulijCezar V kakšnem razmerju? Verjetno kot ti s svojim zdravnikom! Kaj to presojaš po svojih izkušnjah?

  • 7. rakun09.02.2010 09:50:22
    (+5)

    jaz bi pa rad malo pokomentiral mnenje poslanca plemenitega,ko je dejal,da žarnić ima tudi Hrvaško državljanstvo.

  • 8. rien09.02.2010 10:03:37
    (+3)

    ..čudno da jelinĆIĆ.tečnar...on je tk hrvat po priimku...DDDDDDDDDDDDD

  • 9. hunt09.02.2010 11:21:36
    (+2)

    RES SE ČUTI NA VSAKEM KORAKU DA SMO V EU, VEDNO VEČ POLŽAJEV ZASEDAJO EKONOMSKI EMGRANTI Z YUGA, MEDIJI JIM PSVEČAJO VEDNO VEČ POZORNOSTI, ODDAJE IN POMEMBNI POLOŽAJI SO BOLJ NAMENJENI NE SLOVENCEM !!!! ČE SEM JAZ BAROSO BRCNEM TAKO EUROPSKO DRŽAVO V RIT IN **** NAZAJ V YUGO SVINJAK!!!!!!!!!!!!

  • 10. abel09.02.2010 11:25:46

    Jelinčić je že tolk zmešan, da še sam ne ve koga je. Mogoče je z Marsa !!!!!!!!!!

  • 11. fumek09.02.2010 11:41:12
    (+5)

    Če je v današnjih prilikah pametno, določiti Hrvata za okoljskega ministra lahko presodi vsak bralec teh komentarjev sam.Na ministrstvu za okolje je cela vrsta dokumentov o meji ,,i govori v prid Slovenije in proti trditvam Hrvatov o t.i."Savudrijski vali".Tudi dokazi o tem ,da so bili katastrski načrti dela katastrske občine Piran ukradeni iz geodetske uprave v Kopru in nedovoljeno poslani v Buje obstojijo dokazi prav v tem mnistrstvu.Kdo zagotavlja ,da jih Žranić ne bo dal uničiti?

  • 12. egs-pert09.02.2010 11:41:58
    (+4)

    Končno ima Jelinčić enkrat prav, človek pač ima HR državljanstvo in ne more biti SLO minister. Me zanima, če bi Hrčki postavili za ministra Slovenca?

  • 13. futurko09.02.2010 11:47:17
    (+1)

    ...se strinjam z 12.egs-pert in to je darilo ; petarda Karla za Boruta...in kante...

  • 14. Gozdarček09.02.2010 11:50:19
    (+1)

    in ko mate srbina za župana glavnega mesta...župana Kopra...v ljubljania se gradi velik pravoslavni center, u mariboru se bo tudi gradil...pa so vsi tiho, v parih letih zmanipulirali pamet s temi hrvati in za usako reč cel halo, in potem pride še udbovec JElinćić in postane enolončnica

  • 15. Trot09.02.2010 11:53:34

    Abel (10) ne strinjam se, da je Jelilnič tolk zmešan, a je tebi vseeno, da bomo imeli Hravata za ministra, če je tebi, meni ni!

  • 16. Homer09.02.2010 11:59:15
    (+1)

    15. Trot A si tudi toliko cvilil ko je Mate bil minister MNZ?

  • 17. gardist09.02.2010 12:01:57
    (-4)

    12-Hrvatino za Ministra tebe pred zid, pa šus v glavo, da se nigdar več ne oglašaš žalivkami, u****c ne vaspitani....

  • 18. ursarobi09.02.2010 12:04:54
    (+1)

    Zaenkrat si nisem ustvaril slabega mnenja saj si ga tudi nisem mogel, človek se mi zdi poštenjak je pa res da so vsi politiki ****e. Upam da ne bo postal ****a tako kot ostali politiki

  • 19. rebo09.02.2010 12:05:55
    (+6)

    Me prav zanima, zakaj rabi dvojno državljanstvo? Ali je zaprosil (in dobil) še hrvaško državljanstvo le zato, da je pred smrtjo ustregel očetu, ali.......?

  • 20. gardist09.02.2010 12:05:58
    (+4)

    Da imate Župana glavnega mesta Ljubljane Srbina, to vas nič ne moti ??????????

  • 21. gozdar09.02.2010 12:09:22
    (+1)

    Pa kaj če ima hrvaško državljanstvo.Je pač izkoristil priliko. Moj šef tudi. Po očetu jo je lahko dobil. Pa jo je vzel in brez problemov kupil vikend na Hrvaški. Če bomo iskali čistokrvne Slovence, bomo brez vsega.

  • 22. rebo09.02.2010 12:13:59
    (+6)

    Nekaj nas je pa še! In mislim, da si tudi zaslužimo da nam vladajo SLOVENCI!!!. Al' vam je morda vseeno?

  • 23. egs-pert09.02.2010 12:15:31
    (+1)

    gozdarček, ti pojdi rajši v gozd sekat smreke, da ne boš tu sekal kozle, če razumeš?

  • 24. SLAVCSLAVC09.02.2010 12:15:41
    (-9)

    Staro Avstro-ogrsko sovraštvo med nacijami vlačite na površje ob vsaki priložnosti... in seveda nepreverjeno novinarsko raco jemljete kot dejstvo. Evropa in svet ni za take zamudnike!

  • 25. rebo09.02.2010 12:23:20
    (+8)

    24. SLAVCSLAVC09.02.2010 12:15:41...... Slavc prvo preberi siolov članek katerega komentiraš potem pa govori! (Razen če meniš, da tudi SIOL piše novinarske race)! Dejstvo je, da je bil Žarnićev oče dalmatinec in sin potem ne more nikoli biti čistokrven Slovenec

  • 26. Janči09.02.2010 12:23:46
    (+3)

    Bo pač v primeru hrvaško-slovenske vojne in morebitnega vpoklica ministroval v hrvaški vojaški uniformi.

  • 27. rien09.02.2010 12:27:49
    (+1)

    ...kwa so ti dešnjaki..ko jim je bil DRAGUTIN MATE minister,je blo vse ok.....hehe...ZOMBIIII... ..ni važn skje je,važn da dobro dela....:)))))))))))))))

  • 28. rebo09.02.2010 12:30:35
    (+3)

    27. rien09.02.2010 12:27:49.........Slovenski pregovor pravi: Kri ni voda!

  • 29. rien09.02.2010 12:33:13
    (-1)

    ..aja..zato je mel JANŠA MATE-a za policaj ministra....:))))))))))))))))))....

  • 30. vodomec09.02.2010 12:35:07
    (+1)

    Mi je čisto vseeno kakšen priimek ima. Tudi priimek Plemenitega bi lahko pisali s ć, pa kaj. Poznali ga bomo le po tem, kaj bo kot minister naredil in samo upamo lahko, da bo imel dovolj močno hrbtenico, da se ne bo pustil podrediti vplivom tistih, ki vedno vse vedo bolje in, ki celo na tem področju iščejo samo svoj zaslužek.

  • 31. rien09.02.2010 12:36:07

    30... tako je....

  • 32. Georges09.02.2010 12:38:03

    Res bebavo, da kandidata za ministra sodite po poreklu. Zaradi mene je lahko zamorc, pa je ne glede na to lahko zelo sposoben in pošten. Še posebej, če pomislim, kaj vse se je doslej valilo skozi to ministrstvo - bebava Podobnik in Kahei, ki je šele proti koncu mandata razumel, kaj poneni kanta za smeti.Medtem, ko po razvitih državah polovica streh prekritih s solarnimi celicami in rastejo gozdovi vetrnic, se pri nas ubadamo ne s predelavo, ampak z uvajanjem ločevanja pri zbiranju odpadkov...

  • 33. SLAVCSLAVC09.02.2010 12:39:13
    (-1)

    25. rebo.... in kaj potem ? Zato bi naj po tvojem mnenju bil za odstrelit ! Je manjvreden človek ? S tem jemlješ pravico Slovencem v tujini do kakršne koli uveljavitve pri delu in tudi v politiki !

  • 34. rakun09.02.2010 12:41:30
    (+2)

    gardist,edine gardiste,ki sem poznal so bili tisti iz yuge,1,90,in brez trebuha.to je bila elita ne to kar predstavljaš ti,ki je več ali manj v Haagu.Slovensko državljanstvo naj bi imeli tisti,ki so naredili nek tečaj za sporazumevanje.Ti ga očitno nisi in zato kuš.

  • 35. morje4409.02.2010 12:44:41

    Pustite človeka naj dela!

  • 36. Sawa200909.02.2010 12:45:06
    (+2)

    Ja ljubči pa tole z državljanstvom ni nič naivno in nekateri pametno razmišljajo,ker z CRO ni rešeno z odpatki jedrske pa še dolg je odprt in vse to ureja ministrstvo za okolje in prostor in nebi se čudil,če bi bil skrivoma sprejet kakšen dokument,da bo SLO poskrbela za odpatke pa še namišljeni dolg CRO bo vrnil pod mizo.Tole je potrebno kar tehtnega prevdarka,ker pod Pahorjevo vladavino gor plačujemo samo davkoplačevalci,ker se politiki in tisti kateri so zakuhali izognejo plačilu pa še zasluži

  • 37. logik_3309.02.2010 12:46:28
    (-4)

    ja kdo pa še resno jemlje plemenitega dvornega norčka Jelinčića ;)

  • 38. ForZa09.02.2010 12:47:41
    (+4)

    Kolk je sposoben bo pokazal čas, se je pa končno nekdo spomnil, da bi nam vrnil po 10 centov od plastenke. Potem bi imeli vsaj nekakšen boljši občutek pri sortiranju, ne pa da mi zbiramo, predelovalci pa služijo na naš račun. Glede državljanstva bi pa po moje moral biti pogoj, da imajo ministri samo našega.

  • 39. rakun09.02.2010 12:49:33

    po moji oceni je tuje državljanstvo pri nekaterih funkcijah problem.Ma da smo si na jasnem,kaj je državljanstvo in kaj narodnost.Če bi malo špekuliral bi rekel,ga je kandidat za ministra eden izmed Morlakov,ki so imeli svojo pokrajino v 15 in 15 st.v dalmaciji,poseljevali pa tudi liko in obmejno območje s hazburžani(vojna krajina).Potomci teh so tudi pri nas.Krajišniki so rešili rit tedanji zahodni evropi z Dunajem vred.

  • 40. Jože09.02.2010 12:49:51

    S kmečko logiko bo mogoče kam prišel. Zaradi mene je lahko tudi Dalmatinska. Pod Napoleonom in pod Titom smo itak bili v skupni državi.Kdo ve, kaj še bo. Slovenci smo od samostojnosti sem, dokazali, da smo slabi gospodarji in naravnost rabimo svežo kri in najkrajšo pot do dobrih rešitev. Ne verjamem, da bi bila evropska pravila tako nerazumljiva in nekompatibilna s preprostim življenjem, da pri nas nismo v stanju stvari postaviti na noge. Torej pero v rit in gassss!

  • 41. Georges09.02.2010 12:52:11

    38 - Problematike NEK seveda ne rešuje mnister za okolje in prostor. To je stvar vlade in več ministrstev.Sicer pa - če teh problemov niso rešili niti najbolj zapriseženi Slove*******, recimo Podobnik, jih nemara tudi ta ne bo. Pa kaj potem! Mogoče se bodo pa nekoč kar sami rešili s kakšno nesrečo v elektrarni in se bo sr..nje lepo delilo na pol - pol radiacije v Slovenijo in pol čez Rigonce na Hrvaško. Zagreb je pa še precej bližje Krškemu kot Ljubljana, kajneda?. Pošteno.

  • 42. rakun09.02.2010 12:54:11

    37/logik,res ji ni pretirano veliko,vendar dovolj,da je SNS v DZ od osamosvojitve sem.Pogledaš malce statisike pa vidiš.je kričač,je pa tudi v kričanju nekaj resnice.

  • 43. testis09.02.2010 13:04:19

    To pa res ni važno če ima Hrvaško državljansto ali ne. Zaradi mene, če je imigrant z Džibutija, važno da uredi stanje na ministrstvu in po možnosti ustvari čim boljše pogoje za črpanje evropskih sredstev!

  • 44. rakun09.02.2010 13:12:32
    (+1)

    43/testis,pa veš kaj govoriš?Poglej si Američane,ki ob dodeljevanju zahtevajo zaprisego.Ta zaprisega te ob dolečenih situacijah pripelje pred vod za streljanje.Zakaj misliš,da so italajnarji podeljevali državljanstvo vsem,ki so hoteli?Vse se plača.

  • 45. Georges09.02.2010 13:38:19

    44 - Potem nam pa no, povej, s čim je Kahli jamčil, da bo delal samo in edino v korist državljanov Republike Slovenije. Ta vedel ni, kaj je državljan, ker je bil preveč obremenjen s političnim kupčkanjem in se je pustil nategovat vsakemu, ki je bil njega in Desus pripravljen prenašatii v vladi. Če bi take politične cipe pošiljali pred strelski vod, bi bil on s svojim Desueom kot vedčnim in univerzalnim izgovorom v enem dopoldnevu najmanj trikrat na vrsti.

  • 46. GUSTI09.02.2010 13:39:49
    (+3)

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * IMAM samo eno vprašanje......Ali ni imel bivši finančni minister A. BAJUK v vladi IJJ tudi morda dvojno državljanstvo, Slovensko in ARGENTINSKO??....hvala za odgovor, že v naprej...:)

  • 47. ACTIVATOR09.02.2010 13:41:56

    Julij Cezar : nikar tako glasno!!!! O takih stvareh se v javnosti vendar ne govori!!!! ALi si pa pokvarjen!

  • 48. sori09.02.2010 13:43:19

    S fakultete ga kar dobro poznam, je 'normalen' človek in strokovnjak, ki se ne obremenjuje s politikantskimi štosi nobene strani, še najmanj pa z državljanstvom. Spoštovani SNS-sovci, če bi se samo vi vsi zavedali pomena kulture za Slovence, bi bila situacija bistveno drugačna. Tako pa......

  • 49. soča09.02.2010 13:47:42
    (+1)

    8 RIEN... potem bi moral po tvoji logiki ,Simon Gregorčič biti tudi hrvat. Naši slovenski priimki se vedno končajo s končnicami na ...čič..šič... in ne na vić. To je tudi ena od razlik. Sedaj pa malo primerjaj: Kaučič-Kapetanović, Marušič-Marjanović itd. Seveda pa ta primerjava ne drži 100%, so še razlike.

  • 50. Georges09.02.2010 14:09:23
    (+4)

    46 Gusti - Ja, Bajuk je bil Argentinec, penzionist. Ampak njega je sam bog poslal nazaj na severno poloblo delat red. Le nekaj desetletij po tistem, ko Benitu in Dolfetu ni uspelo Slovenije zbrisat z zemljevida in so se njuni somišljeniki razbežali v Paragvaj, Ekvador, Bolivijo, Argentino, Kanado, se je bog odločil za drugi poskus. Pomnil je besede preprostega moža "Saj ni važno, da je pismen, važno da je naš". "Njihov si", reče bog " tak pojdi že in jim antikristom zaveži kamen okoli vratu!"

  • 51. mumbly09.02.2010 14:37:51
    (+11)

    S strani Jelinčiča je bilo to vprašanje popolnoma neprimerno, kakor je tudi neprimerno nabijanje komentatorjev o tem kdo je pravi slovenec.Že ko smo bili slovenci del Avstroogerskega cesarstva, so se na našem koncu mešale narodnosti, pa še ni 100 let kar je AO razpadla, pa je bila SHS, pa kraljevina Jugoslavija, pa Titova Jugoslavija, pa to bi lahko Jelinčič vedel. Koliko generacij moraš biti v Sloveniji, da si slovenec. 3,4,5 ? Veste koliko let je 5 generacij. Preštejte si jih potem pa pišite.

  • 52. soča09.02.2010 15:11:49

    Kljub neugodnemu vprašanju Jelinčiča novemu kandidatu mislim, da ima pravico postaviti tako vprašanje in ni prav nič čudnega, saj gre za našo državo..Pred vojno, ko so živeli v Bg so mojemu sosedu slovencu, ki je bil na visokem vojaškem položaju dejali: idi što pre kući sa familijom, ovde od sada možeš biti samo portir na porti. Tujec ni nikoli popolnoma predan domovini .

  • 53. kucanvasmarada09.02.2010 15:24:47
    (-2)

    še en strokovnjak.....ki na vsako uprašanje o stroki prijazno pove da se bo dal podučiti.....po domače pojma nima o ničemer...kar je pa še bole žalostno pa je to da v sloveniji niso našl slovenca ki že nekej ve o tem kar se bo hrvat začel učit.

  • 54. Nakovalo09.02.2010 15:48:12

    Kakšen vik in krik,da je HRVAT.Spoštovani,ali ni v prejšnji vladi sedel človek,ki je pojen HRVAT,Dragutin Mate rojen leta 1963 v Čakovce,kar očitno je za nekatire še Slovenija,to pomeni da kdor z volkovi tuli,grize,napada z krdelom in od časa do časa dominantnemu volku,vodju tropa,malo obere uši in ga popraska med nogami,ko ga srdi,se pa pozabi kje se je rodi ter kdo je!!

  • 55. Georges09.02.2010 18:40:29
    (+1)

    54 - že, že, ampak Mate je bil notranji minister, ki je handlal neke osebne podatke, policijske evidence, depeše, orožje in druge zadeve, ki za državo niso strateške. Minister za okolje mora biti pa zaveden in čistokrven Slovenec, najbolje iz SLS, da se spozna na pesticide, polivanje gnojevke po poljih nad črpališči pitne vode in pranje cistern za gnojevko v rekah.

  • 56. PjeR09.02.2010 22:21:50

    54. Nakovalo, to bi pa že moral vedeti, da je Čakovec bil slovenski, je pa res, da so ga prodane duše zastonj dale hrvatom.

  • 57. PjeR09.02.2010 22:23:25

    sicer za po smeteh brskati bo dober tudi hrvat.

  • 58. yul10.02.2010 06:27:28

    sramota za Slovenijo da v njeni vladi lahko delujejo ljudje z dvojnim državljanstvom a je to hrvaško rusko angleško čečensko vseeno taki ljudje v vladi Republike Slovenije nimajo kaj delat

  • 59. Nakovalo10.02.2010 11:37:25

    56.pjer-potem je tudi kakšen Johan Jodlar,ki živi na Gosposvedskem polju na Koroškem čistokrvni Slovenec?! 58.yul-kakšna državljanstva ima pa Argentinski Gavčo Andrejček,ARGENTINSKEGA in SLOVENSKEGA,to pa spoh ni važno,saj je bil le denarni minister,kar ni nič v primerjavi z okoljskim!!!!!!!!!!!

Če želite komentirati, morate biti prijavljeni v MojSiOL.

Prijavi se
Registriraj se!