SiOL.net|Slovenija|Volitve 2008|Novice

sobota 11.10.2008, 14:22

SDS: To je politika izključevanja in polarizacije

Ljubljana - Stranka SDS je v obvestilu za javnost zapisala, da gre pri pogajanjih o novi koaliciji za "velik korak nazaj".

SDS: To je politika izključevanja in polarizacije

Natančneje: V SDS pri spremljanju pogajanj o oblikovanju morebitne nove vladne koalicije, ki jih vodi SD, ugotavljajo, da gre tokrat za "velik korak nazaj pri iskanju skupnih rešitev in v prizadevanju za zmanjševanje delitev v slovenskem političnem prostoru".

Po državnozborskih volitvah leta 2004 je SDS, čeprav je na volitvah zmagala z veliko razliko, ponudila pogovore o morebitnem vstopu v koalicijo vsem parlamentarnim strankam, navajajo v stranki in dodajajo, da je SDS z vsemi parlamentarnimi strankami opravila tudi razgovore in poslušala njihove predloge.

Razlika v primerjavi z letošnjim povolilnim dogajanjem je po mnenju SDS očitna

Razlika v primerjavi z letošnjim povolilnim dogajanjem je po mnenju SDS očitna


Kot pišejo, je SDS nato oblikovala vladno koalicijo z vsemi tistimi strankami, ki so v pogovorih izrazile željo po sodelovanju. "Takratna LDS je po prvih pogovorih ponudbo za vstop v koalicijo zavrnila, SD pa je najprej izrazila pripravljenost zanjo, potem pa je zaradi razkola v poslanski skupini prav tako sama sprejela odločitev, da ne bo sodelovala v vladni koaliciji," so zapisali.

Razlika v primerjavi z letošnjim povolilnim dogajanjem je po mnenju SDS očitna. "Tokratno ravnanje stranke, ki je v primerjavi z rezultatom SDS leta 2004 dobila zgolj pičlo relativno večino, vodi v politiko izključevanja in polarizacije, ki je Sloveniji v preteklosti prinesla že veliko slabega," so še zapisali v SDS.

Za ogled potrebujete Flash Player.

STA

Foto: STA


  • Oceni Oceni pozitivno Oceni negativno
Dodaj v:
  • Digg
  • Del.icio.us
  • Facebook
  • Reddit
  • Povezava:

Komentarji

Komentarjev: 54

  • 1. longal11.10.2008 14:32:58
    (+1)

    A že spet nekaj novega ???

  • 2. tomaz11.10.2008 14:37:28
    (+9)

    Razlika je očitna. Tako je. Zato pa smo volili, tako kot smo. Ker upamo, da bo razlika čim bolj očitna.

  • 3. grezel11.10.2008 14:42:26
    (-10)

    In še žal Vam bo, da ste tako volili!! Hehe

  • 4. kadett11.10.2008 14:43:18
    (+12)

    Leta 2004 sem volil sds, ker sem pričakoval spremenbe. V zadnjih štirih letih sem na lastni koži občutil kaj pomeni politika polarizacije in izključevanja - podjetje v katerem delam je na robu propada, ker ga vodijo SDS-ovi kadri, ti sedaj stokajo, ker so izgubili na volitvah in ker očitno niso v zadnjih štirih letih uspeli dvolj nakrasti.

  • 5. zajcek11.10.2008 14:44:58
    (+7)

    Ivek, ne pozabi, da so volilci glasovali za to da se tebe znebijo, to ni izkljucevanje SDS ampak politike, ki jo je Gospod Janez Jansa vodil v zadnjih stirih letih! Kakrsno koli sestavljanje koalicije z vami v taki obliki kakor se ponuja (z Ivekom na celu), bi pomenilo izdajo volilcev in njihove volje! Torej sprijaznite se ze enkrat z dejstvi in ce hocete narod in oblast zdruziti, se bo treba Janezka resiti; sem lahko se bolj direkten?

  • 6. cyc11.10.2008 14:49:22

    @zajcek: ne.

  • 7. grezel11.10.2008 14:49:42
    (-6)

    No upam, da boste ljudje sedaj vsi imeli min. plačo 1200 EUR, upokojenci 1000 EUR, gosp. rast bo 40 %, sociala bo blestela in bo podpore zvišala na 400 EUR, šolstvo bo okrepila itd. . Sliši se cool ampak, kje sem že to slišal ? Aja na predvolilnih soočenjih s strani levega trojčka in nekaterih miselnostih Holywoodskega baleta, sej veste : Steven Spielberg pa to. Res ste kratki in slepi !! lep dan

  • 8. medo11.10.2008 14:53:22
    (+7)

    Če se prav spomnim je bilo že pred volitvami jasno povedano kakšno koalicijo si SD želi in s kom si je ne želi. Nekaterim se hudo toži po izgubljenih privilegij, vendar je takšno jamranje čisto sprenevedanje. Končno se je Pahor sestal z Janšo, kaj sta se pogovarjala ali nista vesta ona dva. Končno pa se gospodje iz SDS lahko izkažejo in enkrat za spremembo nehajo pluvati po vsam kar ni z njihovega zeljnika, ampak tudi kje sodelujejo. Samo ta bo tažka, če samo pomislim na Grimsa in njegove modros

  • 9. deepBlue11.10.2008 15:01:01
    (+3)

    SDS = politika izključevanja.

  • 10. Mirko11.10.2008 15:07:24
    (+6)

    Edina stranka, ki izključuje JE SDS. Če malce karikiram; vsakdo, ki je sodeloval z njo, je poniknil.

  • 11. janezg11.10.2008 15:08:36
    (+4)

    ČESO ZGUBILI NA VOLITVAH SOSI S AMI KRIVI KAR SEPA TIČE POGOVOROV TO VEMO IZ PRETEKLOSTI DA NOBEN PREDLOG OPOZICIJE V PARLAMENTU NI BIL SPREJET ČEJI PA SEDAJ BOLI GLAVA ZATO JIM NIHČE NEMORE POMAGAT RAJŠI NAJ SE BRIGAJO ZASE IN UREDIJO V SVOJIH VRSTAH IN NAJ PUSTIJO DRUGE DA SAMI OBLIKUJEJO VLADO BREZ JANŠEVI RITOLIZNIKOV IN NJEGA SAMEGA ZA JJ BIBILO NAJBOLJE DASE ČIM PREJ ODSTRANI IZ POLITIČNEGA OBZORJA

  • 12. quovadis11.10.2008 15:08:57
    (-4)

    SD je politika preteklosti, tako je. NA žalost. Raja pa naseda.

  • 13. roncato11.10.2008 15:14:19
    (-1)

    SDS-ovci nič "jokat", vas in Jelinčiča NE marajo zraven,to je dejstvo.Sicer pa si težko predstavljam Janšo,Golobiča in Kresalovo skupaj v vladi To bi me spominjalo na igro "iščem gnilo jajce" Za 4 leta bojo nove volitve(če že ne prej)Karte bojo ponovno premešane, pa bomo videli. Sedaj pa delat in tiho bit! :)

  • 14. nebodigatreba11.10.2008 15:22:13
    (+7)

    dajte se že sprijaznit, da ste IZGUBILI NA VOLITVAH!!! sicer pa če je tako strašno težko že zdaj pa pa imate še vedno možnost uvesti IZREDNE RAZMERE,KER STE IZGUBILI! to je tako ali tako edino kar obvladate- represija in zatiranje demokracije, ali je tako kot ukaže EL COMANDANTE ali pa je vse zarota in narobe, čas bi že bil da se spelje iz politike -JJ-katastrofa

  • 15. tomaz11.10.2008 15:22:16
    (+6)

    Cela Janševa politična kariera je utemeljena na izključevanju.Zato je smešno,da on o tem govori.Popolnoma se strinjam z zajckom: če bi imeli koalicijo s SDS,bi volilci to sprejeli kot izdajo. Kaj prinese strpnost do nestrpnosti?

  • 16. McEnzie11.10.2008 15:32:31
    (-8)

    Kakšen beden naslov. Kot da je sds politika izključevanja. Banda komunistična. Ko se je videlo, da bo nemcija izgubila, so se sli za nekaj casa skrivat v gmajno. In sedaj so pametni.

  • 17. roncato11.10.2008 15:40:22
    (+1)

    Kako bi bilo lepo če bi se J.J. umaknil iz politike V trenutku bi se najnižja plača v Sloveniji dvignila na 1000 eur.Ne bi bilo več kriminala, korupcije, tajkuni bi svoje premoženje razdelili med reveže, Ljubljana bi imela tri stadione in dve džamije Hrvatje bi nam odstopili Savudrijo, sindikate bi ukinili, ker nam ne bi bili več potrebni, stavke bi bile zgodovina.Zgradilo bi se par tisoč stanovanj za mlade družine,izbrisani bi postali Slovenci in z veliko odšoknino,skratka lepe sanje..

  • 18. vasco13111.10.2008 15:48:41
    (+11)

    nekateri pa res imate bogat besedni zaklad, kot McEnzie, ki še sedaj obuja spomine na 2. svetovno vojno in mu je žal, da je nacizem končal kot je, z njim pa tudi beli v Slo.

  • 19. datta11.10.2008 15:58:20
    (+1)

    JANŠA - GO HOME!

  • 20. hinko murovec11.10.2008 16:03:05
    (+4)

    Janša - SDS - kler itd. So ljudje, ki ne prenesejo poraza. To da bo SDS rovarila na vseh področjih je jasno zato lahko na vse njihove lari- fari odgovorim le : Zbogom veliki vodja , upam za vekomaj. LP

  • 21. kuža11.10.2008 16:08:53
    (-8)

    levičarji napovedujete višje plače ajde uuresničite sedaj to napoved... vsa že vidm isti ***** bo k do zdaj

  • 22. TIGR11.10.2008 16:10:56
    (-8)

    Izjava je objektivna, resnična, verodostojna in jasna za vsakega, ki je sposoben kritičnega premisleka.

  • 23. deepBlue11.10.2008 16:25:54
    (+2)

    ja TIGR... in sloni so zopet poleteli... ven iz Gregorčičeve ulice.

  • 24. kritik11.10.2008 16:34:20
    (+5)

    Vsakdo preboli poraz,samo SDS-ne" kaj jih toliko tare,ker bo G.Pahor sestavil boljšo vlado kot jo je Janša.Posebno je hodo Grimsu(ritka),Tanko-tu,pa v Ribnici ni več prostora,pride bo kasiral od domačinov ha-pa smo tam prebolte volitve poraženi ste....benti.

  • 25. roncato11.10.2008 16:52:28
    (-1)

    24kritik kako lahko ocenjuješ nekaj kar še ni? to me mal spominja na krpanov oklepnik? :)

  • 26. Blek11.10.2008 16:57:56

    Ne moreš verjet.

  • 27. laik11.10.2008 16:58:42
    (+4)

    Z belčki ni sodelovanja....

  • 28. whole11.10.2008 16:59:53

    grezel in McEnzie - sicer sta zahojena primitivca, ampak sta vsak konsistentna. :)

  • 29. magnet11.10.2008 17:25:57
    (+3)

    SDS ali poznate pesem--KORITA NI VEČ!!!

  • 30. aurora11.10.2008 17:44:57
    (-1)

    Samo dva citata vodje ekipe, ki naj bi bila na pravi poti: 1.) Partnerstvo za razvoj - to so samo črke na papirju... 2.) Če bomo mi izvoljeni in vsa vodili po pravi poti potem do 2012 ne bo več revščine v RS Dodajmo še zadolžitev države 35 miljard evrov ustvarjenih ko smo šli po pravi poti. Imeli smo jih samo 14.5 ko smo bili na napačni poti...

  • 31. John11.10.2008 18:01:41
    (-2)

    Kot je videt, Pahor niti ne bo prišel do tega, da bi sestavil vlado... Če pa jo bo levi trojček sestavil, jo bo vodil Golobič, kar pa definitivno je politika izključevanja. Dejstvo pa je, da bodo predčasne volitve najkasnej čez eno leto uin da bo takrat SDS prepričljivo zmagala, saj smo ljudje spoznali, da SD in levi trojček ni imel namena delat za ljudi, ampak zgolj in samo zase.

  • 32. kartako11.10.2008 18:06:45
    (+1)

    No, ker nekateri pišejo, da so sds- pristaši vse samo ljudje ne, bi rekel, da je sedaj ko se še vlada oblikovala ni ustvarja nova rasa , rasa sd- Ali se vam ne zdi, da sami sebe negirate v večini poostov-- pred dejanji, ki bodo sledila ? Bomo še videli med in mleko.......

  • 33. enca11.10.2008 18:10:17
    (-7)

    KOMUNISTI NOČEJO SPRAVE, ČE BI JO HOTELI, NE BI ZGOLJUFALI VOLITEV. KOMUNISTI NOČEJO DEMOKRACIJE. KOMUNISTI HOČEJO SOVRAŠTVO MED NARODOM, DA BODO LAHKO KKKRRAAADDDDDDDLLII!!! 100 % HOČEJO NAZAJ KOMUNIZEM, DA JE VSE NAŠE, DA BODO SPET KRADLI, KOT SO KRADLI DO SEDAJ. IN VOLITVE SO BILE ZGOLJUFANE. NIKOLI NE BI LJUDJE IZVOLITI TAKIH IDI*TOV. KOMU ŠE NI JASNO?

  • 34. sandmanxxl11.10.2008 18:20:28
    (+1)

    Sicer sem volil SDS, na kar sem dobil mail z Forbsovo lestvico najbolj obdavčenih držav. Guess what... končno smo nekje na prvem mestu. pa da vidimo, kakšno bo stanje v naslednjih letih...

  • 35. modepeš11.10.2008 18:35:37
    (+7)

    34. enca. Verjetno ste se z g. Bajukom vrnili v Slovenijo ali pa ste se po dolenjskem skrivali do leta 2004, ko je prišla stranka SDS na oblast. Če so vam komunisti kaj pokradli ste imeli tudi možnost dobiti nazaj v denacionalizacijskem postopku ker pa že prej niste nič imeli pa tudi sedaj niste nič dobili. Pri vsakih volitvah se izraža volja ljudstva in tudi tokrat je bilo tako. Po vašem prepričanju so tudi tisti volivci kateri so se rodili po letu 1991 komunisti če so volili levico.

  • 36. modepeš11.10.2008 18:52:18
    (+5)

    34 enca. Preveč sovraštva se prede po vaši glavi do drugače mislečih ljudi. Kakšna škoda bi bila šele v Sloveniji, če bi bili vsi isti in istega mišljenja. Nihče vam ne brani, da živite tukaj. Lahko tudi prostovoljno vrnete državljanstvo in greste v tisto državo v kateri bi bolje živeli in vam ni nihče naredil nobene krivice. Krivice so delali eni in drugi samo, da jih vaši in RKC nočejo priznati. Jutri je napovedan lep dan in vam predlagam, da se zapeljete do cerkvice na Urh.

  • 37. 1111.10.2008 20:17:31

    Nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha, dajte času čas! Ko pride ta čas, boste hudičevo razočarani in takrat vas vse po vrsti , ki danes kritizirate prejšno vlado spomnim! Le da ne boste nekateri že predčasno kapitulirali!!!

  • 38. George11.10.2008 20:24:14
    (+4)

    In kaj se luzerjev tičejo koalicijska usklajevanja? Karkoli bo že iz tega prišlo, slabše kot prej praktično ne more biti. Bilo bi kvečjemu koristno, da vendarle dobimo novo vlado, kajti stara ga tačas še veselo biksa. Predvsem temu bi kazalo napraviti konec - ne jutri, ampak včeraj!

  • 39. triglav11.10.2008 21:40:42
    (-1)

    cakam se teden, in zacele se bodo obljubljene spremembe nove vlade

  • 40. bor11.10.2008 21:42:20
    (+4)

    JJ velik korak nazaj?! Za koga le. NSI letela iz parlamenta, SLS skoraj. Ej v sloveniji ima obast ljudstvo, ki voli kogar se jim najbolj primerno zdi. JJ popušil si na volitvah, jebi ga se pač nisi izkazal, s svojo tajkunizacijofolk ne bo folk boljše živel in s tvojim aferiranjem tudi ne. Več sreče prihodnjič

  • 41. triglav11.10.2008 23:39:36
    (-3)

    eh, za procent gor ali dol.kilava zmaga. ve se, da so volitve odlocili *****ji v ljubljani. pa kaj. to se govori tudi me ljubljancani, ne samo po ostali Sloveniji.

  • 42. marius12.10.2008 00:00:41

    V nečem dam pa janšistom in SIOLovim urednikom prav. Slovenija je morda z volitvami res zavila na pravo pot!

  • 43. George12.10.2008 00:08:49
    (+1)

    Triglav, spremembe so že na dlani, če jih seveda vidiš. V Sloveniji že tri tedne (od osvoboditve dalje) niso nobenemu od direktorjev ali bivših tožilcev pred vhod stanovanja navsezgodaj navozili snemalcev in policajev, da bi ga zbudili in ga uklenjenega za nekaj ur peljali v arest in potem milostno izpustili, da bi se potem lahko zvečer videl na televiziji. Prav tako ni več dilem, katera bo dovolj lepa in pametna, da bi ji pripadalo sprejeti angleško kraljico. Slovenija spokojno čaka novo vlado

  • 44. George12.10.2008 00:16:42

    Če zgornji naslov kompiliramo v janševistično terminologijo, bi se moral glasiti "Slovenija doslej še nikoli ni storila tako velikega koraka nazaj". Razlaga: Vsi koraki nazaj za časa naše vladavine so bili manjši. Ampak trudili smo se zelo in korakov je bilo veliko storjenih. Ergo - tudi počasi se daleč pride ali po ljudsko - tudi majhna žaba daleč skoći. Toliko o stališču Slovenske Demagoške Stranke SDS z nasprotnega brega.

  • 45. George12.10.2008 00:23:09

    Sicer pa iz prispevka veje očitna užaljenost, ker SD ni po kolenih pridrsala do SDS, potrkala in plaho vprašala, če je kdo od SDS doma, da bi mu izročila povabilo, da pošlje svoje pogoje za vstop v koalicijo. S tem se v stranki in tudi navzven že vzpostavlja vzdušje, na katerem bo temeljilo delovanje "konstruktivna opozicije", češ da je bila SDS vsekakor in brez nadaljnjega pripravljena delovati konstruktivno, ampak drugi za to niso pokazali čisto nikakršne pripravljenosti. Deja vu.

  • 46. mumbly12.10.2008 01:23:16
    (+1)

    Ne ne ne - čisto nič nimate prav. Janez je prestrašen , ker bo očitno v opoziciji ostal sam s Plemenitijem, ker dva tako pametna skupaj ne moreta biti. Kako bosta zdržala skupaj do naslednjih volitev in kdo bo na naslednjih volitvah odletel iz parlamenta pa še ne vesta. Strah jih je, zato lajajo na druge.

  • 47. POR12.10.2008 01:24:48
    (-3)

    SDS, pusti jih naj sami uresničijo vse svoje obljube o boljšem standardu nas vseh, o boljših službah in stanovanjih za mlade, o višjih penzijah. Vlada še niti sestavljena ni pa en kup jamranja , da vstopa recesija in da ne morejo nič narediti. Jasno, kaj pa take cvetke, kot je KGB lahko naredijo drugega, kot, da se pošteno skregajo. Politiko izključevanja res vidimo že na vsakem koraku, ampak pravo še pride. Najboljša pa je tista o osvoboditvi medijev, ki so njihovi! Me zanima kako jih bodo!

  • 48. Anna12.10.2008 03:27:19
    (+1)

    Kdo pa je ta Janša, morebiti novodobna šlogarca, še preden je predvideni novi mandatar sestavil vlado, ta že vidi, da bomo korakali nazaj. Spletom tragičnih okoliščin je pri sosedovih prazno kanclersko mesto, idi vprašat, če te vzamejo, si ravno prav nabrušen.

  • 49. celjan12.10.2008 07:48:10
    (+1)

    če vas nemarajo vas pač nemarajo,pa kdo bi bil z janšo ,grimsom in ostalo bando skupaj,razen grezel , McEnzie in enca-pač zaplonkani ljudje ki nevidijo cm pred sabo,pač kokr reče gospod župnik al pa jj,tak more bit,prav je tako da se ne vežejo z njimi,pač se normalen človek nemore vezati s hudobnimi ljudmi kar pa sds -ovci definitivno so

  • 50. hinko murovec12.10.2008 09:48:13

    Poraz boli, posebno,če si tako gotov zmage kot je bil SDS.Glede goljufanja pri volitvah se mi zdi,da je prav JJ-SDS z pošiljanjem glasovnic na vse mogoče naslove z propagandnim materjalom svoje(ne vseh)strank poskusil goljufati,no ni uspelo.To dokazuje tudi taka sigurnost,da bodo prav ti glasovi spremenili rezultat,pa ga niso,ravno nadsprotno.Ljudje niso tako bedasti,kot bi želeli SDS&RKC.Postopki SDSa in JJ sedaj,pa jasno kažejo pravo lice teh demokratičnih domoljubov,a trma je slepa in butasta

  • 51. fac12.10.2008 09:54:51
    (+2)

    Pred 4 leti sem bil goreč zagovornik SDS-a. Letos sem volil levo opcijo. In hvala bogu. Kaj pa delajo zadni trenutek predno jih doseže metla. Cene gor do 500%. Kadrujejo politično in odstavljajo politično. In so že začeli kot, da so na poziciji. SDS pojdite malo na hladno, se prestrojite in se pokažite - potem bomo volilci ocenili, za kam ste sposobni.

  • 52. embe186512.10.2008 10:07:13

    Drugega kot **** mešat tako ne vedo v SDS. Če kdo so oni uvedli polarizacijo na MI pa oni drugi.

  • 53. encijan12.10.2008 19:06:19

    Tako imenovani trojček se še ni mogel zmeniti koliki, bo kakšen košček grižljaja! Mislim, da za 4. 5... ne bo ostal niti košička;

  • 54. antraks13.10.2008 23:51:31

    A slovenski Lukašenko spet modruje!!!!

Če želite komentirati, morate biti prijavljeni v MojSiOL.

Prijavi se
Registriraj se!