
SiOL.net|Sportal|Nogomet|Prva liga|Novice
torek 08.07.2008, 21:20
Kakšna bo usoda slovenske nogometne lige?
Joc Pečečnik se umika
Ljubljana - Joc Pečečnik je sporočil, da odstopa od nameravane sklenitve pogodbe njegovega podjetja GSA z Združenjem nogometnih prvoligašev Slovenije in ustanovitve lige PRONOLI Telekom Slovenije.
Predsednik Interblocka Joc Pečečnik je na uradni klubski strani podal izjavo za javnost ter razloge glede umika družbe GSA d.o.o. za sklenitev pogodbe z Združenjem 1. SNL.

Joc Pečečnik
Sporočilo za javnost:
"Glede na zadnje dogodke, ki so naš pozitiven namen spremenili v neupravičeno očitani boj za prevlado, predvsem pa porinili na oder spopad med Ljubljano in Mariborom, smo se v družbi GSA d.o.o. odločili, da javnosti sporočimo, da to ni bil namen našega dela in da je naše stališče, da družba GSA d.o.o. umika predlog za sklenitev pogodbe z Združenjem 1.SNL kljub temu, da je predlog podprlo devet od desetih klubov. Družba GSA d.o.o. je podala konkreten predlog za izboljšanje stanja v slovenskem profesionalnem nogometu in poleg organizacije delniške družbe, ki bi bila v lasti klubov, podala tudi konkretne finančne okvirje in program, ki je vseboval pridobitev novih sponzorjev, 100 televizijskih prenosov, ponedeljkovo nogometno oddajo, LCD ekrane z zmožnostjo klubskega trženja, samostojno internet platformo, zagotovitev generalnega pokrovitelja TELEKOM Slovenije, opremljanje klubov z vozili, ter pomoč pri razvoju medijskega in promocijskega dela v klubih. Poleg tega je družba GSA d.o.o. ponudila brezplačno uporabo prostorov za potrebe Združenja 1.SNL in družbe PRONOLI d.d.. V družbi GSA d.o.o. je 24 članska ekipa 2 meseca pripravljala program lige in verjamemo, da je program korekten do vseh klubov in da ne obstajajo nikakršne nevarnosti, da bi prihajalo do konflikta interesov."

Zlatko Zahovič, športni direktor Maribora
"Ob tej priložnosti se celotni ekipi družbe GSA d.o.o., Brjago d.o.o., Izid d.o.o., Juretu Koširju, zaposlenim v Združenju 1. SNL in Telekomu, osebno zahvaljujem, prav tako družbama VPK, Šport TV in vsem, ki so mi tako obsežen projekt pomagali pripraviti. Izpisano je bilo preko 1000 strani razne dokumentacije, izdelana celotna celostna grafična podoba, izdelan programski paket za portal PRONOLI, ki bi nedvomno zagotavljal kakovostno utrjevanje identitete vsem klubom. Opravili smo razgovore z dodatnimi potencialnimi pokrovitelji, ki so bili pripravljeni sodelovati kot sponzorji v novoustanovljeni družbi PRONOLI d.d.. Izdelan je bil celoten pregled stadionov in tehnični elaborat za TV prenose, tehnični elaborat za priklop in montažo LCD ekranov, tehnični elaborati za osvetljevanje stadionov, vse to na stroške družbe GSA d.o.o.. Vse našteto je bilo realizirano v zelo kratkem času, saj smo s sodelavci praktično v urah planirali čas do pričetka lige, tako da bi bilo v prvem kolu vse nared in da bi se slovenski nogomet končno začel razvijati v pravo smer. Naročen je bil radarski sistem za spremljanje vizualne statistike ob TV prenosih, kot so tega vajeni gledalci evropskega nogometa. Danes bi morali potrditi naročilo tudi za LCD ekrane, da bi bili pripravljeni za uporabo do 15.8.2008. Izdelan je bil celoten koncept oddajanja oglasnih sporočil preko interneta, kar bi nedvomno olajšalo komunikacije s sponzorji. Obstaja še veliko stvari, ki bi izboljšale položaj nogometa in omogočale dodaten zaslužek klubom."

Predsednik Interblocka je dejal, da lahko pri organizaciji lige še naprej sodeluje.
"Vse to smo počeli za dosego enega samega cilja: "Več gledalcev in več finančnih sredstev za slovenski nogomet." Očitno je, da je v teh poletnih dneh samo nas skrbelo, kakšen bo nogometni jutri, še več, namesto, da bi nas podprli vsi, ki to potrebujejo bolje kot naš klub, so nekateri neargumentirano nasprotovali naši iniciativi in zato navajali različne neumestne razlage, da bi že prepričane prepričali. Nekateri klubi so se zavili v molk po sistemu, počakajmo kaj se bo zgodilo, kar je vneslo v polemiko veliko dvoma, neenotnosti, predvsem pa je bilo vse skupaj že na robu neokusnega metanja slabe luči na našo organizacijo in name osebno. Slovenski nogometni ligi sem preprosto želel pomagati, to kar pa se je zgodilo, je preprosto odraz današnje slovenske stvarnosti, ki zgodbe o uspehu preprosto ne želi ali ne more sprejeti. Moje stališče je preprosto in razumljivo, po naravi nisem agresiven in če me okolica ne želi razumeti, potem je bolje pravočasno prekiniti projekt, ki zaradi danih okoliščin žal nima pravih perspektiv."

Branko Florjanič
"Od vseh tistih, ki se jih dotika nova marketinška organizacija, sem pričakoval jasna stališča in to velja še vedno. Predvsem bi bilo dobro, da predsedniki klubov končno jasno izrazijo svoje mnenje, da bo javnost pravilno razumela, da to ni bil "Pečečnikov" osebni interes, ampak interes velike večine klubov, ki nastopajo v 1. SNL. Dobro bi bilo, da bi svoje stališče javno izrazili tudi v NZS, predsednik Združenja 1. SNL in pa predsednik SPINS-a, ter nam tako morda pomagali najti rešitev ali vsaj pot do nje. Na žalost obstajajo nekakšni nejasni argumenti in različne samosvoje interpretacije, ki ves projekt zavijajo v meglo. Ne glede na vse skupaj pa ostaja dejstvo, da je bil v preteklih dveh mesecih ustvarjen neprecenljiv ustvarjalni napredek, ki ga je naša družba dosegla z namenom izboljšati položaj nogometa v Sloveniji. Za konec bi rad poudaril, da sem na naše delo zelo ponosen, žal pa ugotavljam, da se v Sloveniji na področju nogometnega marketinga očitno ni potrebno držati nobenih pravil, ter se bojim, da bomo ponovno zamudili novo veliko priložnost slovenskega nogometa. V primeru, da bodo klubi na čelu z vodstvom Združenja 1.SNL ugotovili, da je bil naš organizacijski predlog kljub vsemu dober in ne kontaminiran, lahko še naprej sodelujemo pri organizaciji lige, vsekakor pa žal ne v vlogi, ki smo jo bili pripravljeni prevzeti nase do sedaj."
T.P.
Foto: Vid Ponikvar, Miha Vidrih/Sportal, www.alesfevzer.com
- Vsi članki iz kategorije
- Prejšnji članek: Koprčani zmagali še tretjič zapored
- Naslednji članek: Redkobesednost po odločitvi Pečečnika
- Najnovejše iz kategorije
- Prvoligaši od petka do ponedeljka
- Andrič ni več predsednik Gorice
- Janković naj igralec šestega kroga
- Jelič vnovič v Ljudskem vrtu
- Po šestem krogu kazen le za Celjane
- Celjani boljši od Zagrebčanov
- Olimpija s Tinexom Šenčurjem
- Sedmi krog brez treh igralcev
- Bigon: Nogometaši so igrali kot 'dečki'
- Semler: Povrnil sem izkazano zaupanje
- Rob: Manjša medijska eksponiranost ...
- V Domžalah boleča zaušnica za Interblock
- Vodilne Domžale osramotile Interblock
- Drava v končnici poplavila Koprčane
- Ajdovci nadigrali Velenjčane, Junuzović kralj strelcev








Komentarji
Komentarjev: 127
1. fan08.07.2008 21:52:11
(-4)

svaka čast Joc, sam ne vem zakaj ne poveš da je to propadlo zaradi pofukanega Maribora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. slo_pubec08.07.2008 21:59:52
(+2)

diplomat pac....vsa cast Joc! pfk Zahović k vid sam svojo institucijo u MB,hh pa prodajanje enih in istih for zmer...najvecji klub bla bla! Zaho zamisl se nad seboj! sram te je lahko,pofukl
3. james08.07.2008 22:03:53
(+3)

tako je. maribor misli da je neki več u slo fuzbalu:S:S lih taki kekci so k usi drugi razn interbloka. brez ambicije, brez načrtov usako leto isto. dobr da so taki k joc k vidte kaj jenaredu za interblok. čez 2-3 leta bo liga prvakov.
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
4. blek08.07.2008 22:09:51
(-8)

In SLO nogomet bo še nprej stopical na mestu (v najboljšem primeru). Razen Interbocka, seveda.
5. mg08.07.2008 22:11:27
(+29)

kak srte smešni, joc bi komot to speljal do konca, ampak ve da brez MB ne more lol, še večja legenda bi bila, če bi to speljal brez MB in dokazal da se MB moti, to pa je jasno pokazalo, da imajo MB prav in spet je MB pokazal da je velik klub naparam celi nogometni ligi.
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
6. ozi08.07.2008 22:17:58
(-5)

joc je pač karakter in se poserje na malomeščanske, večne "derbije". edino pravilno. joc gotovo ne bo na izgubi. bodo pa vsi ostali.
7. Sonja08.07.2008 22:24:32
Edino pravilno, Joc. Če je bilo vsaj 10% napisanega res zastavljeno, bi bilo to že 100% več kot do sedaj. Nekateri bodo žal vedno le destruktivci...
8. lombardo08.07.2008 22:28:10
(+4)

Butast Maribor in Zaho namesto, da bi gledali na to kaj bi s tem pridobil slovenski nogomet gledajo samo sebe!!
9. slo_pubec08.07.2008 22:32:19
glavno je da ma Zahović institucijo pa je to to...nevem a se je on ze kdaj vprasu,kako bo kej naredu u evropi ce je slovenska liga trenutno pod nivojem,nekateri klubi dobesedno zivotarijo za vsakdanje evrcke,pol pa pride ponudba Joca in jo brihtna buča brez da bi poklicu Joca pa reku,dej Joc mene pa to pa to zanima,a se dobiva na kufet nek...in bi bla stvar resena....in zdej pricakuje kok bo popularen MB,figo bo! Joc za predsednika:p
10. mg08.07.2008 22:32:32
(-3)

kaj zastopite da zahovič je sam ŠD in on nima nobene besede pri temn ampak predsednik in direktor kluba, on je samo svoje mnenje povedal, kak ste čudni vsi skupaj, saj joc še vedno lahko to ligo ustanovi-JE KAK PROBLEM ZATO? jaz ga nme vidim on ga vidi v tem, da ne bo sluzil preko MB. kot tretje počakajmo kaj bo rekla UEFA pa bodite potem tako glasni.
11. turbolenza08.07.2008 22:37:01
(+1)

Pa dejmo zbrat dnar in kupmo Zahotu že enkrat Šmarno goro, da tam nardi igrišče v klanc!
12. extrem08.07.2008 22:37:17
(+8)

Velika škoda za slovenski nogomet,še posebej pa za FK maribor!Poslušam Obreza iz EKIPE,kako leze v rit zahoviču in mu objavlja blesave komentarje na drugi strani v ekipi!Bo treba še en športni cajtng narediti,ker jaz ekipe ne kupim več!Sicer je pa itak zmeri Ljubljana kriva za vse Štajerske probleme,nekdo jim zmeri bolj pere možgane!JOC ti si CAR!Še žal jim bo!
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
13. Hudiček08.07.2008 22:43:42
(-5)

Zaho je delal zdrahe še kot aktiven nogometaš in iz svoje kože še vedno ne more. Maribora ne maram, ker bi tudi z Zagrebom sklenil pakt, samo da bi nasprotovali Ljubljani. Pa še nekaj ima Maribor "zavidanja" vredno: viole. Uau.
14. u208.07.2008 22:45:10
(+6)

Pri nas se očitno ne da zmenit ničesar! Ko pride nekdo, ki je pripravljen dejansko pomagat, se vsak bori le za svoj piskerček in meče polena pod noge! Pol se pa še sprašujemo, zakaj imajo drugje v tujini take stvari lahko tako urejene!!!
15. mg08.07.2008 22:45:40
(+2)

extrem. kdo pa pravida ne moree joc narediti te lige, komot in bi komot s tem joc zaprl uste MB, tak pa joc ve da brez MB ni nič talk da je joc takratko potegnil oz. rep med noge in se šel jokat. kok ste cudno zahovic nima pri tem milimetra nic zraven.
16. mg08.07.2008 22:47:58
(+10)

ka misliš da majo to v tujini tud osatli kluibi v vecjih ligah se nebi s tem strinjali! MB je pa jocu dokazal da s tem nebi MB nic vec zasluzil z reklamami, ker ze sedaj to zasluzi, ostali klubi bi pa res, zato je bilo jocu glavnoi, da je MB prvi ki podpiše- ni mu uspelo to se lahko zahvalite B. banu in D. Cotarju, zahovic pa tu tak nima besede ker je ŠD je pa samo mnenje povedal, ki bi ga lahko tudi igralci ali trener.
17. extrem08.07.2008 22:53:57
(-4)

Blesavi zaho je v mariboru bog in BATINA!Na žalost je tko!mg donat,dej jutr kupi ekipo pa si preber na drugi strani,ne v milimertrih ampak na tone dreka,ki ga zaho poserje po Ljubljani!Obrez mu pa rit obriše!Sramota!!!!!
18. mg08.07.2008 22:59:11
(+1)

extrem te boli, bogi revcek, pa kdo je rekel da ne morete kaj narediti, vas boli ker je MB velik proti vam malim klubom, bojte se sele olimpije ki pride drugo leto v 1. ligo. A ko je za repko zaho igral je pa bil bog i batina, no saj vrejtno še nev es da je igral, ker si se premlad.
19. mg08.07.2008 23:04:04
(+2)

če je joc tak heroj, naj potem celi ligi zrihta nove stadione, reflektorje in okrepitve ce hoče imeti močno ligo, kaj se spšloh na MB pozira, vrjetno ga hoče v javnosti očrnit in trenutno mu uspeva... sam najslajše se je smejta nakoncu. sedaj je joc kao moralni zmagovalec, ampak vojna še ni končana...
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
20. extrem08.07.2008 23:05:59
(-18)

A veš ,da bomo vašo repko zdele videl ,ko bo prijateljska s hrvaško v mariboru!Bo več kockastih navijačev kot pa posranih štajercev,po možnosti v vijolčastih dresih na reprezentančni tekmi!TO NI NIKJER NA SVETU!PIZDE ŠTAJERSKE!
21. ninđa08.07.2008 23:08:12
(-4)

ma ti nisi normalen..po tvojem mnenju bi bila liga močna pa ekipe dobre če bi meli dobre stadione...mariborčan zabit..poglej celje..kakšn stadion pa slaba ekipa (na žalost)
22. mg08.07.2008 23:17:20
(+3)

ninđa daj si se enkrat preberi moj post in ti si bedak ker ne znas brat... pa potem pametuj človek božji, nog se te usmili
23. lombardo08.07.2008 23:17:34
(-3)

mg ti se pa rajši nauči pisati vsaj malo bolj razločno!! Hvala!
24. u208.07.2008 23:18:19
(+7)

vi se kr kregejte, jest grem pa spat!
25. mg08.07.2008 23:20:46
lombardo se opravičujem, vem da tu pa tam kaj kiksnem ko hitro pišem ;)
26. lombardo08.07.2008 23:31:09
(+19)

Ajde dosti kreganja gremo spat.! Navsezadnje smo vsi doma v isti državi in bi morali skupaj držati!! Je pa res da Slovenci nismo nogometni narod (razen Maribora) če pogledate Hrvate na EP, na hrvaškem ima skoraj vsak hrvaško zastavo na avtu. Kaj takega se v Sloveniji ne bi zgodilo nikoli (razen seveda mogoče v Mariboru) drugje pa dam glavo stran da ne!! ps. da ne boste slučajno mislili da navijam za Maribor! Sam ko greš na tekmo kjer igra Maribor vidiš kaj je zvesta publika (pa čeprav včasih..
27. Zizou08.07.2008 23:36:14
(+14)

1.) Junij 2002 -po 4 letih reprezentančne nogometne pravljice sledi njen krut in nepričakovan zaključek. 2.) Julij 2008 - že v kali zatrt preporod slovenskega klubskega nogometa. Ali obstaja kakšna povezava, skupen akter obeh dogodkov? (Samo v premislek)
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
28. setlan08.07.2008 23:40:16
(-7)

Zaho omejeni, sram te bodi! Z belim kruhom se igraš. Zaho, nisi sposoben drugega kot vse uničiti! Zaho raus!
29. mg08.07.2008 23:45:26
(+8)

setlan dobro, da je še repko pomagal spraviti na evropsko in svetvno prevensto od takrat naprej pa ni nič vredn... To kar je zaho dosegel v karieri še dolgo nebo noben slovenec!!! Na portugalskem ga imajo za največjega zvezdnika pri nas v sloveniji se pa vidi fausija in je dreko mešec po vaše, sram je lahko tistega, kdor reče kaj čez njega, čeprav ni nihče popoln, je marsikateri igralec mald vzornik prav Z. Zahovič, pa tudi igrajo v vaših klubih. Morate pa vedeti, da tu odlača vodstvo ne pa špor
30. bigi09.07.2008 00:21:56
(+16)

Jaoooo, ko berem tukaj nekatere članke mi kr slabo postane. Ne samo da mešate hruške in jabolke, tudi pojma o nekih splošnih stvareh nimate. da razčistimo, sem iz Maribora in že 25 let navijam za Maribor... Da začnem povrsti slovenski nogomet ni propadl danes, ni propadel lani ampak je propadel ko sta iz prve lige bli izklučeni Olimpija in Mura, z tem je prva liga izgubila cca. 40-50% gledalcev. Za ta propad ni kriv Zaho, Katanec, Jc ampak najbolj Jurij in Suban polek vseh drugih ...
31. bigi09.07.2008 00:24:50
(+13)

da nadaljujem... Joc je pač želel nekaj z inteblockom ampak je ugotovil kot dober manager da mu manjka osnova...gledalci, seveda je poskušal za raznimi akcijami, kupovanjem preko ŠS... Ker pa ni veliko pomagalo se je odločo pač da bo lahko kaj zaslužo more dobit Olimpijo na svojo stran, seveda so se GD (spomnimo se pred 2-3 meseci) množično uprli in nebi nikoli priznali Interblock Olimpije kot svoje, zoto je pač šel stopničko dalje ....
32. bigi09.07.2008 00:27:53
(+14)

nadaljujem... seveda je trenutno edini klub ki kaj pomeni v slo 1. ligi Maribor in ga je želel pridobiti na svojo stran, ker pa Maribora ne vodijo več kvazi poslovneži kot v preteklosti so seveda sprevidli, da bi tako dejansko Maribpor posredno financiral celo 1. ligo, pri tem pa nebi bil nič na bolšem, še na slabšem, edini ki bi bli na bolšem bi bili manjši klubi ki bi s tem ogromno pridobili seveda na račun Maribora in kasneje tudi Olimpije .....
33. bigi09.07.2008 00:32:51
(+10)

.... in ker mu seveda to ni uspelo se je javno razjokal (de-ja-vu) češ kaki smo v Mariboru da ne podpiramo tega napredka, če pa je dosti dobrega v tem. Vprašajte se zakaj je tudi odstopil od projekta ker pač Maribor ni želel sodelovati, če je res mel čiste namene, če je res tolko truda vložil v to, tolko denarja in časa, nevem, jaz po tem takem nebi ravno tak hitro odnehal! Nevem pa če se samo meni in nam v mariboru zdi tudi sporno to, da bi lastnik enega prvoligaša bil glavni sponzor lige?!!
34. ARKA09.07.2008 00:42:18
(+1)

Zahovič je navaden drekač. Ustrašil se je, da bi Jocu res uspel fantastični podvig in bi Jocova zvezda še bolj zažarela na Slovenskem nebu, a Zahovičeva še hitreje bledela in tonila v črno luknjo.
35. mg09.07.2008 00:56:07
(+8)

bigi pa to je to, samo kaj ko so nekateri vrjetno podplačani ali pa zavisni in pišejo take, vrjetno se samo oglašajo navijači oz. simptazerji domžal in factorja!!
36. ribic09.07.2008 01:34:20
(-3)

Zahovic in kompanija, res mate kratke bingljne.. Stajercem je nmal nerodn zarad podobnih.. Zalost..
37. šestnajst09.07.2008 01:54:07
(-3)

zame osebno,kot sem že nekajkrat napisal,je JOC totalni car,ki nekaj celo poskuša nardit iz tega našga zaostalega nogometa,vendar kot pravi slovenci,nevoščljivi in celo škodoželjni drugemu uspeha raje kritiziramo in zajebavamo!!!ne vem zakaj samo en klub,izmed 10 ne vidi dobraga razloga, pa če je ostalih 9 videlo da bi se dalo nardit nekaj na bolje!!!pač MB se boji da bo izgubil status svetega kluba v sloveniji!!!drugače pa je men zahovič nogometna legenda!!sam JOC je še dosti večja osebnost!!!
38. JanezK09.07.2008 07:11:05
(+10)

Škoda, da Mariborčani razumejo nogomet v stilu Ludvika XIV - "NOGOMET TO SEM JAZ !" Tako so zatrli želje 90% slovenskih klubov, ki igrajo I. ligi.
39. bborst09.07.2008 08:37:21
(+3)

Joc bod pameten pa nehaj gont dnar za slovenski fuzbal, nikol ga ne boš dobil nazaj. Pa še polena ti mečejo pod noge od fovšije.
40. hsimon09.07.2008 09:23:48
(+9)

Kar pravilno, da se gospod Pečečnik umika. Mislim da bi lahko sam razumel, da je zelo sporno če je nekdo lastnik kluba in obenem generalni pokrovitelj lige. Zdaj bo verjetno želel postali generalni pokrovitelj sodniške organizacije,...
41. kar_nekdo09.07.2008 09:28:39
(+4)

No, hsimon, prvi pravi normalen komentar. Ne razumem, kako ostalim to ni jasno. Pa lep dan.
42. kuntakinte09.07.2008 09:35:10
(+10)

kak se nobenemu ne zdi sporno da je lastnik kluba generalni sponzor cele lige?!?
43. mg09.07.2008 10:06:18
(+8)

normalno, da je sporno, po drugi strani je pa pokzal kako pošten je- kao- ker je MB proti sam dobro ve da ne bo moral ožemat MB-denar je raje odstopil, kajti drugače bi komot to speljal, sedaj pa hoče samo MB očrnit pred slo javnostjo. joc še enkrat več si pokazal, da je MB velik klub, factor pa zelo mali, glede na načine ki hoče delat....
44. dravaboy09.07.2008 11:11:38
(+10)

malo še počakajte kaj bo Zahovič naredil z Mariborom kot je to Jagodnik,pol pa bomo vidli kdo ga bo hvalil.Sicer pa vsi klubi bili za,samo MB je bil proti.Samo en je kmet,samo en je drek,samo en je vaš,gremo Zahovič.
45. rockpir09.07.2008 11:14:04
(+7)

naj naredi svojo ligo brez maribora saj je reko ce nebo MB zato si bo pac ostalih devet klubov razdelilo zakaj pa si je zdaj premislo? brez MB in drugo leto OL. ni dnara
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
46. igra09.07.2008 11:14:16
(-5)

In ponovno so se slovenceljni pokazali kot navadne riti. Jaz na Pečečnikovem mestu: ukrepanje popolnoma enako! Pametneje je porabiti svoj denar za svoje otroke, kot za zavistne slovenceljne.
47. rockpir09.07.2008 11:19:50
(+7)

. Predvsem bi bilo dobro, da predsedniki klubov končno jasno izrazijo svoje mnenje, da bo javnost pravilno razumela, da to ni bil "Pečečnikov" osebni interes, ampak interes velike večine klubov, ki nastopajo v 1. SNL. Dobro bi bilo, da bi svoje stališče javno izrazili tudi v NZS, predsednik Združenja 1. SN L in pa predsednik SPINS-a, ter nam tako morda pomagali najti rešitev ali vsaj pot do nje. torej le niso bli vsi za to
48. GangBang09.07.2008 11:20:24
(+10)

Ni mi jasno kaj se zdaj tolko omenja Maribor! Če je bilo 9 klubov ZA bi si pač denar razdelili na 9 delov. Če bil tak super predlog pač Maribor nebi dobil od tega jocovega predloga nič denarja!
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
49. lizzard09.07.2008 11:42:42
(-7)

Dragi Zahovič. Pa daj ti to naredi, kar je hotel Pečečnik. Saj imaš denarja, da kupiš Katanca, njegovo družino in Šmarno goro. Točno! Za svojo rit si poskrbel, da bi pa še kdo drug, vključno s klubi in drugimi igralci imel kaj od njega ti pa ni mar. Največji egoist na svetu!!! pameten, da mu kar škodi! IQ mu gre v minus!! Poglej si stanje slovenskega nogometa, pa ti bo vse jasno. Konec koncev pa tudi, če bi Pečečnik zaslužil ni to nič takšnega, saj edini vlaga. Ti pa vlagaš samo vase!Fuj te bodi
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
50. lizzard09.07.2008 11:48:51
(-11)

Pa še nekaj. Ravno zaradi tega, ker je Maribor najbolj nogometno mesto, bi morali z obema rokama pristopiti k stvari. Mislim, da znajo brati pogodbe in računati, da bi se v primeru monopola zaščitili. Oz. mislil sem da znajo brati in čitati pa sem se zmotil, ker Zahovič še govorit ne zna dobro, kaj da bi kaj prebral, napisal in zračunal. Zračunat zna samo svoje evre na računu, ki mu jih NK Maribor veselo nakazuje in sam sebi koplje grob!
51. mg09.07.2008 11:53:19
(+9)

lizzard maribor je preračunal in prišel do dejstva da ne bo nič zaslužil, ampak celo iz svojega dobička delil ostalim klubom, pa kje to vidiš, MB ma na eni tekmi toliko gledalcev ko vse ekipe v istem krogu skup normalno, da potem takem MB največ zasluzi od tekme in kje je sedaj logika, da tisti višek ki ga bi MB zasluzil dajal ostalim klubom, naj si vsak klub sam izbori boljše pogoje, ne pa na račun drugih in to se gre za joca, da bo on prisel na prepoznavnosti svojega kluba, da se približa MB i
52. mg09.07.2008 11:56:40
(+4)

in OL, on dobro ve da MB je magnet za navijače ki pri osatlih klubih tega ni žalostno ampak resično, sedaj pa hoče joc narediti derbi z factorjem s tem, da očrni MB v medijih in s tem še ostalim klubom pobudo proti MB, nihče ni rekel, da joc ne sme lige narediti, pač Mb je rekel NE in lahko imajo brez njih ligo, 'pač si bi 8 klubov delilo factor pač malo več-logika- kak ste eni čudni... Pa še 100-ič kaj ma tu veze Zahovič, popolnoma nič, za to se bo odločal predsednik in direktor kluba, ki sta ž
53. mg09.07.2008 11:59:57
(+7)

ki sta žće prej dala izjavo, potem je komaj zahovič komentiral te stvari, ko so se skup vsedli. Pa dajte razumet, kje je tu logika predsednik kluba prav tako predsednik njegova podjetja lastnik lige- za mene to ni pošteno, pač postaneš sumničev, vrjamem, da pa če bi čisto eni tretji to predlagal bi bil MB zato, mapak spet da bi več se zasluzilo, ne pa to kar je joc, dal že sedaj MB presega da dobiček in normalno, da MB ne bo šel v izgubo zato da pomaga osatlim klubom. Za ostale klube je pa to si
54. mg09.07.2008 12:02:05
(+8)

za ostale klube je pa to sigurno zaslužek in ne vem zakaj se niso sami zmenli med seboj, pač brez MB, poanta je lahko le v tem, da jim bi MB velik več prenesel npr. MB sedaj zasluzi od reklam cca. 500.000€ ostali klubi pa po 100.000€ in sedaj bi moral MB toliko več dat stran, da imajo vsi enako, pa kaj ste normalni....
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
55. lizzard09.07.2008 12:09:02
(-10)

mg-zresni se malo. Koliko pa misliš. da Maribor zasluži?? Drobiž! Je pa res, da ostali klubi pa še toliko ne. Sej nima smisla komentirat, ampak boš povedal ob koncu sezone, koliko je Maribor zaslužil in koliko je imel stroškov! Stadion v MB je bil zastonj ne, igralci so zastonj ne, Zahovič je zastonj ne, zapufani boste do grla in kaj bo potem?? Nič MB bo izstopil iz lige. Zaho pa bo imel polno rit! Sej še konkretne ekipe ne morejo sestavit in na rezultate boste imel 2000 gledalcev po tekmi? Ha!
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
56. Negdo09.07.2008 12:16:08
(-7)

Zgleda, da maribor, res tako egoističen klub.Tale načrt je bil zelo dobro načrtovan, mel bi korist za vse, mogoče ne zdaj za maribor ampak čez nekaj let bi se mariboru obrestovalo.Ampak ne za maribor in ta Zahovič, brezveznik prve klase, k bi mu kupil njegovo mamo, triglov, pa še šmarno goro za nagrado zanj. Le zakaj je zavrnil ta predlog.Zato ker je plod Joca, njegove vizije v nogometu.Pa neki mislte kok ma maribor oh in sploh navijačev, res jih ima.Mislte da interblock ne bo mel navijačev
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
57. Negdo09.07.2008 12:19:18
(-6)

Seveda bo mel, že v letoošnji sezoni je bilo akr nekaj mogoče res ne toliko kakor mairbor ampak boste vidli da vsako leto bo več.In uspehi prinašajo gledalce.Ne pa ta kreten od Zahvoča.Joc lepo bo zdaj vlagu v klub ša naprej, odnovil štadijo, zgradil maldisko akademijo, in čez let k o se bo stvar utekla bo maribor oz. Zlatko samo lizal čevlje Jocu. Pa bomo vidl pol kdo bo mel kej navijačev ko bo maribor veljav za nižjerazredni kllub proti inteblocku.
58. mg09.07.2008 12:25:28
(+7)

Negdo pozabljaš olimpijo, ko pride olimpija v 1. ligo bo še sam drobiž glewdalcev pri factorju, pa bo lahko imel proracun preko 10.000.000 € kaj ti hasne denar... Do zdej je jocu uspelo ocrnit MB-BRAVO in joc se pocuti uzaljenega, ker bi hotelk nekja za slo nogomet naredit, pa kdo mu brani jebemo mast, kaj more od drugih bit odvisn. Jocu vsaka čast, ampak se je izkazal da je jokica ista kot katanec!
59. skipper09.07.2008 12:34:02
(-2)

Joc, če bereš te neumnosti se ne sekiraj. Prodaj formulo hrvatom,da vidijo ŠTAJERCI kaj so skuhali.
60. mg09.07.2008 12:38:53
(+8)

POGLEJTE: Nihče ne more nikogar prislit v neko stvar v tem primeru joc ne more prislit MB v to, če se oni ne strinjajo, zato tud naj joc ne zliva gnojnice po MB. To je prav tako ti prideš v mojo firmo delat jaz pa ti dam ultimat daj od zaslužka 60% meni in ga bom delil ostali delvcem , ki zasluzijo majn, da boste vsi na enakem.. a bi se strinjal tem? mislim da ne! verjetno sedaj razumeš zakaj je MB proti in nihče ne more nekogfa prislit v neko stvar po drugem koncu pa omadeževat MB- to je sramot
61. lordSnoop09.07.2008 12:44:27
(+12)

ne moreš verjet kak ste eni naivni. zaj je hudobni maribor zajebal dobrotnika joca, ki je htel vsem delit denar zaj pa ga ne more ker 15 miljonov ne zna delit z 9, hudobni maribor pa noče sodelovat da bi lahko delil z 10. razmislite malo, če bi bla res taka ponudba bi lahko vklučo ostale klubo pa bi maribor ostal brez denarja in ne bi blo problema. samo njemu je jasno to kar vam ni. prva liga brez olimpije ,mure in maribora je sama sebi namen in njegov interblok tega ne more spremenit.
62. Negdo09.07.2008 12:45:00
(-3)

Mg, olipija je stvar preteklosti.Žal.Čepov sem bil oz. sm še njen fan ampak mormo priznat.Kaj pa bojo "starčki" naredil.Upač sem na združitev kar ib blo najbolj oprimlano v obeh primerih, ampak očitno do nje nebo prišlo.150 000 € kokr baje ma proračun, bo bol težko shajala tudi vslovenskem nogometu.Kaj pa šele da bi kej uspela.Res je, neka tradicija je ja.In veliko privržencev ma samo moramo si prizant da takle klub kakor je Olipija je brez prihodnosti.Oz, ma prihodnos če se od kje pojavi
63. Negdo09.07.2008 12:45:11
(-1)

Joc številka 2
64. lordSnoop09.07.2008 12:45:35
(+5)

joc sprejmi raje našo ponudbo Maribor:Interblock 3:0 pred 5000 gledalci, boš vsaj enkrat vido kak more na stadionu zgledat ko se fuzbal špila:D
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
65. skipper09.07.2008 12:45:48
(-8)

MG. Škoda tvojega truda in časa za komentiranje. Pojdi delat kaj pametnejšega ker očitno ne razumeš nič. Si me pa vsaj nasmejal.
66. bigi09.07.2008 13:48:21
(+8)

Jaz še kuj ne razumem ljudi tu gori??? Naj mi nekdo razloži ampak jočete ker je Maribor reko da se ne gre zraven. To je tak kot v vrtcu ko bi se 9 otrok rado igralo en pa se noče in zdaj se tistih 9 joče ker se tisti en noče irat z njimi? Kaj te ma Maribor zdaj tu zraven če je Joc odstopo, pač, mi smo rekli mi se tega ne gremo idite se sami, vi pa kot otroci, ja sami se pa ne gremo?!?!?!?! Zakaj te rabite Maribor me zanima, aja nekoga rabite da vas za roko vodi, al kaj???
67. patriot09.07.2008 13:49:24
(+7)

Poglejte, sem navijač maribora in jocovo delo spoštujem. Vlaga v šport, vlaga v slo ligo, ta projekt ki ga je njegovo podjetje sestavilo je odličen, toda kaj vas res ne moti, da bi bil lasnik kluba v slo ligi, tudi lastnik oz. upravljalec slo lige???????? Če bi joc bil samo lastnik kluba in NE podjetja, bi se s tem projektom strinjal, če bi bil joc samo lastnik podjetja in NE kluba, bi se tudi strinjal, ampak dajte no bodite realni, ne more lasnik kluba biti lastnik lige!
68. Rock09.07.2008 13:50:51
(+8)

Zanimivo, da se je ponudba tako zelo hitro umaknila. Je pa dejstvo da Joc Pečečnik zna zelo dobro manipulirati medije. Super, več publicitete zanj in Interblock, pameten menedžer ve, kako se stvarem streže! Nekateri pač izpadejo črni rački ker nimajo črednega nagona..
69. patriot09.07.2008 13:56:37
(+8)

bigi vam je zaj lepo razložil situacijo...tako da prosim, ne pizdite se več ne zahoviča (ker je tu najmanj kriv), ne pizdite se na maribor (ker samo podpira svoja stališča), ampak se pizdite na joca, ker ni dovolj odločen. Če si je res tako močno želel izpeljati ta projekt, ga nesodelovanje maribora ne bi smelo ovirati...on pa je vedel, da se maribor ne bo strinjal s tem in je sedaj vso krivdo zvalil na maribor...oz. on osebno je ni, vi naivneži se jo!!!!!! against modern football
70. dravaboy09.07.2008 14:08:28
Bigi a si že slišal za rek: ko je glava nora,celo telo trpi?
71. mg09.07.2008 14:46:17
(+6)

skipper potem pa tui razloži točno kar hoče joc narediti oz. je hotel!!!! Nihče od vas ni povedal bistvega, razen tega da vsi pljuvate po Mb!!! Hmm zavist faušija kako unicit MB....
72. Negdo09.07.2008 15:26:45
(-4)

Kdo je tle fouš? tist k pluva čez Joca ter inteblock zato ker mu pravte "umeten klub", da ima samo dnar ne navijačev, da lah nevem kaj pokup, navijačev ne.Pa se neki bunte da bo vse najbolše pokupu.To bi se js vprašu kdo je tle fouš.Fouš ste nam mariborčani dnarja ki ga Joc vlaga v Interblock.
73. maremw09.07.2008 18:44:01
(+3)

mislim da je zavrl glava mafije in ga je on pripravil do tega da odstopi od pogodbe
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
74. Klemen300009.07.2008 19:27:54
(-5)

Slovenska liga potrebuje bogate sponzorje, Zahoviču gre pa vse v nos, ker razmišlja samo o svojih interesih. Kaj bo on govoril?!?! Kot da je nek vseved...odkar je pri Mariboru, tudi ni naredil ne vem kaj. Joc bi vsaj malce premaknil naprej nogomet iz tega našega nogometnega "podna".
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
75. DaKoke09.07.2008 19:53:25
(-6)

Drugač navijam za Maribor ampak s to potezo vodstva se pa nikakor ne morem strinjat. Ljudski vrt bi dobu velik LCD zaslon pa še polno ugodnosti pa so use usral.
76. patriot09.07.2008 20:09:00
(+2)

Klemen3000 pa kaj ti si debil al kaj!!!! Zahovič nima nič s tem!!!!! Pa še ena stvar je, ki je vi pametnjakoviči najbrž ne veste in to je ta, da maribor ni zavrnil te pogodbe, oz. je ŠE NI podpisal!!!! Joc pa je tudi kreten razvajeni, če se takoj začne smizdrit prek medijev, samo za to, ker vodstvo maribora ni takoj priteklo s papirjem pa kulico !!!!!! Gamad razvajena, kaj te misli da je!!!! Vi vsi ki pa tukaj pišete bedarije, pa ne medijem vse takoj verjet, ker ispadete samo še bolj zabiti.
77. patriot09.07.2008 20:11:42
(+2)

Joc je pač razvajena oseba, ki se obnaša kot mali froc ki ne dobi takoj lizike. Ker se maribor pač ni takoj strinjal s tem projektom, se joc smili samemo sebi in manipulira z mediji, ter tako meče slabo luč na maribor .....ŽE VIDENO!!!
78. patriot09.07.2008 20:14:12
(+2)

pa še nekaj...če je res tolko ugodnosti, posebnosti in novosti ki bi jih to podjetje naj uvedlo, zakaj ni maribor tega sprejel....pomislite malo.... recimo da delate v službi, šef vas sovraži, en dan vas pokliče v pisarno in vam da 10 000€ na roko.....NORMALNO DA TUKAJ NEKAJ NE ŠTIMA!!!! Vsaka zgodba ima še ozadje....in tu zgleda da mi smrtniki nevemo kaj se dogaja v ozadju.............
79. Rock09.07.2008 20:24:25
(+4)

DaKoKe kaj tebi se je malo zmešalo? In potem ljudje, ki tu komentirajo, nimajo pojma o čem se tu sploh govori! Maribor bo dobil velik LCD zaslon? A, kje pa to piše? Ne maribor, ne noben drug nebo dobil nikakršnega zaslona..Last lige bi bili "nekakšni LCD transparenti", ki bi pač zamenjali stare table ob strani igrišča, le ti pa nebi bili 100% časa na enem stadionu, tako da praktično nebi bili ravno njihovi, ampak last podjetja ProNoLi ;) Najprej je treba razmisliti, preden bedarije padajo!
80. violaa09.07.2008 21:25:06
(-1)

JOC KAJ TE MISLIŠ DA INTERBLOK VALDA DA BI RADI PRIVABLI NAVIJAČE ČE JIH MATE 29!SEM ŠTEU!!! EN KLUB ENA ČAST !!! VIOLE MARIBOR
81. DaKoke09.07.2008 22:26:50
(-2)

Dej šiptar bodi tiho če neveš zkwa se gre sem prebrou lepo use pa tle na siolu sploh ne piše. ja valda da se mi meša če sm ceu cajt na koki.
82. piledriver09.07.2008 23:24:29
(-2)

Zahoviču gre v nos da je Pečečnik bogatejši od njega...Hvala za nogometno pravljico Zahovič, sam zdaj je pa čas, da greš v LIDL sadje prodajat...boljše za NK Maribor...
83. mg10.07.2008 00:14:15
(+2)

če je joc taka tata mata, pa naj bo alatnik večih klkubo če hoče boljšo ligo... Gospod pečečnik hoče, da se veliko o njem govori saj s tem dobiva na prepoznavnosti po drugi strani pa črni MB, kar ni pošpteno od njega. Če je tak velik in poštenb človek naj pošteno pove ne pa diplomatsko se naredit kao on boga ovčka MB pa vsega kriv pa cel hjudič, joc ma izgovor to ligo lahko 10000% ustvari, pač brez MB, sedaj pa naj pojasni zakaj brez MB nebi mogla liga bit, čeprav je izjavil,da če MB ne pristan
84. violaa10.07.2008 00:16:37
(+2)

vas samo faušija daje da je zaho na strani NAJTROFEJNEŠEGA NAJBOGATEJŠEGA KLUBA V SLOVENIJI KI JE NA KRILIH NAJBOLŠIH NAVIJAČEV KAR 7X DRŽAVNI IN 5X POKALNI PRVAK!!!JOC SE NAJ SPAKIRA OD KOT JE PRISO!zaj se nekdo ni strinjo zaj pa v jok pa na drevo jooo kaj to je direktor nk interblocka?se viji da ste pičke !!MOGOČE JE JOC RES BOGATEJŠI OD ZAHOTA SAMO ZAHO SI JE DENAR ZASLUŽO ON PA JE ZIHER KAJ ŠMUGLO NA ČRNEM TRGU!!ŽABARI LAPE LAPE LAPE KER VAS NA NOBENI TEKMI NI ZATO ŠE ZAJ NERABITE LAPAT!MBF
85. mg10.07.2008 00:17:23
(+3)

pristane da pač breez njega in da se bo delilo z ostalimi klubi. Tu v ozadju nekaj smrdi, vsi pa dobro vemo da NZS oz. R. Zavrl sovraži MB do amena in da je še on izjavil, da to enbi bilo regularno.... Torej vsi zagovorniki joca.... Kot drugo, vsak se naj za sebe briga, kajti da si zavistn na to kar ima factor, koreš bit pa res podn od podna, lahk imajo kaj čejo, če nimajo navijačev, tekma superpokala je lep pokazatelj, da naj se zasebe briga, kajti še bo veliko vode priteklo preden bo imel vsa
86. mg10.07.2008 00:18:31
(+5)

imelk vsaj 5% navijačev kot MB, na nacionalki prenos prazne tribu8ne, so pa roko na srce domžale bile boljše, ampak 11-m loterija ampak vazn da je joc srečn!
87. violaa10.07.2008 00:21:03
(+5)

ja njemu je glauno da zmagajo pa ni važno ce podkupi sodnike samo da zmagajo pol pa on misli da so svetovni prvaki!! EN KLUB,ENA ČAST!
88. K10.07.2008 08:35:50
(+5)

lep pozdrav...res da sem iz Maribora ampak moje videnje je tako...ne more človek, ki ima v lasti klub - v tem primeru NK Interblock "SPONZORIRAT" še celotno prvo slovensko ligo in pri tem pomagat ostalim 9 klubom....tu nekaj ne štima in ne bi blo pošteno do "lastnega" kluba... lažje je zastopit, da pride neki bogati šejk v Slovenijo pa reče:" evo dečki, tu mate tolko pa tolko evrov za dvig slovenskega nogometa, razdelite si ga med samo, do mene pa nima noben klub obveznosti"...
89. K10.07.2008 08:38:38
(+9)

samo res, zakaj pa brez Maribora to ni izvedljivo? ja Joc že ve, da bi dejansko lahko samo oni sami in Maribor to ponujeno doto vrnili.... od enega rudarja, roko na srce ne moreš pričakovat, da bo svoje "delnice" lahko odplačal...
Komentar je označen kot neprimeren, žaljiv ali sporen. Prikaži
90. igra10.07.2008 13:34:48
(-6)

Vsi vijoličasti in ostali, ki ne razumete poante: dajem vam nasvet: spraznite svoje prihranke in jih dajte Zahoviću. On že ve, kako se tem stvarem streže: meni 5, tebi 1. Pa še tega 1 bom vzel nazaj, ker nisi poslušal. kam pa plove MB in naš nogomet? ja, kaj te pa to briga. vijolar, a ne? Joc je pa naredil edino pametno potezo: umaknil se je in dokazal, da ste vijoličasto zaripli v obraz. Na tem svetu je poleg MB še kakšno mesto, a ne?
91. janez5410.07.2008 14:42:59
(-4)

to nagajanje s strani maribora je samo nadaljevanje spora zahovič katanec,maribor misli ,da je s prihodom zahoviča zlezel na zeleno vejo,hud bo padec iz nje,bravo joc ,ne daj se zajebavat,če nočejo denarja naj životarijo kot doslej,samo ,da potem ne bodo jokali,štajerce vse moti kar je dobrega iz lj.,če bi joc bil štajerec bi ga t veseljem podprli slo fovšija
92. bejli10.07.2008 15:10:29
(-3)

@viola: S čim si je pa Lahovič pošteno prislužil denar? Z brcanjem žoge? Ob taki "kvaliteti" kot jo je sposoben prikazati? Lepo prosim... Njegovo kvaliteto je pokazal že v slovenski reprezentanci, manire pa prav tako...
93. patriot10.07.2008 15:15:11
(+3)

Evo, hitro v trafike po današnjo ekipo. Kdor je ne prebere, naj ne piše več sem....folk, lepo ste nasedli jocu in njegovemu "prijaznemu" projektu, TU MATE ZAJ SE PA JEBITE!!! Pa sam še naj proba nekdo sem nekaj pisat o nekem zahoviču ki mu kao gre v nos to da ma joc več denarja od njega....bedarije. Preberite današnjo ekipo, da bote vidli kakšno je stanje ;)
94. patriot10.07.2008 15:19:30
(+1)

alo igra, vidim da si malo moten. Včeraj je vodstvo maribora lepo razložilo (še največji kreteni bi to mogli razumet) zakaj je maribor zavrnil joca. Maribor sedaj več zasluži, kot bi pa pol, ko bi ta projekt deloval!!! Povejte mi keri kreten bi se strinjala z nečim, kar bi bilo slabše za njega samega!!!! AJDE DAJ VAS ČUJEM!!!!! Delate v podjetju ker zaslužite 2000€, pride en drugi do vas in vam ponudi službo z plačo 1500€....in ker je vi LOGIČNO ne sprejmete, je tista oseba (joc) cela razjokana!
95. patriot10.07.2008 15:32:08
pa prosim da nekdo odgovori na moj zadnji komentar...da vsaj pridemo v kakšno debato.
96. mariborčan10.07.2008 16:40:31
(+5)

Maribor-u za to potezo lahko samo ČESTITAM! Interblock je tako ali tako že "umeten" klub. (tj.) Kupuje navijače, podkupuje sodnike... Zdaj pa bi Jocko rad kupil kar celo ligo... Sram ga je lahko!!! Vedno Maribor
97. dravaboy10.07.2008 20:12:27
(+1)

Kaj je tebi bolj logično? Da zaradi 9 klubov trpi(čeprav nebi) 1 klub ali zaradi 1 kluba trpi 9 klubov? No kje je zaj tvoja kretenska logika?
98. mariborčan10.07.2008 21:32:54
(+2)

Logika je v tem, glej če bi Joc to naredil, kdo misliš, bi bil prvak? Kdo le, UMETNI klub. Razumeš? Že tako ali tako so sodiniki naperjeni proti nam... Kaj šele ZAVRL in NZS. Žal. Če bi bile druge razmere, mogoče ;) Vedno MARIBOR
99. mg10.07.2008 21:49:55
(+2)

janez54 sedaj pa vidim da nisi normalen. G. JOŽE PEČEČENIK je ŠTAJERC!!!!!! Če še tega ne veste in ni nihče proti njem, ampak svaka čast kaj dewla, ampak zastopite MB že sedaj več zaluži, zakaj bi šel korak nazaj, da bi pomagal ostalim klubom, pa dajte no, naj se vsak klub za sebe bori, ali pa pogoje primerne MB bi pač največ odnesel in tako naprej do zadnjega kluba ki bi majn dobil, ne moreš pa ti enem trgat pa drugim majšim delit,m pa ja pizda nismo rdeči križ.....
100. violaa10.07.2008 22:06:26
(+3)

IGRA!!!NEE NA SVETU JE ZA NAJZVESTEJŠE NAVIJAČE SAMO MARIBOR!!! EN KLUB ENA ČAST!JA JOC JE PEDER ZIHER VČERAJ SEM GA VIO PA JE REKO DA JE TOPL!PA DELNICE NK MARIBORA GA ZANIMAJO!!!!!ŽABARČKI MIR VAS REŠI!!!KER JOC VAS NEBO! VIOLE MARIBOR
101. violaa10.07.2008 22:10:57
(+3)

ja toti gnar ki ga maribor nebi dobo bi pol dobil interblok al pa bi se razdelil med ostalih 9 klubov!!KAJ PRI PM. NERAZUMETE DA BI BIU MARIBOR NA SLABŠEM?CJEE DEGENI!UBI JOCA !VEDNO MARIBOR!
102. mariborčan10.07.2008 22:18:49
(+2)

violaa Čestitam!!! Vedno MARIBOR!
103. Iß10.07.2008 22:48:30
(-1)

viola kua se ti oglašaš.. skos si neki pametn aj šuti!
104. Negdo10.07.2008 22:53:14
(+1)

Am viola al si ti malo fuknjen al kaj.Ni treba vsakega posameznika žalt da je peder.Ker ni, če bi bil pol nebi mel žene.Očitno.Pa očitno teb fotr ni podpiral tvoje "homo" usmerjenost t ipa zdej tukaj z nami to frustracijo spravlaš.Pa vedi da Joc ma več dnarja kakor ti in tvoja familija skup, če bi ga zanimal maribor bi ga kupu.Sam tok.Nprej se pa kregajte med sabo.
105. štajerc11.07.2008 08:47:47
(+1)

saj je že čas da gre toti pečečnik.saj nič drugega ne zna,ko da sodnike pa svoje somišljenike kupuje.Lahko kupi sodnika,samo našega MARIBORA pa nebo nikoli dobil.EN KLUB-ENA ČAST
106. dravaboy11.07.2008 10:33:45
(+4)

Daj štajerc,ne delaj sramote celi Štajerski,če že,jo delajo samo vašemu mariboru.
107. štajerc11.07.2008 12:10:53
DRAVABOY,TI SI ŠTAJERC?TE PA IDI K PEČEČNIKI,PA GA ČOHAJ ČE TI JE TAK PRI SRCU.PO NICKU SKLEPAM,DA NAVIJAŠ ZA DRAVO.TAK DA LETOS JE TAK DRAVA MELA SREČO DA JE OSTALA V PRVI LIGI,DRUGO LETO PA TAK ŠPILATE V DRUGI LIGI.MOJ MARIBOR JE VEDNO BIL IN BO,MOJ MARIBOR BO SPET PRVAK
108. dravaboy11.07.2008 12:22:30
(+5)

Če se slučajno Olipmiji letos ne uspe uvrstiti v 1.ligo,potem boste drugo leto spet imeli fajn vaše derbije v 2.ligi.Doma se iz Štajerske ne iz Maribora,tako da,raje čoham Pečečnika kot Zahoviča al Bana al koga pač že mate.Pa ne se letos jokat,ko bodo sodniki sodili proti vam,ker ste se samo zaj..ko niste sprejeli te ponudbe Pečečnika.Pa raje sem 100 krat za OLIMPIJO ko vaš maribor.
109. violaa11.07.2008 23:51:06
kaj je kajm ma ženo??kaj si fukjen?če ma lasuljo drugace je ziher kaki hard peder !!joc bo kupo maribor?joc bo kupo maribor?KAJ SI BOS SAM ROKO ZLOMO???VI ŽABARČKI NEKAJ NA NAS DA VAS ŽALIMO JA PRI PIZDIMATERNI KAJ VI NAS NENA? PA DAJ SI PREBERITE KOMENTARJE AL STE NEPISMENI!!??IB OSEBNO ZA TEBE:TAK TE BOM VSEKO DA TI NOBENA KAPA NEBO PASALA!!ps mogoče ti bo pol joc dau za plastično operacijo ČE ŽE MA TOLKO GNARA!!!
110. violaa12.07.2008 00:04:12
JOC CE TI GRE V NOS DA MA MARIBOR VEČ(DOSTI VEČ) KORISTI OD NAVIJAČEV KOT TI POL PA JA VUUUUN PIHNI!CCCC SE NIČ NENA ZNAJDES!SMRT ŽABARIJI!!!KO PA SI NA TEKMI PROTI INTERBLOCKU PA GLEDAS TRIBUNE PA NE DA BI SE VIOLE DRLI MALO VAS JE PIČKICE!SMO PRISILJENI smo DA SE DEREMO NI VAS PIČKICE NI VAS!! TU BI PA KURBE NAKAJ LAJALI?? en klub ena čast!!!VEDNO ,VEDNO AMPAK RES VEDNO MARIBOR!! TREBA BO ODSTRANIT TOTI PLEVEL ŽABARSKI JA ZADN CAJT!BRB REM PO HITLERA KER TAM STE TAK SAMO ŽIDI TAK DA......
111. violaa12.07.2008 00:32:33
žabarčki mate sreco da mamo radi male živali ker drugace bi ze poginli! VIOLE MARIBOR
112. violaa12.07.2008 00:43:19
ZAJ PA POVZETEK VSEGA TEGA TAK NA KRATKO 9-1 ZA MARIBOR ;)
113. Uroš2712.07.2008 10:30:55
Proklet Joc pofukan banda pokvarjena. Take bi mogl kar likvidirat. On bi vse podkupu sam da bi bil prvak. A tako ligo bi pol gledli pametnjakoviču. Ker je reku Joc da je to dobro za ligo mu vi kr vrjamete. Banda slepa. Kr bombo bi vrgu na take ki pluvate na Zahoviča, ki je narodni heroj in na največji klub na sveti Maribor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
114. *Zila*12.07.2008 12:21:06
(-1)

se strinjam vse je propalo zaradi maribor upam da jih bo drava premagala v 3 krogu ko igramo z njimi vedno drava
115. mg12.07.2008 13:41:46
Kaj ste žabarcki mprebrali kaj je povedal M. Pavlin... TUDI OLIMPIJA NE BI SPREJELA TEH POGOJEV, KER TO SO POGOJI ZA MAJHNE KLUBE! Pa ste dobl z jocom na čelu po ruslu. Bravo olimpija bravo sovrazni nasprotnik, ki se tudi na našo stran postavo!!!!!!!!!!!!!!
116. violaa12.07.2008 21:15:26
ko bo pa drava premagala MARIBOR bo moj pes začel hodit rigverc!!! pa vedno maribor!!!!---->to je naše(MB)!!!ŠAMPIONI!!! JA SE ZAJ ZE VRABCI ČIVKAJO DA JE JOC IZ SEBE NAREDO NAJVEČJEGA BUTLA!! NAPREJ VIOLE ZA ŠAMPIONE !!!!!!!!!
117. patriot12.07.2008 23:00:16
kak ste bli žabari prvo glasni, pa pravli da se ne strinjamo s tem projektom samo zato kr ste žabarji. Zaj ste pa lahko v ekipi prebrali kaj je povedal pavlin ;) lepo je povedal, ta projekt je dober samo za male klube...drava, interblock, primorje....oz. za vse, razen za maribor, olimpijo in muro ;) lep pozdrav v mlako
118. romanl13.07.2008 00:14:14
dragi štajerci, joc vas z marketinško strategijo in vizijo prehiteva za svetlobna leta. sicer pa; kaj pa je Maribor; klub z tradicijo na nivoju ostalih vaških prvoligašev.
119. Negdo13.07.2008 12:23:23
(+2)

Pavlin je marsikaj naredil za reprezentanco smao zdej je navadn kreten.Kot prvič Olimpija nebo velik klub.Kje majo pa dnar? al so taki optimisti da bojo z 150 000€ prišli v ligo prvakov al kaj .Kreten.Mogoče je klub že velik, saj je, za nas Ljubljančane sam sjt ne vrjamem da bo kej iz kluba.Kot drugič pa razmišla idijotkso.Kakovost se zvišuje z večjo konkurenco v ligi.Večjo konkorenco pa bi dobil če bi se te manši klubi okrepil.Samo očitno ta "velik" maribor se očitno boji konkurence
120. violaa13.07.2008 12:38:13
(+1)

MARIBOR KOT NAJVEČJI,NAJTROFEJNEJŠI KLUB V SLOVENIJI BI BIU NA SLABŠEM PA PIKA !!PM.VTIHNITE ŽE HEPANI JEDNI KAJ NERAZUMETE!!!SAMI NEIZOBRAŽENI !!!ŽABARI FUUJ!
121. Negdo13.07.2008 14:16:18
Ma dej ti prvo nehi caps lock uporablat pol pa kej nm govort.Tud če smo lublančani take sramote k ti si že nedelamo.Une trofeje pa si lah sam u rit vi mariborčani vtakate.Kakor bi rekli čefurji, bilo in prošlo.
122. patriot13.07.2008 20:18:37
alo Nekdo, Maribor noče podpisat pogodbe ker bi bil na SLABŠEM!!! konec debate
123. mg14.07.2008 23:00:41
Negdo konkurenca se dela z obiskanostjo tekem, torej Mb ima najvec navijačev in tui so olimpija in mura, in tu tudi denar 5000 naviujačev poo 10€ karte pa si zracunaj, kot drugo intrastuktura treba izboljšat, amrsikdo ne gre zaradi tega na tekme ( vsaj tako pravijo v kopru) pa še mariskje drugje, kot tretje koliko klubov v 1. slo ligi pa ima proračunan preko1.000,000€ 3-4 ostalo pod ali zelo blizu. Velik klub vedno delajo navijači, kaj ti hasne dobra igra postaneš prvak a imaš prazen stadion ko
124. mg14.07.2008 23:04:03
prazen stadion kot domžale s tem se nebo nikoli večela konkurenca, z okrepitvami se bo večala konkurenca samo med klubi za kvaliteto lige pa so poitrebni GLEDALCI!!!! Sramota za slo. ligo samo super pokal si poglejte zaspalč si lahko zraven, če bi igrealka MB : OL ali MB: Mura ali OL: mura bi bil stadion poplnoma razprodan, še celo brez kart bi jih ostalo in s tem se kvaliteta lige dviguje, a misliš da se hodi gledat okrepitve dobrih igrtalcev kot ti praviš (Negdo) na tekmo se hodi navbijat za
125. mg14.07.2008 23:06:41
a misliš da se hodi gledat okrepitve dobrih igrtalcev kot ti praviš (Negdo) na tekmo se hodi navijat za svoj klub in ne zareadi zvenecih okrepitev, na tekme se hodi navijat, potem pa nevem kak bi radi kvalitetno ligo... malo se zamislite. Poglejte evropske klube in zacnite njih oponašat kakor MB že dolgo dolgo je tak klkub z prihodom Zahoviča postaja še bolj evropsko prepoznaven klub, pojdite na dopust na Portugaslko vsak pozna Zahoviča in ga imajo za boga za njih je legenda a za vas nekaj pa k
126. mg14