petek 15.08.2008, 20:55
Riceova je zahtevala odhod ruskih sil
Močan diplomatski pritisk na Gruzijo, a krizi še ni konca
Tbilisi - Gruzijski predsednik Mihail Sakašvili je po srečanju z ameriško državno sekretarko Condoleezzo Rice v Tbilisiju sporočil, da je podpisal dogovor o prekinitvi ognja "z ruskim okupatorjem".

Sakašvili je ob objavi novice o podpisu dogovora sicer zagotovil, da ne bo prepustil niti "kvadratnega kilometra" gruzijskega ozemlja, torej da se ne bo odpovedal separatističnima regijama Abhaziji in Južni Osetiji.
Sakašvili: Rusija je zlo, nevarno za ves svet
"V Gruziji, v Abhaziji, v Južni Osetiji, je le ena suverenost. Le gruzijska vlada lahko dopušča navzočnost tujih sil na svojem ozemlju," je izjavil Sakašvili. Ob tem je Rusijo obtožil, da je še v petek okupirala "pomemben del" njegov države. Ocenil je tudi, da je Rusija "zlo, nevarno za ves svet". Nekaj krivde za izbruh sovražnosti pa je pripisal tudi zvezi Nato, ki je na vrhu v Bukarešti zavrnilo članstvo Gruzije, s čimer naj bi opogumilo Rusijo.
"Po tem podpisu morajo vse ruske sile zapustiti Gruzijo"
Riceova pa je poudarila, da morajo "po podpisu tega sporazuma vse ruske sile ter paravojaške in prostovoljne enote, ki so skupaj z njimi vstopile v Gruzijo, takoj oditi". Kot je pojasnila, je Sakašvili dogovor podpisal, ko je od nje prejel pojasnila o tem načrtu.

Riceova je pojasnila prejela od francoskega predsednika
Razkrila je tudi, da je sama pojasnila prejela v četrtek na srečanju s francoskim predsednikom in predsedujočim EU Nicolasom Sarkozyjem. Slednji je ta teden načrt v šestih točkah, ki med drugim predvideva umik ruskih in gruzijskih sil na položaje pred izbruhom sovražnosti, že predložil Moskvi in Tbilisiju.
S podpisom dogovora naj bi Gruzija popustila Rusiji
S podpisom naj bi Sakašvili sicer popustil Rusiji. Glede na osnutek dogovora naj bi namreč ta Rusiji dopuščal nadaljnjo namestitev sil v gruzijskih separatističnih pokrajinah Južni Osetiji in Abhaziji, pa tudi novo pravico do patruljiranja do 10 kilometrov na dejanskem ozemlju pod gruzijskim nadzorom.
Bush: Rusija izsiljuje in ustrahuje Gruzijo
Riceova je v petek tudi obtožila ruskega predsednika Dmitrija Medvedjeva, da ni spoštoval obljube o ustavitvi vseh vojaških operacij v Gruziji. Ostro je Rusijo napadel tudi ameriški predsednik George Bush, ki je dejal, da izsiljuje in ustrahuje Gruzijo. Poudaril je, da so se prebivalci te nekdanje sovjetske republike odločili za svobodo, česar se ne sme pozabiti.

"Potrebujemo mednarodne opazovalce in sile za ohranitev miru"
Ameriška državna sekretarka je sicer v Tbilisiju tudi podala stališče ZDA o nujnosti napotitve "neodvisnih" mednarodnih sil v Gruzijo. "Potrebujemo mednarodne opazovalce", nato pa "močne in nepristranske mednarodne sile za ohranitev miru," je dejala.
Merklova je Rusijo pozvala naj umakne sile iz osrednje Gruzije
Tudi Merklova, ki se je v Sočiju srečala z Medvedjevom, je Rusijo pozvala k umiku sil iz osrednje Gruzije. Zavzela se je za obširno rešitev konflikta, pri čemer bi moralo biti izhodišče ozemeljska celovitost Gruzije. Pri tem bi bilo prav, da se stiki z Gruzijo, ki ima demokratično izvoljeno vlado, ohranijo tudi v težavnih časih. Podobno kot Riceova je Merklova menila, da bi morali biti na kriznih območjih navzoči tako mirovne sile kot opazovalci.
Merklova: Najbrž je treba krivdo za spopade pripisati obema stranema
Merklova je še dejala, da je potrebno uresničiti načrt za prekinitev ognja. Menila je, da so bile nekatere ruske vojaške akcije ob napotitvi sil v Južno Osetijo in globlje v osrednjo Gruzijo "v nekaterih vidikih nesorazmerne". Hkrati je priznala, da je "verjetno potrebno krivdo pripisati obema stranema".

Medvedjev: To je bilo primerno in potrebno za zaščito naših državljanov
Medvedjev je na drugi strani po srečanju z Merklovo upravičeval rusko operacijo v sosednji državi. "To je bilo primerno in potrebno za zaščito varnostnih interesov naših državljanov," je dejal. Kot je poudaril, je Rusija "porok" varnosti na Kavkazu, zato bo podpirala željo ljudi, ki živijo v dveh separatističnih gruzijskih pokrajinah. Poleg Južne Osetije je to še Abhazija.
"Malo je verjetno, da se bosta Abhazija in Južna Osetija želeli združiti z Gruzijo"
Ruski predsednik je menil, da je "malo verjetno", da se bosta Abhazija in Južna Osetija, potem, kar se je zgodilo, znova združili z Gruzijo. Povedal je tudi, da Rusija ne nasprotuje navzočnosti mednarodnih mirovnih sil v Gruziji, a da tej ideji nasprotujejo v obeh separatističnih regijah.
"Treba je paziti, da nihče več ne bo imel tako idiotskih idej kot Sakašvili"
Medvedjev se je sicer zelo kritično izrazil o Sakašviliju. Kot je dejal, je sedaj glavna naloga "ponovno vzpostaviti mir in zagotoviti, da nihče več ne bo imel takšnih idiotskih idej". "Občutek imamo, da Sakašvili nasprotuje diplomaciji zadnjih 15 let," je dejal. Sicer pa je Medvedjev poudaril, da si Rusija želi dobrih odnosov z EU in ZDA. "Seveda si ne želimo kratko- ali dolgoročnega poslabšanja odnosov" z Zahodom, je dejal.

Gruzijski predsednik Mihail Sakašvili
Nogovicin: Obe strani izpolnjujeta pogoje iz dogovora o prekinitvi ognja
Ruske in gruzijske sile so se medtem v petek po navedbah generalštaba ruske vojske umikale s konfliktnih območij v Gruziji. Kot je dejal ruski general Anatolij Nogovicin, tako obe strani izpolnjujeta pogoje iz dogovora o prekinitvi ognja.
"Prekinitev ognja se načeloma spoštuje"
Po mnenju Nogovicina sta strani tudi že izpolnili druge pogoje iz načrta za prekinitev ognja. "Novega nasilja ni in prekinitev ognja se načeloma spoštuje. Poleg tega obstaja prost dostop za humanitarno pomoč," je še poudaril Nogovicin.
Gruzijska stran pa je ruske vojsko obtožila, da je spet izvajala napade
Gruzijska stran je v nasprotju s tem ruske sile obtožila, da so znova izvajale napade. Tiskovni predstavnik gruzijskega notranjega ministrstva Šota Utiašvili je namreč izjavil, da so ruske sile z raketami kratkega dosega spet obstreljevale gruzijsko ozemlje. V Tbilisiju so tudi sporočili, da je že v noči na petek prišlo do premikov ruskih sil.

Ruska vojska naj bi uničevala vojaško infrastrukturo v pristanišču Poti
Tako naj bi 130 ruskih oklepnih vozil vdrlo globoko v gruzijsko ozemlje, tudi sicer pa naj bi bila ruska vojska še vedno navzoča v nekaterih krajih globoko na gruzijskem ozemlju. Med drugim naj bi uničevala vojaško infrastrukturo v črnomorskem pristanišču Poti, pa tudi strateško pomembno mesto Gori.
Kdo govori resnico?
V zvezi s tem mestom, ki leži le okoli 90 kilometrov od Tbilisija ob glavni cesti med vzhodom in zahodom Gruzije, so prihajale različne informacije. Ruski general Nogovicin je zavrnil očitke Tbilisija, da so ruske sile v veliki meri uničile Gori. Po drugih informacijah naj bi ruske sile blokirale dostop v to mesto in naj bi vanj dovolile le nekaj človekoljubne pomoči, saj naj bi tam primanjkovalo hrane.
V Goriju so se v noči na petek mudili gruzijski predstavniki, ki so se z ruskimi silami poskušali pogajati o predaji mesta. Ruska vojska naj bi odhod iz Gorija zavlačevala, ker naj bi po njenih trditvah mesto v nasprotnem primeru padlo v roke plenilcem.

HRW je Rusijo obtožila, da so uporabili kasetne bombe
Organizacija za varstvo človekovih pravic Human Rights Watch (HRW) je Rusijo obtožila, da je med vdorom na gruzijsko ozemlje uporabila kasetne bombe, čeprav je njihova uporaba v mednarodni skupnosti prepovedana. Ruski general Nogovocin pa je očitke HRW zavrnil. Po mnenju ruskega obrambnega ministrstva se je HRW med drugim zanašal na poročila gruzijske vojske, ki pa ni neodvisen strokovnjak.
"Razdeljevanje človekoljubne pomoči otežuje ozračje brezpravja in banditstva"
Koordinator ZN v Gruziji Robert Watkins je medtem v petek sporočil, da razdeljevanje velikega dela človekoljubne pomoči, namenjene več tisoč razseljenim, otežuje ozračje brezpravja in banditstva. Po zadnjih podatkih Visokega komisariata ZN za begunce je zaradi sovražnosti svoje domove zapustilo 118.000 ljudi.
Preberite tudi:
STA
Foto: Reuters
- Vsi članki iz kategorije
- Prejšnji članek: Moskva: Protiraketni ščit uperjen proti Rusiji
- Naslednji članek: Srbija pri ZN išče sodno mnenje o neodvisnosti Kosova
- Najnovejše iz kategorije
- Eufor v BiH išče Mladića
- Ban ostal brez srečanja z Aung San Suu Kyi
- Neurja v Nemčiji zahtevala smrtne žrtve
- Prevratniki v Hondurasu izstopili iz OAS
- Sarah Palin ne bo več guvernerka Aljaske
- Severna Koreja znova poskusno izstrelila rakete
- Mesić Kosorjevi podelil mandat za sestavo nove hrvaške vlade
- Ban Ki Moon v Mjanmaru na pogovorih s hunto
- L'Aquilo znova stresel močan potres
- Japonska razglasila suverenost nad Kurilskimi otoki
- Tožilstvo za Hartmannovo zahteva denarno kazen
- Prepoved vstopa v EU za iranske oblasti?
- Djukanović: Lahko bi znova razmislili o priznanju Kosova
- Sanader: Hotel sem šokirati Hrvate
- V Hondurasu možne predčasne volitve

















Komentarji
Komentarjev: 46
1. marius15.08.2008 11:48:26
(+9)

Ta *****ski hlapčevski megaloman bo res še kaj skuhal! Posebno, ker obstoja nevarnost, da se bo ameriški dream team Butec & Butec & Butka skušal zapisati v zgodovino. Tako, ali drugače!
2. nishki15.08.2008 11:59:15
(+2)

ta sakašvili uporablja identične besede kot so jih njegovi ameriški prijatelji uporabljali v 90-ih, vendar je tokrat na drugi strani rusija...kako to da 1x so zavzel večino države, zdej so samo tretjino, jutr bo četrtina, čez 2 dni bo že cela gruzija...kako da niso še pršl u tbilisi, sej so rekl da so že 3 dni nazaj na poti proti tbilisiju in da se derejo tbilisi, tbilisi...smešno res ...uničujejo vojaško infrastrukturo???? kaj pa bi mogl uničevat? tako kot američani civilno???
3. nishki15.08.2008 12:01:39
(+2)

in vojno ni sprožila ruska ofenziva, ampak gruzijski napad na južno osetijio in ker ima tam več kot 70% ljudi rusko državljanstvo je liogično da jih bodo rusi branili kajne?...američani bodo izoliral rusijo sta rekla gates in riceva...me prou zanima kako jo bojo izoliral...
4. nishki15.08.2008 12:04:56
(+1)

"pri čemer pa suverenost in ozemeljska celovitost Gruzije ne bi smeli biti postavljeni pod vprašaj" Zakaj pa v primeru Srbije ne bi veljalo isto???Zakaj so američani zaradi 15% Srbske zemlje bombardirali celo Srbijo in to 90 % civilno infrastrukturo...pa v Iraku,v Afganistanu??? Jaz nisem slišal nikjer da so rusi to počeli v Gruziji...se motim? dvoličnost ne pozna meja.in še kako je Rusija etnično očistila J. Osetijo in izvršila genocid,če so vsi begunci iz Južne Osetije zbežali ravno v Rusijo?
5. jan1915.08.2008 12:56:43
(+2)

ja nishki to je pač tako nekateri imajo "demokracijo" in lahko v imenu le te delajo kar hočejo, pa če tudi je v nasprotju z mednarodnim pravom ter z dogovori ki so jih sami podpisali. drugi pa pač nimajo te pravice!
6. bicker15.08.2008 13:50:57
(+1)

prav ima tisti,ki ima večji kaliber in daljšo cev,vse ostalo je politična solata.
7. kirko15.08.2008 14:12:38
Srbijo niso bombardirali samo zaradi Kosova. Kot da so nekateri pozabili na megalomansko idejo velike Srbije in temu primerno uporabljanje vseh nečloveških metod, ki naj bi služili dosegu skrajnjega cilja. Zadnjič sem prebral v delu "Boj se Rusov". Dodajam ..."Ne zaupaj Rusom"...
8. Duko15.08.2008 14:24:59
(-1)

Najboljši je tisti plakat: you are the next. In tudi govorec je pravi.
9. nishki15.08.2008 15:11:21
(+2)

a res kicker?? zakaj so jo pa bombarderal??? Ne zaupaj Rusom, zaupaj američanom kajne...in njihovi propagandi v kjero noben več ne vrjame in tako kot pravi jan u imenu demokracije je vse dovoljeno...če nisi z nami si proti nm...kirko naštej te nečloveške metode prosim...še posebej tiste ki jih američani niso uporabljali...npr. bombardiranje bolnic, mostov, vlakov, avtobusov, naselij, šol, uporaba kasetnih bomb, osiromašenega urana...so to delali rusi v Južni osetiji, gruziji????
10. SethRaziel15.08.2008 15:28:13
Rusi so šli not da so uničl naftno infrastrukturo, ki je bila v lasti ZDA. pač zelo pametna gospodarska odločitev.
11. nishki15.08.2008 15:32:15
(+3)

Kje si pa to prebrau seth??? Pa to še sikašvili ni reku, celo rečen je blo pa še rusi so rekl da glavni naftovod iz azerbajđana v turčijo, ne bojo dotikal in da ih ne zanima...me prou zanima iz kje si to sprasku?...je mogoče spet kšn paničen novinar cnna to izjavu?
12. delboy15.08.2008 15:39:41
(+1)

kirko ne se bat rusov, ker jih bomo še hudo potrebovali...vedno kadar je bila vojna v evropi, so vsi tolkli po slovanih.....zdej bi bilo najbolje, da ko pridejo ameriške vojaške ladje, naj z njimi naredijo kot so takrat v prašičjem zalivu...nimajo ameri komu kaj očitat, ker so sami največje svinje na zemlji...
13. kirko15.08.2008 15:41:18
Najslabše pri Rusih je to, da večina njih misli o zahodni demokraciji kot o nečemu kar ni primerno za njihovo "dušo". Oni so namreč tako drugačni, da morajo iznajdti poseben model družbenih odnosov. Seveda, to odpira pot manipulaciji, izkoriščanju, tlačenju-zatiranju.. Neodvisno novinarstvo v Rusiji??? Sicer, včasih je treba manjše zlo izbrati. V to te prisilijo.
14. si853615.08.2008 15:55:10
(+1)

"Neodvisno novinarstvo" je posililo demokracijo in od demokracije naredilo farso, nas ki naj bi bili "demokratske mase" oglasilo za butce. Danes je demokracija samo še fraza.
15. SethRaziel15.08.2008 17:31:18
(+1)

Farsa je že to da mislite da ke kaj razlike med demokracijo al komunizmom. To je igra ljudi istega kova. Vojne in ostalo samo igre ki kih uprizarjajo za navadne ljudi. Kako bi bilo če bi ljudje pogruntali da globalna vlada deluje že več desetletij, in da so incidenti le predstave za ljudi, da ne ugotovijo da so vsi v istem ****u. pol bi se mogl kj spremenit, ker je logično da trenuten način ne deluje več in gremo samo navzdol. Kdaj se bomo prebudili?
16. jan1915.08.2008 18:51:08
(+2)

hehehe ta busheva izjava: "Izsiljevanje in ustrahovanje nista sprejemljiva načina za vodenje zunanje politike v 21. stoletju," mi je mal komična, samo poglejmo kakšne odnose imajo zda u iranom ter severno korejo...
17. delboy15.08.2008 18:51:13
(+1)

naj ameriški novinar napiše nekaj, kar je ameriki škodljivo, pa ne bo prvi ki bo izginil iz novinarskih vrst. to lajanje novinarjev, neglede kako škodo državi naredijo v tujini, je popularno in možno le pri nas. kdo pa še hoče sodelovati s slovenijo, če je ni trgovine, ki je ne bi novinarji spremenili v afero...če bi toliko mlatili po delodajalcih, bi imeli delavci boljše plače, samo tam bojo tiho, ker jim vedno kaj kapne v žep....
18. stal15.08.2008 20:08:14
Bravo Rusija.Šakašvilija brcnite v rit da zleti k svojemu Bushu in Sarkozyju,da bo golazen bolj popolna pa naj bo tam še Merklova in Berlusconi.Živeli Južna Osetija in Abhazija.Naj živita samostojno če nočeta golazenske demokracije.
19. stal15.08.2008 20:29:14
A ti novinarji mislijo da ima večina ljudi IQ na ničli.Prav neumni so ti komentarji,ki jih slišimo na TV.Kje je pravica do samoodločbe za Osetijce in Abhazijce.A zato ker ne vodijo mafije kot šiptarji pa ne bi smeli meti pravice do samoodločbe.A je v tej evropi res vse tako pokvarjeno da se za denar prodaja.
20. stal15.08.2008 20:34:11
Kje je pravica do samoodločbe za Adžarijo,še eno provinco v Gruziji,ki je pred časom razglasila samostojnost od Gruzije,pa so njihovo samostojnost Gruzijci s pomočjo evrope zadušili.Zakaj se ne govori o represiji ki se dogaja v tej provinci s strani fašistoidne gruzijske vlade in njihovih ameriško-evropskih pomagačev oziroma šefov.
21. XYZ15.08.2008 22:19:56
Kot Slovenca-Evropejca Euroentuziasta, ter izrazito PROameriško usmerjenega, mi je vedno bolj žal Amerike in Američanov, ko spremljam kkao daleč je Ameriko in prek Ameriek tudi EVropo spravil judoizraelski-cionisatični lobi, ki si je poplnoma podredil ameriško zunanjo politiko svojim specifičnim interesom. Ob tem ko Izrael izvaja svoj RASISTIČNI APARTHEID v Palestini se hkrati norčuje iz vsega sveta z Ameriko kot svojim orodjem. Tisti Šakašvili je prava SRAMOTA in BLAMAŽA za Ameriko.
22. marcelo15.08.2008 22:24:51
Ko že govorite zakaj so bombandirali Srbijo to pa zato rek se je kot edina država postavla proti njim američanom in to že traja skoraj 20let.
23. marcelo15.08.2008 22:25:12
mislim edina država v evropi.
24. jan1915.08.2008 23:01:38
xyz dej prou bedn si že s tem tvojim antisemitizmom!
25. Duko15.08.2008 23:12:34
Mislim, da se bo tudi Vojvodina odcepila od Srbije. Srbi so si jo prisvojili po prvi vojni in zdaj so tam njihova večita ognjišta. Svobodo tudi njim!
26. nishki16.08.2008 00:18:03
enim kle je pametnejše da ne mislijo...a bi vojvodino mogl dt mađarom?...s kom so že bli mađari v 2.sv. vojni...aja nacisti...kako to da je vojvodina tako mirna, najbokj razvita egija v Srbiji, v njej v miru in sožitju živi več kot 20 različnih narodnosti in nobeden nobenemu nič noče. če je pa srbija tako sovražna do vseh..vojvodina je zeloooo svobodna avtonomna pokrajina, ki ima taka pooblastila, ki jih slovenci v evropski avstriji in italiji ne bojo mel niti leta 2100 kaj šele v kratkem...
27. nishki16.08.2008 00:22:34
stal deloma se strinjam s tabo,ker še posebej zahodni mediji pišejo sam tist kar je njim koristno.nedavno je bila z "svobodnega" BBCja umaknjena oddaja enega od monty pajtonovcev, ki je delal reportažo o balkanu in je rekel da ni edina srbija kriva za vojno.sam zarad tega.tok o medijski svobodi...sam kaj čemo pol naredit s Korziko,Baskijo,Severno Irsko,Grenlandijo,Škotsko, in tako naprej da v ostalem delu sveta ne naštevam več regij ki hočjo bit samostojne.sam pol bi mel kr naenkrat 500 držav
28. Mikasa16.08.2008 08:24:36
Ljudje, pa kaj je z vami? Rusi so branili pravico do samoodločbe za Osetijce in Abhazijce? Ne me basat, ko pa so želeli Čečeni isto pravico, so jih brutalno potolkli v dveh vojnah (no, potolkli so jih pravzaprav v drugi, prvo je Rusija sramotno izgubila). Mislim da smo tam kot leta 1938, pred nami se dviguje nov diktator, Evropa pa miži in tišči glavo v pesek. Nič se ne čudim da so najostreje reagirali Poljaki in baltske države, oni imajo z brutalno rusko vladavino dolge izkušnje.
29. lešnik16.08.2008 09:03:49
amerika in britanija je zlo, nevarna za ves svet. skašvili je ameriški plačanec za zdraho.
30. draš16.08.2008 09:13:12
Res je, da je vsak nasilen vstop v samostojno skupnost agresija. Ko pa o nevarnosti za ves svet govori politik-predsednik države, ki neti vojne po vsem svetu v imenu posla, je pa to vic stoletja. Kdor naseda takemu govoričenju nikakor ne razmišlja s svojo glavo in je vodljiv kot marioneta v lutkovnem gledališču. Mnogo takih vodi tudi našo politiko.
31. mir16.08.2008 09:26:59
za tiste. ki branite američane in njihove borbe za demokracijo, pa vedite, da so največje zlo na svetu, sakasvili je njihov nastavljen človek, z svojimi potezami namenoma dražijo ruse, oborožili so gruzijce, ter vsiljeno vojno uporabili za testiranje ruske vojaške moči, ki se je pokazala kot usodna napaka. Kako lahko nekdo zahteva od Osetijcev in Abhazijcev, da živijo pod Gruzijo, če so imeli albanci pravico do svoje druge države imata tudi zgoraj omenjeni, vse ostalo je svinjarija....
32. XYZ16.08.2008 09:52:12
"24 - jani19", ker si precej izven konteksta, naj ti posreduejm malo širšega: Za bodočnost Evrope so se letos do sedaj zgodili TRIJE izjemno - zgodovinsko pomembni dogodki, dva dobra-pozitivna in eden slab-negativen: - 1. najprej dva dobra-pozitivna - Irska zavrnitev Lizbonske pogodbe, ker ta pogodba predstavlja spet nov poskus (judovske) PREVARE Evrope - polom judoizraelskega-cionističnega projekta z Gruzijo, ki je samo delček v kompleksnem mozaiku kako poskušati SPRETI Evropo in Rusijo. - 2. in tisti slabi-negativni: zgrešeno, nedopustno, izsiljeno prizadevaje za priznanje "neodvisnost" Kosova kot prve samostojne neodvisne pretežno MUSLIMANSKE države v Evropi, kar je tudi samo eden od kamenčkov v mozaiku tega judo projketa po izničevanju Evrope kot "Evrope". 20. stoletje se dokončno izteka, kjer je med drugim v 21.stoletju najbolj RACIONALNO-naravno-nujno potrebno vsestarnsko medsebojno-komplementarno sodelovanje Evrope in Rusije, 650 milijonske Evrope in 150 milijonske Rusije (z dodatnimi 25 milijoni Rusov v nekadanjih republikah SZ sedaj samostojnih državah), Rusije kot geografsko NAJVEČJE ter z vsemogočimi naravnimi bogastvi NAJBOGATEJŠE države sveta. Evrope in Rusiej kot pripadnika naše takoimenovane "Zahodne civilizacije" v osnovi vendarle opredeljene s "krščanstvom", in ne nazadnje skupne "evropske" rase (brez kakršnihkoli predsodkov do ostalih ras), v današnjem vedno manjšem globaliziranem svetu. To pa ne gre v nos judoizraelskemu-cionističnmeu lobiju, ki si je podredil Ameriko in njeno politiko in preko Amerike tudi EVropo in v skladu s svojimi "blodnjami" o lastni judovski "supremaciji" stremi k izničenju Evrope kot "Evrope" na vsemogoče načine, tudi tako da SPRE EVropo in Rusijo. In tako naprej, in tako dalje, ...( v tem kontekstu je to nesrečno "neodvisno" muslimansko KOsovo, pa polnopravno članstvo NEevropske-azijkse 75 milijonske MUSLIMANSKE Turčije v EU, nove rakete sredi Evrope, .....) Seveda vsestransko sodelovanje EVrope in Rusiej 21.stoletja ni potrebno da je uperjeno proti Ameriki, nasprotno v korist tako Evrope kot Rusije Amerike in Kanade, kar je objektivno v dobrobit tudi celotnega sveta. IN ravno to je Dimitrij Medvedjev na EU-ruskem vrhu pre dvemi meseci predlagal kot novo varnostno in vsesplošno sodelovanje "od Vladivostoka do Vancouvra". Seveda vse to JUDOM NE ustreza, ker hočejo ONI voditi in komandirati svetovnim dogajanjem in vse skupaj podrejati njihovemu "centru sveta - Izraelu". To niso "moje" blodnje ampak skrbno spremljana dejstva.
33. jan1916.08.2008 10:10:27
pa kaj je zdj to kaj je na siolu vedno več shizofrenikov? ja neki mi povej kako lahko judje podpirajo samostojno kosovo, pa turčijo v EU, če sta MUSLIMANSKA, a izrael je bil pa v svoji zgodovini že v tolkih vojnah z svojimi muslimanskimi sosedi. dej pejd s temi svojimi teorijami zarote k nacistom edin oni ti bojo verjel!
34. Nejc16.08.2008 10:55:23
pa še oni niso bli tak nori da bi takemu nesmiselnemu nakaladanju vrjeli. XYZ - povrh vsega ima judovski lobi resnično moč samo v zda in seveda v izrajelu. lahko pa mi razloziš kak naj bi bila lizbonska pogodba del judovske prevare? kaj malo še pa boš reku da so judje bili glavni podporniki 2.SV zato da bi izpadli kot največje žrtve in se bi jih vsi usmilili in podarili državo jih zaščitili etc. ?!
35. zajcek16.08.2008 11:06:37
Pa kar ne morem mimo tega, da tudi jaz dodam svoje misljenje in sicer: Gruzija in njej podobni in tisti, ki jih podpirajo so pravgotovo najnevarnejsi za ta nas planet : zelezna zavesa je bila razgrnjena, le zakaj nekateri vstrajajo v postavitvi nove?!
36. mir16.08.2008 11:18:38
XYZ, je verjetno mislil, da judje upravljajo z ZDA, amerika pa upravlja s celim svetom, izjema je Rusija in Kitajska, tu se strinjam. Največji problem je v tem, da se amerika ubada z resno gospodarsko krizo, posledice občuti celi svet. Treba je sprožiti nekaj kriznih žarišč, da se amerika ponovno ojača, žal pa ne gre drugače kot z vojno, to je enostavno njihov način komuniciranja. Resni problem bo nastal. če američani v Gruzijo poščjejo svoje "mirovnike "...katastrofa....
37. Mikasa16.08.2008 12:05:37
Pa kaj ste na tem portalu res sami rusofili?? Mir: kaj pa je s pravico Čečenov do samostojne države?! Zajcek: Gruzija da je nevarna za mir na svetu? Sorry, jaz nikoli nisem imel občutka, da bi me mala Gruzija kakorkoli ogrožala, o Rusiji pa nisem povsem prepričan. Kje se bo Putin ustavil? Gruzija nas nič ne briga, ker je nekje Bogu za hrbtom, kdo bo naslednji na vrsti? Ukrajina, baltske države, Poljska? Vsak ki meji na Rusijo in si jemlje pravico simpatizirati z Zahodom? Imam slabe slutnje ...
38. XYZ16.08.2008 12:47:33
"33.jan19", 34.Nejc", ker sta še nekaj svetlobnih let od začetka razumevanja zadev, ki so tu predmet debate, naj vama samo kot eno iskrico v vajinem PREDzačetkom spoznavanja. Vaji9n anaslednaj faza je ventuelno dojeti črko "a", potem veliko branja in spremljanja do "b"... in ostane še 23-24 črk do konca abecede, ki določa ta dogajanja brez konca in kraja, od pamtiveka do vekomaj: Georgia's defense establishment riddled with Jewish Zionists; tried to draw US, Israel into war Posted by ed. on August 12, 2008, 1:33 pm, in reply to "Zionists brag of key r...n Ossetia " Board Administrator Georgian Defense Minister, Davit Kezerashvili, is a Zionist Jew Georgian Defense Minister is a Zionist Jew! (Curt Maynard's Blog) -- The Georgian defense minister is an Israeli called Davit Kezerashvili! Other Zionist-Jewish ministers in the Georgian cabinet include Temur Yakobashvili. The whole Georgian military is run by a man that grew up a citizen of Israel. Check out the article below that said that the Zionist defense minister gave preference to fellow Zionist Jews. Georgia is a complete Israeli puppet state. This is from Israeli news sources. Quote: Georgian Minister Temur Yakobashvili yesterday praised Israel for its role in training Georgian troops "Israel should be proud of its military, which trained Georgian soldiers," Yakobashvili, who is Jewish, told Army Radio in Hebrew. Yakobashvili, Georgia's minister of reintegration, said this training enabled Georgia to defend itself against Russian forces in the warfare that erupted last week in the separatist region of South Ossetia, Georgia. Yakobashvili said a small group of Georgian soldiers were able to wipe out an entire Russian military division, thanks to the Israeli training. "We killed 60 Russian soldiers yesterday alone," said Yakobashvili." [The fact that Bolshevik Jews were responsible for the murder of more than 20 million Russians early in the 20th century isn't mentioned in this article, but hopefully it'll be remembered by the Russian and Ukrainian people] Quote: "For past seven years, Israel has been helping Georgian army to prepare for war against Russia through arms deals, training of infantry units and security advice The fighting which broke out over the weekend between Russia and Georgia has brought Israel's intensive involvement in the region into the limelight. The military cooperation between the countries developed swiftly. The fact that Georgia's defense minister, Davit Kezerashvili, is a former Israeli who is fluent in Hebrew contributed to this cooperation. "His door was always open to the Israelis who came and offered his country arms systems made in Israel," the source said. "Compared to countries in Eastern Europe, the deals in this country were conducted fast, mainly due to the defense minister's personal involvement." "The Israelis should be proud of themselves for the Israeli training and education received by the Georgian soldiers," Georgian Minister Temur Yakobashvili said Saturday. Yakobashvili is a Jew and is fluent in Hebrew. "We are now in a fight against the great Russia,. "We need help from the UN and from our friends, headed by the United States and Israel."
39. XYZ16.08.2008 13:27:58
V pomoč "33.jani19" in "34Nejc", ter v potrditev pravilnih domnev "36 mir" v potovanju skozi vesolje spoznavanj o naši temi: "In addition, the Lobby’s membership includes neoconservative gentiles such as John Bolton , Wall Street Journal editor Robert Bartley , former Secretary of Education William Bennett , former U.N. Ambassador Jeane Kirkpatrick , and columnist George Will .""Over the past 25 years, pro-Israel forces have established a commanding presence at the American Enterprise Institute , the Brookings Institution , the Center for Security Policy , the Foreign Policy Research Institute , the Heritage Foundation , the Hudson Institute , the Institute for Foreign Policy Analysis , and the Jewish Institute for N...y Affairs (JINSA).”"Jewish-Americans have formed an impressive array of organizations to influence American foreign policy, of which AIPAC is the most powerful and well-known.”"Many of the key organizations in the Lobby, such as the American Israel Public Affairs Committee (AIPAC), the American Jewish Committee and the Conference of Presiden...nizations , are run by hardliners who generally support the Likud Party's expansionist policies, including its hostility to the Oslo Peace Process .""AIPAC itself, however, forms the core of the Lobby’s influence in Congress.""The bottom line is that AIPAC, which is a de facto agent for a foreign government, has a stranglehold on the U.S. Congress."
40. Nejc16.08.2008 13:46:28
You could at least add the source of your internet copy-paste article, because net is rarely a reliable source. Furthermore you could at least throw a look on a mobile and count how many letters alphabet has , so you can write down 24 and not 23-24. Well you are right that there are some jews in Georgia (around 13.000 of them). And i have never here such a crap like ''a small group of Georgian soldiers were able to wipe out an entire Russian military division'' well maybe this small group
41. Nejc16.08.2008 13:47:35
was armed with machine guns are they were fighting against a devision armed with pikes!
42. XYZ16.08.2008 14:57:14
"Nejc", še malo mojega osebnega razmišljanja, ker menim, da moramo imeti možnost tudi o teh temah povsem normalno, transparentno DEMOKRATIČNO discutirati, ne pa, da naj bi morala to biti "prepovedana tema": 1. 20.stoletje se je komaj koledarsko izteklo in zgodovinarji bodo imeli še veliko dela, katero se šele lahko začenja, da ga bodo temeljito vsestarnsko objektivno proučili. 2. Že do sedaj pa so znana nekatera temeljna dejstva, in sicer, da je bilo 20.stoletje nedvomno daleč najbolj bestialno-zločinsko stoletje v dosedaj znani človeški civilizaciji. IN srčika te bestialnosti 20.stoletja sta bila dva SIAMSKA dvojčka: Komunizem in Nacifašizem. Vsakršni poskusi prikazovati, da je bil komunizem "boljši" ali da vendarle ni bil tako "slab" in bestijalno-zličinski kot Nacifašizem, je samo še eden od žalostnih recidivov tega nesrečenega 20.stoletja. 3. NE, Mein Kampfa nisem bral in me nikoli ni zanimal in me sploh ne zanima, tako kot me ne zanima več brati in se obremenjevati brati kako je nastajal projket komunizma z vsemi posledicami in strahotami ki jih je povzročil. 4. Glede judov pa mi je jasno, da so del naše civilizacije že dolga tisočletja. Nisem posebej proučeval zgodovine judov, vem samo tako nekaj po splošni izobrazbi in na osnovi Stare in Nove Zaveze, ter na poskusih spremljanja te komponente naše sedanje civilizacije in našega sedanjega dogajanja. Menim namreč, da sploh ne moremo iti mimio judovske komponente v našem družbenem dogajanju tudi naše sedanje generacije in sedanjih dogajanj sploh, in da je dobro in koristno in potrebno tudi ta aspekt čimbolje poznati za bolje razumeti naše širše dogajanje DANES in TUKAJ. 5. Da je bil komunizem v osnovi "judovski projekt" menim, da ni potrebno dosti prepričevanja o tem (tako idejno, teoretično in v praktični izvedbi, ko so bili glavni in ključni nosilci začetka tega z Oktobrsko revolucijo v veliki večini judje začenši z Leninom kot pol-judom, Stalinom kot čistim gruzinskim judom, Trockim, in da ne naštevam PREdolgega seznama vseh ostalih. Da pa so si bili najprej Rusi tudi sami odgpvorni in krivi, da se jim je ta komunistični-judovski od zunaj PODTAKNJENI jim projekt prijel, kot NEruska pogruntavščina, je pa tudi res. In tako naprej, ko se je ta AIDS 20.stoletja širil dalje vključno v našo slovensko deželico in od česar se še nismo pozdravili. Ampak kot sem dejal o tem bodo imeli zgodovinarji še veliko dela. 6. Glede vpliva judovske komponente DANES in TUKAJ, pa ob splošnem poznavanju in razumevanju dosedanje zgodovine in tekočega spremljanja dejstev brez vnaprejšnjih predsodkov, pa bi te rad opozoril na dve KLJUČNI deli-knjigi najnovejše dobe: - študija objavljena leta 2006 in lani 2007 dodelana in izdana v obliki knjige dveh eminentnih ameriških univerzitetnih profesorjev: Stephen M. Walt iz Harvarda in John J. Mearsheimer iz Chicago University: THE ISRAEL LOBBY and U.S. FOREIGN POLICY, ter - zadnja knjiga kot kronsko delo Nobelovca Aleksandra Solženicina (ki je umrl pred dnevi): DVA VEKA ZAJEDNO - Jevreji in Rusi, katero opisuje vlogo in življenje ter vpliv judovske skupnosti v Rusiji zadnjih dve sto let, od leta 1792 od Katerine Velike dalje in s katero postavlja OGLEDALO judom Tako gornja dva ameriška univerzitetna profesorja nimata trohice kakršnih koli predsodkov do judov, niti nista obsedena s kakšnokoli judofobijo ali antisemitizmom, ampak zelo ZNANSTVENO - objkertivno kolikor se le da, dokumentirano analizirata vpliv tega izjemno močnega lobija na ameriško zunanjo politiko DANES in TUKAJ in katera ima vsak dan bolj jasno vidne STRAHOTNE posledice, in zadnji "delček" te nesreče je ravno "Gruzija- GEORGIA case", ki se nam odvija te dni pred očmi vsega sveta. Tudi A. Solženicin ni neki ceneni "agitator" alla Lenin-Stalin ter Mussolini-Hitler, ampak je intelektualni-duhovni UM, kakršni se rodijo vsakih parstoletij enkrat z izjemnimi lastnostmi in življensko izkušnjo na lastni koži s poznavanjem Rusije in ruske zgodovine in ruske duše ter preostalega SODOPBNEGA sveta. NIhče do sedaj ni tako dojel globine strahot 20.stoletja kot jih je ravno Solženicin in jih je s svojim izjemnim intelektom in umom spravil na papir. Tudi zaradi tega ga judje nimajo ravno radi, ker je tudi judom pokazal-nastavil OGLEDALO. 7. Judje, naši starejši bratje v veri, katerim je zgodovina po 2000 letih namenila, da so se "vrnili domov", pa po 60 leti svoje "nove" domovine-države, izgleda, da se bodo morali zelo resno obrniti tudi sami k sebi in temeljito razmilsiti o svojih lastnih "dobrih" in "manj dobrih (slabih)" lastnostih in dejanjih in malo manj za vse svoje tegobe, probleme in nesreče vedno kriviti druge, da so vedno DRUGI krivi za njihove težave. Če bi ostalo samo pri tem, bi ne bil tako hud problem, problem za vse nas NEjude je žal v tem, da so "problemi judov" tako ali drugače skoraj vedno indirektno prisotni tudi pri "naših" problemih, tako zelo, da se včasih tudi mi neutemeljeno zgovarjamo "na jude", da so oni trouble-makerji, namesto, da bi svoje probleme rešili MI sami. IN tako dalje in tako naprej od pamtiveka za vekomaj Letos mene osebno najbolj veseli: - da so nam Irci s svojim referendumom REŠILI Evropo pred samo še enim poskusom "judovske" ANTIKRŠČANSKE PREVARE EVrope. - da se sodobna Solženicinova - Putinova - Pravoslavna Rusija, Rusija kot geografsko NAJVEČJA in z vsemogočimi naravnimi bogastvi NAJBOGATEJŠA država sveta, pravilno postavlja na lastne noge z jasnim lastnim konceptom in svojo vizijo bodočnosti. Rusija kot DVOJNA največja žrtev 20.stoletja: najprej kot prva in največja ŽRTEV komunizma, ki ji je bil kot "judovski projket" PODTAKNJEN od zunaj s starni takoimenovanih "Zahodnjakov", ter spet največja ŽRTEV po razpadu komunizma, ko so spet dediči istih (judov) iz Zahoda špekulativno PODTAKNILI Rusom s pomočjo peščice "izbranih" tako imenovano "demokracijo" in takoimenovane "človekov epravice" in jih v par letik grdo-gnusno.ogabno nepošteno, nepravično OROPALI in osiromašili in spravili Rusijo v BANKROT. Solženicinova- Putinova - Pravolsvan Rusija je to še zadnji moment dojela in se temu novemu "judovskemu projektu" še zadnji moment, hvala Bogu, UPRLA. Zato pa ta mednarodni JUDOVSKI LOBI prek Amerike in Evrope z vsemi svojimi vzvodi zganja to gonjo proti Rusiji in "putinu" in jih hoče na vse načine v očeh svetovne javnosti DEMONIZIRATI. In me kot Slovenca-Evropejca kot izrazito PROameriško usmerjenega najbolj žalosti, ko spremlajm kako postaja "moja" Amerika in Američani ŽRTEV tega judoizraelskega-cionističnega lobija. In ne nezadnje ker postajajo judje in njihov Izrael spet ŽRTVE samih sebe. Včeraj sem na 5. mnenjski strani DELA prebral mučen članek neke Američanke kako Američani zgubljajo vero v svojo Ameriko in si ne morejo sami več pomagati, ne vidijo pa še vsi, da so žal v veliki meri ŽRTVE te nesrečne judovske manipulacije.
43. jan1916.08.2008 15:25:17
dej mogoče če bi dajal malo krajše kometarje bi še mogoče bral, sam ker je pa tok dolgo pa nimam niti volje niti živcev brati teh tvojih teorij zarote, ter izražanja tvojega sovraštva nad judi!
44. XYZ16.08.2008 16:02:00
"jan19", tvojo fazo sem že zdavnaj prešel in nikjer ne zaslediš mojega sovraštva do kogarkoli. Tebi svetujem samo eno: Izibražuj se in spoznavaj stvari čimbolj mogoče, da boš lažje spemljal in razumel svet in življenje okoli sebe. Kaj seje dogajalo zadnjih recimo 100 let v Evropi in okoli nje in kaj se nam dogaja DANES in TUKAJ in okoli nas in kakšne so naše možnosti, želje, vizije, .... pa tudi menim, da nam ni vseeno.
45. Nejc16.08.2008 17:41:50
hja, lenina kot glavnega organizatorja so jih poslali nemci med 1sv da bi zanetli drzavljansko vojno v rusiji. strinjam se da je judovski lobi mocan v zda in seveda v izrajelu, sam prosim tre razlozi mi kako naj bi bla EU del kakrsneg koli judovski nacrt? tudi strinjam se da je izrajel kot tak postal dosti preveveč militaristično usmerjen in v neskončen krogu nasilja s svojimi sosedi. in kaj ima sedaj z judovsko zaroto kako priti do nadoblasti na svetu opraviti AIDS v sloveniji?
46. bicker16.08.2008 18:04:29
kaj so to komentarji ali kopije iz mein kampf?po dolžini sodeč so kopije
Prijavi se
Registriraj se!